Bekijk volle/desktop versie : Ik vraag mijn af ...



01-07-2014, 03:39
Waarom ik misselijk wordt Meg sohor. Daar waar ik vorige jaar gewoon tajine voor sohor kon nuttigen of. . Gebakken friet. . Ect. .Ik wordt nu al misselijk bij en dadel. .Soebhana. .Was altoos zo blij dat ik gewoon alles kon nuttigen op welk tijdstip dan ook.

01-07-2014, 03:49


Je moet met maghreb geen harira eten gewoon broodje smeren of zo wat niet zwaar op je maag gaat liggen dan even gaan liggen half uurtje of zo na na het gebed van isha eten wat je normaal met avond eet, dan gaan slapen dan zal je merken dat je met shor niet misselijk bent eerste dag kan het zijn dat niet help omdat je lichaam op balans moet komen na een dag of 2 zal je het verschil merken.

Je moet doen wat je normaal doet dus maghreb ontbijt na gebed lunch shor avondmaal.

01-07-2014, 04:18
Maar het gekke is dat ik voor heen het zelfde eetpatroon heb gehad.
Er is niets veranderd behalve dat ik nu echt misselijk wordt van het eten in de ochtend.

Ik doe eerst 5 of 7 dadels met lauw water bidden en dan harira en dan li kasem Allah..

Poefff echt verveeld gevoel is dit. .

01-07-2014, 10:10
dat heb k deze ramadan ook!! echt raar.. normaal kan k ook alles na binnen werken maakt niet uit hoelaat het is maar nu alleen water en miss een loempia en misselijk dat k dan ben.. voorheen kookt pa nog uitgebreid en maakt iedereen wakker en wat kon k daar van genieten zeg!

01-07-2014, 10:12


Het wordt ook elke jaar later,, dus je buik reageert er ook anders op.