Bekijk volle/desktop versie : Strippende Duitse prinses slaat racistische taal uit



Pagina's : [1] 2 3

27-06-2014, 17:30
De Duitse 'Prinzessin' van Beieren, Theodora Luise zu Sayn-Wittgenstein, heeft zich niet bepaald hoffelijk gedragen. Tijdens een feestje is ze gaan strippen, maakte ze racistische opmerkingen naar een ziekenbroeder en viel ze van haar stoel af bij de eerste hulp. Dat meldt de Daily Mail.
Tijdens een exclusief Oktoberfest dat werd gehouden in Schotland, sprong de prinses - een titel in Duitsland nog wel wordt gedragen, maar geen monarchale waarde heeft - dronken op een hek. Ze deed daar een poging tot strippen, maar werd nog voor ze haar borsten kon laten zien, naar beneden gehaald.

De bewaker bracht haar daar naar de eerste hulp, om een beetje te ontnuchteren. Theodora leek weer een beetje rustig te worden. De broeder die haar probeerde te helpen met het aantrekken van haar jas, wekte echter weer agressie in haar op.

De dame van adel keek naar haar nagels en zei: 'Ik deed mijn nagels vanochtend en vroeg mij af hoeveel moslims ik daarmee kan vermoorden.' De broeder, genaamd Farah Jasmin Hussain, verliet daarop de kamer, waarna Theodora op een stoel ging staan en haar mensenrechten begon te verkondigen.

De bewaker die haar naar de eerste hulp had gebracht, probeerde de stoel te stabiliseren om haar in veiligheid te stellen. Zonder al te veel succes. Theodora donderde over hem heen, waarop de bewaker en de broeder aangifte tegen haar deden.

De politie gaf haar een boete van 1000 pond. Gisteren besloot de rechtbank dat de boete van 1000 pond een redelijke straf was voor haar gedrag.

Haar advocaat vertelde tijdens de rechtszaak dat zij zichzelf niet was tijdens het voorval: 'Ze heeft een graad in internationale relaties en woonde in Jordanië. Ze is erg geïnspireerd geraakt door de cultuur van het Midden-Oosten.' De rechter zag dit niet als een verzachtende omstandigheid. 'Ik behandel je als ieder ander in deze zaak. Je achtergrond maakt hierin geen verschil', zei hij tegen de vrouw, die met een grote bruine pruik vertoonde in de rechtbank, om niet goed herkenbaar te zijn voor paparazzi.

Met haar vader, Prins Ludwig, verliet Theodora snel daarop de rechtbank

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3679934/2014/06/27/Strippende-Duitse-prinses-slaat-racistische-taal-uit.dhtml

27-06-2014, 17:50


wow wat een shock

ik zou haar tepels masseren als wraak op deze zeer beledigende opmerking



27-06-2014, 18:11
Ik zie een paar royale attributen.

27-06-2014, 18:18
Dom wijf... lelijk van binnen en van buiten.

27-06-2014, 18:19


ze heeft de denkwijze over moslims bij de elite wel blootgegeven.

27-06-2014, 18:20
een koninklijk duo...

27-06-2014, 18:21

Citaat door 7awma-Saqaya:
ze heeft de denkwijze over moslims bij de elite wel blootgegeven.
Iemand die dronken is, vertelt altijd de waarheid toch?

27-06-2014, 18:21

Citaat door LouLou_:
Dom wijf... lelijk van binnen en van buiten.
maar die boobies mogen er wezen

27-06-2014, 18:22

Citaat door Mathijs:
maar die boobies mogen er wezen
Daar heb ik niet eens naar gekeken.

Zal wel nep zijn... net als de rest aan het mokkel.

27-06-2014, 18:23

Citaat door LouLou_:
Iemand die dronken is, vertelt altijd de waarheid toch?
zeker

27-06-2014, 18:24

Citaat door LouLou_:
Daar heb ik niet eens naar gekeken.

Zal wel nep zijn... net als de rest aan het mokkel.
die ogen staan trouwens wel op 3 liter wijn voor 5 uur...

27-06-2014, 18:27

Citaat door Mathijs:
die ogen staan trouwens wel op 3 liter wijn voor 5 uur...
Die tieten staan op half 6.

27-06-2014, 18:28



Citaat door Mathijs:
maar die boobies mogen er wezen
ze hangen.. Maar alle grote boobies kunnen er wel mee door zeker, mannen...

27-06-2014, 18:30
ik zou haar haar stripact laten voltooien

27-06-2014, 18:42
klpt ze was zichzelf niet de duivel nam even bezit van haar lichaam , gebeurd vaker in dronken of slapenden of onder invloed van drugs toestand

Pagina's : [1] 2 3