Bekijk volle/desktop versie : Ramadaan....wat eet jij vandaag?



Pagina's : [1] 2

28-06-2014, 16:20
Wat eten jullie vandaag? Ik wil iets lekkers aangezien morgen de gezonde toer (poging 999) begint in shaa Allah

28-06-2014, 16:22


Ik ga zo beginnen met Harira maken. Hoop dat het me gaat lukken voor de eerste keer

28-06-2014, 16:23

Citaat door DangerGirl:
Ik ga zo beginnen met Harira maken. Hoop dat het me gaat lukken voor de eerste keer
In principe is het heel makkelijk, gaat je vast lukken in shaa Allah. Ik hou niet van harira in de Ramadan. af en toe alleen.

28-06-2014, 16:28

Citaat door Mfelsia:
In principe is het heel makkelijk, gaat je vast lukken in shaa Allah. Ik hou niet van harira in de Ramadan. af en toe alleen.
Ik at het vaak bij me vriendin, maar die is nu getrouwd en ja ik ga echt niet even naar die moeder en om harira vragen Echt ik vond het altijd heerlijk met beetje citroensap erover. Nu wil ik het zelf proberen, heb zojuist inkopen gedaan. Maar er gaat wel veel in zeg pfff.

28-06-2014, 16:31



Citaat door DangerGirl:
Ik at het vaak bij me vriendin, maar die is nu getrouwd en ja ik ga echt niet even naar die moeder en om harira vragen Echt ik vond het altijd heerlijk met beetje citroensap erover. Nu wil ik het zelf proberen, heb zojuist inkopen gedaan. Maar er gaat wel veel in zeg pfff.
Jij bent vast geen Marokkaanse?
Ja maar ligt er ook aan welk recept je gebruikt. Die van ons is heel simpel, tomaten, kikkererwten, kosbar peper, gember, komijn, zout, vermecelli, tomatenpuree, gehakt en soms ook linzen.

28-06-2014, 17:39

Citaat door Mfelsia:
Jij bent vast geen Marokkaanse?
Ja maar ligt er ook aan welk recept je gebruikt. Die van ons is heel simpel, tomaten, kikkererwten, kosbar peper, gember, komijn, zout, vermecelli, tomatenpuree, gehakt en soms ook linzen.



Zo maak ik het ook alleen geen linzen en gehakt maar zacht vlees, en 2 blokjes knorr


Sent from my iPhone using Tapatalk

28-06-2014, 17:50
Ramadan is morgen?

28-06-2014, 17:51
Oh grapje. Ik snap hem al. Bsahtkoum, bsahtkoum.

28-06-2014, 17:59

Citaat door Ambiance:
Zo maak ik het ook alleen geen linzen en gehakt maar zacht vlees, en 2 blokjes knorr


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja gebruik van gehakt wordt door de hele familie gemaakt, volgens mij een Ibdarsending. Knorr gebruik ik soms, maar niet die zware dhenn smaak.

28-06-2014, 18:00
ik weet het nog steeds niet. Heb ondertussen mijn ogen opgemaakt. Looking good for eten. Lol

28-06-2014, 18:28
Wij gaan kiptajin maken, met lekker veel groente, hmmm.
In de ramadan kan je niet echt die rmaak maaltijden maken, of althans ik houd er niet van.

28-06-2014, 18:29
Ik maak groenten soep, verschillende salades, shakes en smoothies, sf en.toe ook gestoomde groentjes..voor mijn man wel briwat, pizzas etc
.bij ontbijd groene of witte thee...magere yoghurt mey lijnzaad of speltbrood...

28-06-2014, 18:31



Citaat door Inquisitively:
Wij gaan kiptajin maken, met lekker veel groente, hmmm.
In de ramadan kan je niet echt die rmaak maaltijden maken, of althans ik houd er niet van.
Lekker! Heb ik ook wel zin in, maar eet alleen vandaag.

28-06-2014, 18:31

Citaat door MoslimaForever1:
Ik maak groenten soep, verschillende salades, shakes en smoothies, sf en.toe ook gestoomde groentjes..voor mijn man wel briwat, pizzas etc
.bij ontbijd groene of witte thee...magere yoghurt mey lijnzaad of speltbrood...

Ik heb het over vandaag schat

28-06-2014, 18:58

Citaat door MoslimaForever1:
Ik maak groenten soep, verschillende salades, shakes en smoothies, sf en.toe ook gestoomde groentjes..voor mijn man wel briwat, pizzas etc
.bij ontbijd groene of witte thee...magere yoghurt mey lijnzaad of speltbrood...
zoveel eten? Pff krijg het al benauwd. Maghreb is laat, bij mij gaat er een kom soep en kopje koffie in. Melk dadeltje.

Pagina's : [1] 2