Bekijk volle/desktop versie : (Te) close met schoonzus?



Pagina's : [1] 2 3

26-06-2014, 13:39
salaamss..

Stel je bent nog niet getrouwd maar je (toekomstige) schoonzus belt je elke dag lang, en vraagt je vaak bij haar thuis enz..

Is dit iets positief of negatief?

Je hebt wel het gevoel dat het allemaal gewoon is om elkaar beter te leren kennen, en voor de gezelligheid enz.. maar toch heb je angst voor bemoeierigheid in de toekomst. Afstand nemen gaat ook niet, je kan moeilijk negeren


Wat vinden jullie ervan?

26-06-2014, 18:30


Beter niet teveel contact nu.

26-06-2014, 18:52
Zeurpiet het is ook nooit goed met jullie
Als ze jou geen aandacht geeft dan klaag je ook

26-06-2014, 19:04
Schoonzus nooit als vriendinnen zien, ooit zal alles tegen je gekeerd worden.. Broer heeft voorrang.. Gewoon bescheiden afstand.

26-06-2014, 19:08


Gewoon niet gaan. Zeg dat je geen tijd hebt

26-06-2014, 19:10
Wat een adviezen zeg! Ga gewoon, het is je schoonzus. Als je zo bang bent dat het iets negatiefs zal brengen in de toekomst vertel dan geen gevoelige informatie over jezelf of de familie. Dan heb je niks te vrezen.

26-06-2014, 19:14

Citaat door meisjes-:
Gewoon niet gaan. Zeg dat je geen tijd hebt
hahah

26-06-2014, 19:14

Citaat door Ingelogde:
Wat een adviezen zeg! Ga gewoon, het is je schoonzus. Als je zo bang bent dat het iets negatiefs zal brengen in de toekomst vertel dan geen gevoelige informatie over jezelf of de familie. Dan heb je niks te vrezen.
Hoezo? Ze zijn nog niet eens getrouwd.. ze kan daarna nog genoeg dagen gaan hoor.

26-06-2014, 19:15
Zodra je een keer geen tijd hebt, ben je gelijk veranderd.

26-06-2014, 19:16
Elke dag is ook wel weer overdreven zeg

26-06-2014, 19:18

Citaat door Nina_love:
hahah
Hahah ja is beste anders zit je daar elke dag op de bank

26-06-2014, 19:19
Thank god heb ik dat niet zeg, al mijn smoesjes zouden opraken haha

af en toe oke, maar meestal belt of appt ze haar broer

26-06-2014, 19:21



Citaat door meisjes-:
Hoezo? Ze zijn nog niet eens getrouwd.. ze kan daarna nog genoeg dagen gaan hoor.
Mensen zeggen niet gaan, later gaat ze het tegen je gebruiken, haar broer gaat voor blabla..Ze hoeft nu ook niet elke dag te gaan, we hebben helaas geen zeeën van tijd maar je zei gewoon niet gaan.

En nog niet getrouwd en dan? Het is een schoonZUS, niks harams of slechts aan. Ik begrijp niet waarom Marokkanen altijd zo achterdochtig zijn en in alles negativiteit zien soubhanallah wat een volk zeg.

26-06-2014, 19:26
Wees aub bescheiden!

26-06-2014, 19:31

Citaat door Ingelogde:
Mensen zeggen niet gaan, later gaat ze het tegen je gebruiken, haar broer gaat voor blabla..Ze hoeft nu ook niet elke dag te gaan, we hebben helaas geen zeeën van tijd maar je zei gewoon niet gaan.

En nog niet getrouwd en dan? Het is een schoonZUS, niks harams of slechts aan. Ik begrijp niet waarom Marokkanen altijd zo achterdochtig zijn en in alles negativiteit zien soubhanallah wat een volk zeg.
Dat ze al twijfelt over de band met haar schoonzus zegt al genoeg. Ik vind het nu al plakband
Ze moet het gewoon niet doen als ze zich er niet prettig bij voelt klaaar

Onze meningen verschillen. Het siert niemand om met je kop bij een schoonzus te gaan zitten terwijl je het vriendinnetje bent van haar broer of broertje

Pagina's : [1] 2 3