Bekijk volle/desktop versie : Stel je eens voor..



Pagina's : [1] 2

06-03-2005, 13:26
Je leert iemand kennen via het net...heel serieus...hij is echt je type...jullie zijn passen perfect bij elkaar...maar door bepaalde redenen hebben jullie nooit elkaars foto gezien....en nu wil hij je ontmoeten...je gaat en in de verte zie hem staan....hij heeft die witte shirt aan die je met hem hebt afsproken..maar dan zie je het....hij is je type niet helemaal niet zijn uiterlijk is bepaald jou smaak niet.....en dan....wat doe je...

A. Uiterlijk is niet alles hij was je droomprins..je gaat er voor
B. Stap op hem af en verteld eerlijk dat hij je type niet is...en dumpt hem..
C. Je maakt een rechtsomdraai en verwijderd hem voorgoed uit je msn

06-03-2005, 13:27


Iemand leren kennen via het net en we passen perfect bij elkaar?





Ik ga voor D: Ik kies voor geen van bovenstaande want in zo'n situatie kom ik toch niet terecht!

06-03-2005, 13:29

Citaat door Dreamlover:
Iemand leren kennen via het net en we passen perfect bij elkaar?





Ik ga voor D: Ik kies voor geen van bovenstaande want in zo'n situatie kom ik toch niet terecht!
Ik ook niet...maar doe als of.......

06-03-2005, 13:31
ik kies voor

V en !

of

! en V

kan ook allebij.

06-03-2005, 13:32



Citaat door Maroc_Mootjuh:
ik kies voor

V en !

of

! en V

kan ook allebij.

06-03-2005, 13:34

Citaat door Hasna:
Ik ook niet...maar doe als of.......
Hahahaha doen alsof


Oke even nadenken hoor..

06-03-2005, 13:34
ik kies voor A, iemand op het net leren kan zeker wel, en ik snap wel dat mensen hier denken dat het hen nooit zou overkomen, w8 maar totdat jij je ware op het net leert kennen

uiterlijk vind ik niet zo belangrijk, als het innerlijk heeeeeeeeeeel mooi is ga je diegene op den duur toch wel knap vinden...

06-03-2005, 13:36

Citaat door soufiane37:
ik kies voor A, iemand op het net leren kan zeker wel, en ik snap wel dat mensen hier denken dat het hen nooit zou overkomen, w8 maar totdat jij je ware op het net leert kennen

uiterlijk vind ik niet zo belangrijk, als het innerlijk heeeeeeeeeeel mooi is ga je diegene op den duur toch wel knap vinden...
Eindelijk iemand die serieus is......

06-03-2005, 13:39

Citaat door soufiane37:
ik kies voor A, iemand op het net leren kan zeker wel, en ik snap wel dat mensen hier denken dat het hen nooit zou overkomen, w8 maar totdat jij je ware op het net leert kennen

uiterlijk vind ik niet zo belangrijk, als het innerlijk heeeeeeeeeeel mooi is ga je diegene op den duur toch wel knap vinden...
Waarom via het net?
Tuurlijk kan het, maar waarom zo?

06-03-2005, 13:58
V en !

of kan ook he

! en V

06-03-2005, 13:58

Citaat door Don_VitoIII:
B
jij verdient de prijs van tact...

06-03-2005, 14:00
Het zou me nie gebeuren, maar als ik alsof moe doen dan kies ik c





jasmina

06-03-2005, 14:04



Citaat door Simo_en_jasmina:
Het zou me nie gebeuren, maar als ik alsof moe doen dan kies ik c





jasmina
ik ben hier niet zo vaak maar ik dacht die jasmina is lief...vergist je bent nog erger dan Hasna.....

06-03-2005, 14:09

Citaat door Dreamlover:
Waarom via het net?
Tuurlijk kan het, maar waarom zo?
dat gebeurt toch? je gaat toch niet op een morgen zeggen he weet je wat ik ga ff verliefd worden op iemand van het internet... dat gebeurt na heel veel gesprekken gewoon....

verliefd worden gebeurt gewoon....

06-03-2005, 14:14

Citaat door soufiane37:
dat gebeurt toch? je gaat toch niet op een morgen zeggen he weet je wat ik ga ff verliefd worden op iemand van het internet... dat gebeurt na heel veel gesprekken gewoon....

verliefd worden gebeurt gewoon....
Maar dat is toch raar? Je kent diegene totaal NIET Je hebt niet eens een beeld van diegene. En ja dan krijg je als je iemand bent die op uiterlijk let een probleem bij de eerste date, je hebt dan waarschijnlijk een heel ander beeld geschetst enzo en laten we het dan niet hebben over het innerlijk hebben. Het kan allemaal geacteerd zijn (ja tuurlijk kan dat in real life ook maar toch] en dan ben je dus verliefd geworden op een droombeeld

Pagina's : [1] 2