Bekijk volle/desktop versie : Islamitische kalifaat



Pagina's : [1] 2 3 4

28-06-2014, 20:16
Je hoort en ziet niks anders op t nieuws en in de actualiteiten
Isis die strijdt voor een islamitisch kalifaat en ooit voor een islamitisch rijk zoals dat vroeger bestond
Vraag me af hoeveel moslims er daadwerkelijk zouden kunnen/ willen leven
Wie zou er graag in een islamitisch kalifaat willen leven

28-06-2014, 20:18


Leven in deze rijden nog mannen die niet omkoopbaar zijn, eerlijk en rechtvaardig met de iskam als leidraad?

28-06-2014, 20:23

Citaat door YSME:
Leven in deze rijden nog mannen die niet omkoopbaar zijn, eerlijk en rechtvaardig met de iskam als leidraad?
Op 1 hand te tellen waarschijnlijk

28-06-2014, 20:41
Ja ik, we zijn toch moslim, waarom zou je er dan niet kunnen wonen. Het heeft alleen voordelen als het werkelijk islamitisch is zoals het hoort en geen mannenstaat wordt.

28-06-2014, 20:48



Citaat door Ingelogde:
Ja ik, we zijn toch moslim, waarom zou je er dan niet kunnen wonen. Het heeft alleen voordelen als het werkelijk islamitisch is zoals het hoort en geen mannenstaat wordt.
Daarom, als het een soort saudi Arabië zou worden zit niemand er natuurlijk op te wachten
Ik vraag me af of t hedendaags nog haalbaar is
Zo een islamitische staat
Zijn er nog eerlijke rechtvaardige mannen
En zijn er voldoende vrouwen die zouden willen 'volgen'
In islam heeft een vrouw genoeg rechten
Maar als ik kijk nar die Isis strijders denk ik niet dat ze op de mening van een vrouw zitten te wachten

28-06-2014, 20:51

Citaat door soumiasoum:
Daarom, als het een soort saudi Arabië zou worden zit niemand er natuurlijk op te wachten
Ik vraag me af of t hedendaags nog haalbaar is
Zo een islamitische staat
Zijn er nog eerlijke rechtvaardige mannen
En zijn er voldoende vrouwen die zouden willen 'volgen'
In islam heeft een vrouw genoeg rechten
Maar als ik kijk nar die Isis strijders denk ik niet dat ze op de mening van een vrouw zitten te wachten
Ik weet het allemaal niet, ik denk alleen dat de dag des oordeels echt heeeeeeeel dichtbij is.

28-06-2014, 20:53

Citaat door Ingelogde:
Ik weet het allemaal niet, ik denk alleen dat de dag des oordeels echt heeeeeeeel dichtbij is.
Ja heeeel veel bloedvergiet op t moment
Sterven zo veel mensen

28-06-2014, 21:02
Ja, ik zou het zeker graag willen. Een kalifaat, met rechtvaardigheid voor iedereen, een droom die in shaa Allaah spoedig waarheid wordt...

28-06-2014, 23:44

Citaat door nouria-79:
Ja, ik zou het zeker graag willen. Een kalifaat, met rechtvaardigheid voor iedereen, een droom die in shaa Allaah spoedig waarheid wordt...



De mensen die er nu voor strijden komen op mij niet rechtvaardig over
Kan het op een andere manier

29-06-2014, 00:04

Citaat door soumiasoum:
Je hoort en ziet niks anders op t nieuws en in de actualiteiten
Isis die strijdt voor een islamitisch kalifaat en ooit voor een islamitisch rijk zoals dat vroeger bestond
Vraag me af hoeveel moslims er daadwerkelijk zouden kunnen/ willen leven
Wie zou er graag in een islamitisch kalifaat willen leven


al wie laa ilaaha illa Allaah zegt, zou er moeten willen wonen, anders klopt er iets niet aan je overtuiging


Citaat door soumiasoum:
Daarom, als het een soort saudi Arabië zou worden zit niemand er natuurlijk op te wachten
Ik vraag me af of t hedendaags nog haalbaar is
Zo een islamitische staat
Zijn er nog eerlijke rechtvaardige mannen
En zijn er voldoende vrouwen die zouden willen 'volgen'
In islam heeft een vrouw genoeg rechten

Saudi Arabie is alles behalve islamitische staat. isis is tegen de manier van regeren in saudi.



Citaat door soumiasoum:
Maar als ik kijk nar die Isis strijders denk ik niet dat ze op de mening van een vrouw zitten te wachten


Citaat door soumiasoum:
De mensen die er nu voor strijden komen op mij niet rechtvaardig over
Kan het op een andere manier
Waarom denk jij zo over de mannen ISIS, waarop gebaseerd? ben benieuwd naar je beeld over ze.

29-06-2014, 00:07

Citaat door soumiasoum:
De mensen die er nu voor strijden komen op mij niet rechtvaardig over
Kan het op een andere manier
Lieverd, wat jij ziet en leest zijn heel veel leugens over ISIS....neem ajb alles met een korrel zout, sowieso al het westerse nieuws en de Arabische shia-kanalen, allemaal onzin!

En ja ik zou dolgraag in een Islamitische Khalifah willen wonen, in sha Allaah ya Rabb komt deze er snel!

29-06-2014, 00:08

Citaat door ilovesoap:
Lieverd, wat jij ziet en leest zijn heel veel leugens over ISIS....neem ajb alles met een korrel zout, sowieso al het westerse nieuws en de Arabische shia-kanalen, allemaal onzin!

En ja ik zou dolgraag in een Islamitische Khalifah willen wonen, in sha Allaah ya Rabb komt deze er snel!
ik heb zo een gevoel dat khilafa er pas is met de komst van elmehdi 'Iesa alayhi ssalaam
Maar misschien duurt dat ook niet lang meer

29-06-2014, 00:34


In sha Allah zullen wij dat ooit mogen meemaken!

En ff serieus hè, zijn wij daadwerkelijk zo gebrainwasht dat we geloven wat die lihoed zeggen over ISIS?

29-06-2014, 08:46

Citaat door narges:
al wie laa ilaaha illa Allaah zegt, zou er moeten willen wonen, anders klopt er iets niet aan je overtuiging



Saudi Arabie is alles behalve islamitische staat. isis is tegen de manier van regeren in saudi.





Waarom denk jij zo over de mannen ISIS, waarop gebaseerd? ben benieuwd naar je beeld over ze.
Ik weet wel dat de Saudische regeerders niet de islamitische leiders zijn waar we tegen op moeten kijken
Bedoel neer omdat het bekend staat als islamitisch land waar de tegels streng nageleefd worden
En wat ik zie op tv over Isis is een hoop bloedvergiet en vuur pelotons
Vandaar mijn beeld
Nou moet ik zeggen dat ik niet alle actualiteiten volg
Puit wat NOS uitzend
Dus ja mijn beeld is idd gevormd door misleidende media
Vertel wat jij weet

29-06-2014, 08:47

Citaat door narges:
ik heb zo een gevoel dat khilafa er pas is met de komst van elmehdi 'Iesa alayhi ssalaam
Maar misschien duurt dat ook niet lang meer
Ja dat idee heb ik ook
Dat er dan oprechte islam komt
En een oprecht kalifaat

Pagina's : [1] 2 3 4