Bekijk volle/desktop versie : In hoeverre heeft familie van je man invloed op je leven?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

24-06-2014, 01:23
Mijn nicht gaat na de vakantie trouwen met haar vriend. Nou is het zo dat zij en zijn moeder niet echt hetzelfde over dingen denken enso, ze is heel anders dan mijn nicht en denkt ook heel anders over dingen dan mijn nicht over bijv kinderen en vakanties en beleefdheden. M'n nicht zegt dat dit geen probleem is en dan zijn moeder bijzaak is. Ze zullen elkaar hoogstens eens per maand zien en dan is het klaar en verder heeft ze totaal geen invloed op haar leven en huwelijk
Ik zeg dat ze de moeder van haar man is en dat ze dus invloed op hem heeft maar zij is het er niet mee eens, daarom de vraag aan jullie.
Kan de familie van de man bepalen wat jullie met jullie levens en huwelijk doet, hoe jullie kinderen opvoeden bijv en waar jullie op vakantie gaan? Of heeft m'n nicht gelijk en is de fam van de man alleen bijzaak en heeft verder niks te zeggen?

24-06-2014, 01:29


Bij mij is het bijzaak

24-06-2014, 01:32
Bijzaak. Het is wat men zelf toestaat, maar het lijkt mij sterk en heel dom dat iemand anders dan mijn man of ik zelf dingen voor mij gaan bepalen

24-06-2014, 01:32
Mijn schoonouders bemoeien bijna nooit, ze geven juist mijn man een advies dat mijn mening telt .. I really adore them..

24-06-2014, 01:50


Eens per maand?

24-06-2014, 03:41

Citaat door Nazareth:
Mijn nicht gaat na de vakantie trouwen met haar vriend. Nou is het zo dat zij en zijn moeder niet echt hetzelfde over dingen denken enso, ze is heel anders dan mijn nicht en denkt ook heel anders over dingen dan mijn nicht over bijv kinderen en vakanties en beleefdheden. M'n nicht zegt dat dit geen probleem is en dan zijn moeder bijzaak is. Ze zullen elkaar hoogstens eens per maand zien en dan is het klaar en verder heeft ze totaal geen invloed op haar leven en huwelijk
Ik zeg dat ze de moeder van haar man is en dat ze dus invloed op hem heeft maar zij is het er niet mee eens, daarom de vraag aan jullie.
Kan de familie van de man bepalen wat jullie met jullie levens en huwelijk doet, hoe jullie kinderen opvoeden bijv en waar jullie op vakantie gaan? Of heeft m'n nicht gelijk en is de fam van de man alleen bijzaak en heeft verder niks te zeggen?
Je nicht leeft nu nog op een roze wolkje. Ze wordt wel 'wakker'.

24-06-2014, 04:01

Citaat door Nazareth:
Mijn nicht gaat na de vakantie trouwen met haar vriend. Nou is het zo dat zij en zijn moeder niet echt hetzelfde over dingen denken enso, ze is heel anders dan mijn nicht en denkt ook heel anders over dingen dan mijn nicht over bijv kinderen en vakanties en beleefdheden. M'n nicht zegt dat dit geen probleem is en dan zijn moeder bijzaak is. Ze zullen elkaar hoogstens eens per maand zien en dan is het klaar en verder heeft ze totaal geen invloed op haar leven en huwelijk
Ik zeg dat ze de moeder van haar man is en dat ze dus invloed op hem heeft maar zij is het er niet mee eens, daarom de vraag aan jullie.
Kan de familie van de man bepalen wat jullie met jullie levens en huwelijk doet, hoe jullie kinderen opvoeden bijv en waar jullie op vakantie gaan? Of heeft m'n nicht gelijk en is de fam van de man alleen bijzaak en heeft verder niks te zeggen?
ligt asn de man. Als hecmet een echte kerel trouwt dan weet de moeder dat ze niet met z'n leven moet bemoeien en wanneer je met een mama's kindje trouwt dan word hetvmoeilijk

24-06-2014, 05:51
By my bemoeit schoonfamilie met alles. Gelukkig maar want ik ben niet in staat om zelf te kiezen wat voor mij het beste is.

24-06-2014, 06:28

Citaat door Sinsuosje:
By my bemoeit schoonfamilie met alles. Gelukkig maar want ik ben niet in staat om zelf te kiezen wat voor mij het beste is.
Sarcasme of serieus?

24-06-2014, 08:15
Niet..
Schoonzuster zijn met hun eigen gezinnen bezig..
Schoonmoeder is geen moeilijke vrouw en
die vind alles goed zolang de man en vrouw gelukkig zijn..
Bruiloft is bijna maar verwacht geen veranderingen

24-06-2014, 08:15
Ik vind schoonmoeder absoluut geen bijzaak, de moeder van je man, dus de belangrijkste vrouw in zijn leven.
ze zal hoe dan ook grote invloed hebben op je man en misschien ook op je huwelijk.
1 x in de maand zien prima... zolang ze haar man maar niet tegenhoud van het vaker bezoeken van zijn moeder.

mijn man bezoekt zijn moeder bijna elke dag, zo hoort het ook.

24-06-2014, 08:31
Geen invloed, elhamdoulilaah. Maar staan altijd open voor advies.

24-06-2014, 08:31


De moeder van de man een bijzaak subhana allah.

Zij hoort de belangrijkste vrouw te zijn in zijn leven.
Hij hoort haar te behandelen als koningin en haar te beladen met cadeaus.
Met haar gaan winkelen en met haar wandelen maar ach veel mensen weten de waarde niet van de ouders.

En een vrouw die haar schoonmoeder niet respecteert en als haar eigen moeder ziet kan je niet eens vrouw noemen.

24-06-2014, 08:36

Citaat door de_verteller:
De moeder van de man een bijzaak subhana allah.

Zij hoort de belangrijkste vrouw te zijn in zijn leven.
Hij hoort haar te behandelen als koningin en haar te beladen met cadeaus.
Met haar gaan winkelen en met haar wandelen maar ach veel mensen weten de waarde niet van de ouders.

En een vrouw die haar schoonmoeder niet respecteert en als haar eigen moeder ziet kan je niet eens vrouw noemen.
Ze heeft toch een eigen man die haar naar buiten kan brengen en mee wandelen etc?
Waarom perse je zoon? die zelf ook getrouwd is en zijn eigen vrouw naar buiten kan brengen/wandelen en leuke dingen doen?
Ik snap jouw soort niet.
Je moeder heeft je opgevoed tot de man die je bent en je vrouw neemt het over en wordt de moeder van je kindjes. Same story.

Tuurlijk is je moeder belangrijk, maar dat hoor je afzijdig te houden van je vrouw. Want die heeft een belangrijkere functie.

24-06-2014, 08:43
Mijn schoonmoeder is een schat en bemoeit zich totaal niet met ons. Maar om nou te zeggen ze is bijzaak? Hell no. Het is de moeder van mn man. Zoals hij mijn moeder op zijn handen draagt doe ik dat bij zijn moeder.
En 1x in de maand bezoeken is volgens mij niet zo realistisch

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15