Bekijk volle/desktop versie : BNOR examen ervaringen



24-06-2014, 12:54
Salaam dames en heren,

Ik heb het voor elkaar gekregen om voor de 4e keer te zakken! De eerste 2 keer waren paar jaar geleden en de laatste 2 keren binnen 3 maanden. Ik kan goed rijden werd alleen erg zenuwachtig. Ik moest gisteren afrijden en alles ging zo goed maar bij het uitvoegen maakte ik een stomme fout waardoor hij hard moest remmen voor me!! De examinator zei is erg zonde want verder ging alles prima.

Nu moet ik dus BNOR examen doen heeft iemand ervaring daarin ??

groetjes

28-06-2014, 22:48


Alaykum Assalaam aCBRmoe,

Het is heel erg vervelend voor je dat je weer gezakt bent, maar bij de BNOR is het niet anders!

Bij de BNOR kan het examen iets langer duren en krijg je een kans om je fouten te corrigeren en je hebt ook recht om een time out te nemen!

28-06-2014, 22:56
Bnor erger dan het cbr. Succes!

28-06-2014, 22:57
Salaamoe aleikoem meid,

Ik geef zelf rijles in Rotterdam. In welke regio doe je examen. Soms is het namelijk op een andere locatie. Hoeft niet altijd. Bijvoorbeeld bij ons in Rotterdam is het sinds een tijdje weer op dezelfde locatie als bij het CBR.

Het enige wat anders is dan met een regulier cbr examen is dat het iets langer duurt het rijden en dat je een pauze kunt nemen tijdens het examen. Examinatoren bij het BNOR zijn wat aardiger vind ik altijd haha en ze nemen de tijd voor je omdat je natuurlijk langer rijd. Je krijgt af en toe een tip of een opmerking tijdens het examen wat je normaal niet krijgt bij het CBR.

En bedenk dat je met een 6 ook kunt slagen. Dus maak het jezelf niet al te moeilijk.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je me pmen.