Bekijk volle/desktop versie : Zieke man trouwt met jeugdliefde en sterft drie maanden later



Pagina's : [1] 2

04-07-2014, 16:44
Ryan Anderson uit Newburn in Groot-Brittannië wilde op zijn trouwdag zijn ziekte en alle ellende daaromheen vergeten.





Toen zijn jeugdliefde Sheryl hem ten huwelijk vroeg zei de 26-jarige Brit 'ja', terwijl hij niet wist hoe lang hij nog te leven had. Drie maanden later overleed hij. In juni 2012 kreeg hij last van migraine, al gauw bleek een hersentumor de oorzaak te zijn. Na een operatie wees hij een diagnose bewust uit omdat hij wilde genieten van zijn trouwdag. Ook wilde hij er voor zijn verloofde en drie kinderen zijn.


Zijn zus Paula laat volgens het AD weten dat niemand het droog hield tijdens de bruiloft: 'We wisten allemaal hoe ziek Ryan was, maar iedereen had een mooie tijd'.


Tumor
De vreugde was enorm toen doktoren een scan toonden waarop geen tumor te zien was. 'Ik dacht dat het weer goed kwam', gaat Paula verder. Drie maanden later ging het echter flink mis, de tumor was terug en groeide hard. De Brit besloot een tweede operatie aan te gaan en kreeg weer chemotherapie. Alle hulp en moeite mocht niet baten. Ryan bracht nog tijd door met zijn vrouw en kinderen maar overleed op 10 juni.


Anderson wilde niet dood volgens zus Paula: 'Hij nam elke dag zoals het kwam en hij heeft gevochten zo lang hij kon'.

05-07-2014, 10:09


erg hoor ...trouwen met je jeugd liefde en dan 3 maanden later sterven.

05-07-2014, 10:13
Vrouw vroeg hem ten huwelijk? Blijf dat maar raar vinden.

05-07-2014, 11:13

Citaat door maouam:
Vrouw vroeg hem ten huwelijk? Blijf dat maar raar vinden.
jij leeft zeker nog in het sprookje dat de man ten huwelijk vraagt? jij denkt zeker dat al deze bruiloften waar jij heen gaat uit initiatief is gekomen van de man?

droom lekker verder....

Het formele gaat via de man dat klopt.. hij vraagt haar hand bij de ouders hij komt haar ophalen enz. enz.... maar informeel is het de vrouw die al maanden lang op bewuste/onbewuste/directe/indirecte manier heeft laten weten DOLGRAAG met hem te willen trouwen.

05-07-2014, 11:28



Citaat door Zemmita:
jij leeft zeker nog in het sprookje dat de man ten huwelijk vraagt? jij denkt zeker dat al deze bruiloften waar jij heen gaat uit initiatief is gekomen van de man?

droom lekker verder....

Het formele gaat via de man dat klopt.. hij vraagt haar hand bij de ouders hij komt haar ophalen enz. enz.... maar informeel is het de vrouw die al maanden lang op bewuste/onbewuste/directe/indirecte manier heeft laten weten DOLGRAAG met hem te willen trouwen.
Nu begrijp ik hoe al die meiden trouwen. Ze verleiden een man en vervolgens chanteren ze hem. Ik moet dat ook maar eens gaan doen.

05-07-2014, 11:33

Citaat door Zemmita:
jij leeft zeker nog in het sprookje dat de man ten huwelijk vraagt? jij denkt zeker dat al deze bruiloften waar jij heen gaat uit initiatief is gekomen van de man?

droom lekker verder....

Het formele gaat via de man dat klopt.. hij vraagt haar hand bij de ouders hij komt haar ophalen enz. enz.... maar informeel is het de vrouw die al maanden lang op bewuste/onbewuste/directe/indirecte manier heeft laten weten DOLGRAAG met hem te willen trouwen.
Dan zijn het de mannen van tegenwoordig die het niet op een rijtje hebben. Ik hoef alleen te weten of de vrouw bereid is met mij te trouwen, ik zal het initiatief en leiding nemen in het proces.

05-07-2014, 11:53

Citaat door maouam:
Vrouw vroeg hem ten huwelijk? Blijf dat maar raar vinden.
Ik kan het me in deze onzekere situatie wel voorstellen.

Die man dacht wss dat trouwen geen zin had gezien hij doodziek was. Dus nam zij het initiatief om het toch nog waar te maken.

05-07-2014, 11:55

Citaat door Xaviera:
Ik kan het me in deze onzekere situatie wel voorstellen.

Die man dacht wss dat trouwen geen zin had gezien hij doodziek was. Dus nam zij het initiatief om het toch nog waar te maken.
In deze situatie kan ik het nog enigszins begrijpen, maar toch is het geen onbekend fenomeen onder niet moslims.

05-07-2014, 12:03

Citaat door maouam:
In deze situatie kan ik het nog enigszins begrijpen, maar toch is het geen onbekend fenomeen onder niet moslims.
Ook in de islam is het geen onbekend fenomeen en gewoon toegestaan. Het zijn eerder de moslims die meer om cultuur geven op dat gebied.

05-07-2014, 12:11
Het was van hele korte duur, maar hij heeft wel drie maanden geluk met zijn jeugdliefde gekend.
Droevig en prachtig tegelijk.

05-07-2014, 12:43

Citaat door Derezon:
Het was van hele korte duur, maar hij heeft wel drie maanden geluk met zijn jeugdliefde gekend.
Droevig en prachtig tegelijk.
ja he prachtig en nu fie zjahanam galiediena fieha.

05-07-2014, 12:44
Vrouwen hebben gewoon geen eer om de man het huwelijk te vragen. Mannen nemen het rol van de vrouw onmannen en de vrouwen zijn wilde manwijven geworden ale toch bij de kuffars.

05-07-2014, 13:31


Mooi verhaal, dit soort liefde komt weinig voor.

05-07-2014, 13:37
Ze hebben kinderen dus ze leefden/woonden waarschijnlijk al samen.

05-07-2014, 17:58
Dus vrouwen die mannen ten huwelijk vragen hebben geen eer? Dus khadija moge Allah tevreden met haar zijn had geen eer toen ze de profeet ten huwelijk vroeg? Weirdos sommige mensen hier op deze site.

Pagina's : [1] 2