Bekijk volle/desktop versie : moeite met ademhalen



24-06-2014, 01:08
wie heeft dan ook? een zware ademhaling?

24-06-2014, 12:47


Astma? Last van pollen?

24-06-2014, 12:55
Hyperventilatie? Heb ik ook last van Als ik heel bang ben

24-06-2014, 12:56
Ik had dat ook heel erg!! Je moet even oefentherapie doen! helpt echt erg goed!

Als je inademt zet je je buik uit,bij het uitademen buik weer in en dat doe je meerdere malen per dag liggend op bed op zittend is wel belangrijk te ontspannen!

Succes!

24-06-2014, 13:19


allah i chafeek zuster

24-06-2014, 13:40
ik ook heel vaak, gaat bij mij zelf over. Wel irritant, je kan er voor naar de huisarts gaan dan weet je zeker wat het is,
Ik ben zelf nooit geweest te lui ofsoo

24-06-2014, 13:57
Heb ik ook last van

Verstuurd vanaf Segangane

24-06-2014, 14:02
Voordat je in slaap valt?

24-06-2014, 14:08
Heb je geen lage bloeddruk of Vit D te kort? ik heb er namelijk ook last van door een te lage bloeddruk (ben wel zwanger) en vit D te kort.

Bij het minste inspanning bijv. bukken en weer recht opstaan nou ik voel mijn hart in mijn keel. Bij het bidden het zelfde probleem, als ik de trap op ga lijkt alsof mijn hart het zo begeeft Allahi Fhed.

Veel beterschap

24-06-2014, 14:27

Citaat door Inaya22:
Heb je geen lage bloeddruk of Vit D te kort? ik heb er namelijk ook last van door een te lage bloeddruk (ben wel zwanger) en vit D te kort.

Bij het minste inspanning bijv. bukken en weer recht opstaan nou ik voel mijn hart in mijn keel. Bij het bidden het zelfde probleem, als ik de trap op ga lijkt alsof mijn hart het zo begeeft Allahi Fhed.

Veel beterschap
Dat is in mijn geval ook, schiet me ineens binnen ik heb ook vaak last van zware ademhaling en heb ook te lage bloeddruk.
Wist niet dat het iets met elkaar te maken kon hebben.

Shokran allahi shafiek

24-06-2014, 14:47
Ik had er na de bevalling heel erg last van! Hyperventilatie! Ik ademde totaal verkeerd en dat resulteerde in 4 maanden lang chronische kortademigheid! Ik heb toen een afspraak gemaakt bij een oefentherapeute! Zij heeft mij oefeningen mee gegeven om weer goed te ademen.

Zoals liggen en je echt goed ontspannen en bij het inademen je buik uitzetten en bij het inademen je buik weer inhouden.. echt paar keer doen per dag! ik dacht van ja daaag wat helpt dit maar op den duur is dat wat mij geholpen heeft! Maak een afspraak voor oefentherapie! Als je aanvullend verzekerd bent dan wordt het vergoed.

Allah ieshafiek!!

24-06-2014, 16:29

Citaat door nadoriaaa123:
Dat is in mijn geval ook, schiet me ineens binnen ik heb ook vaak last van zware ademhaling en heb ook te lage bloeddruk.
Wist niet dat het iets met elkaar te maken kon hebben.

Shokran allahi shafiek

Ja dit vertelde mijn huisarts en gynaecoloog tegen mij, ik had er gelijk last van terwijl ik maar heel pril zwanger was maar het niet wist
Je moet heel veel water drinken om geen lage bloeddruk te krijgen en meer zout eten, en dat is iets wat ik beide niet doe

Ameen chokrane voor jou ook allahi chafiek..