Bekijk volle/desktop versie : reis annuleren?



Pagina's : [1] 2

23-06-2014, 12:16
Mijn vader is best ziek en heb al een tijd geleden een reis geboekt met een vriendin.. nu zit ik er aan te denken om te annuleren, maar aan de andere kant vind ik het ook erg voor haar omdat we er op hebben verheugd, en ik heb het eigenlijk ook echt best nodig na een chaotische jaar.. maarja, ben bang dat situatie verslechterd van mijn vader als ik ga en ik er niet bij ben.. Mijn vriendin weet dat mijn vader ziek is en heeft zelf niet voorgesteld om de reis te annuleren..

23-06-2014, 12:18



Citaat door Nopain:
Mijn vader is best ziek en heb al een tijd geleden een reis geboekt met een vriendin.. nu zit ik er aan te denken om te annuleren, maar aan de andere kant vind ik het ook erg voor haar omdat we er op hebben verheugd, en ik heb het eigenlijk ook echt best nodig na een chaotische jaar.. maarja, ben bang dat situatie verslechterd van mijn vader als ik ga en ik er niet bij ben.. Mijn vriendin weet dat mijn vader ziek is en heeft zelf niet voorgesteld om de reis te annuleren..
Je vader heeft prioriteit. Annuleer die reis en stel voor aan die vriendin om op een later moment alsnog samen te gaan. Je zult het jezelf nooit vergeven als jij gezellig op reis gaat en dan vervolgens je vader komt te overlijden.

als je vader wat stabieler is kun je alsnog gaan.

Het is niet aan die vriendin om het voor te stellen maar aan jou om de afweging te maken.

23-06-2014, 12:18
Annuleren je vader boven alles. Je gaat zoveel spijt krijgen als er iets gebeurt

23-06-2014, 12:19
Ja annuleren. Wat maaltje zegt.

23-06-2014, 12:20


Als je nu al een slecht gevoel hebt over de situatie dan zou ik de reis gewoon annuleren. Allah ie shafie je vader

23-06-2014, 12:44
Dank jullie wel dames. Ik ga het annuleren.. ik had niet eens een annuleringsverzekering afgesloten, dat ga ik nu doen.. Mijn reis was pas eind 8.


23-06-2014, 12:50

Citaat door Nopain:
Mijn vader is best ziek en heb al een tijd geleden een reis geboekt met een vriendin.. nu zit ik er aan te denken om te annuleren, maar aan de andere kant vind ik het ook erg voor haar omdat we er op hebben verheugd, en ik heb het eigenlijk ook echt best nodig na een chaotische jaar.. maarja, ben bang dat situatie verslechterd van mijn vader als ik ga en ik er niet bij ben.. Mijn vriendin weet dat mijn vader ziek is en heeft zelf niet voorgesteld om de reis te annuleren..
Daarom is het belangrijk om je vrienden uit te kiezen en te selecteren. Oprechte vriendschap houdt in dat je begrip toont voor zo'n situatie, al kost de reis 2.000 euro per persoon zonder annulatieverzekering.

Je ouders komen op de eerste plaats, geen vriendin of reis die hoger komt te staan.

Insha Allah megloefa.

23-06-2014, 12:55
Je vader komt zeker op de eerste plaats!!! Reizen kun je nog altijd doen inshaAllah.

23-06-2014, 12:57

Citaat door Nopain:
Dank jullie wel dames. Ik ga het annuleren.. ik had niet eens een annuleringsverzekering afgesloten, dat ga ik nu doen.. Mijn reis was pas eind 8.

Als je nu pas een verzekering gaat afsluiten, kan je niet meer annuleren. Ik vrees dat je geld dan foetsie is.

23-06-2014, 13:01

Citaat door Nopain:
Dank jullie wel dames. Ik ga het annuleren.. ik had niet eens een annuleringsverzekering afgesloten, dat ga ik nu doen.. Mijn reis was pas eind 8.

Heb je niks aan. Ook al met annuleringsverzekering, je krijgt meestal alleen bij overlijden en dat soort dingen geld terug.
Je kan naar je geld fluiten. Dat is een keuze die je moet maken. Hoe ziek is je vader enz.

23-06-2014, 13:09

Citaat door Freyaa:
Heb je niks aan. Ook al met annuleringsverzekering, je krijgt meestal alleen bij overlijden en dat soort dingen geld terug.
Je kan naar je geld fluiten. Dat is een keuze die je moet maken. Hoe ziek is je vader enz.



Oh, ik heb via mijn bank een doorlopende reis/annuleringsverzekering... krijg ik het dan alsnog niet terug?

23-06-2014, 13:09

Citaat door Nopain:
Oh, ik heb via mijn bank een doorlopende reis/annuleringsverzekering... krijg ik het dan alsnog niet terug?
Dat heb ik ook maar volgens mij niet, bij ziekte van vader.. zou je moeten nagaan, maar gok van niet.

23-06-2014, 13:13


Je liet me al schrikken

"Gebeurtenissen waardoor u niet in staat bent om uw vakantie te beginnen of waardoor u uw vakantie af moet breken. Voorbeelden zijn overlijden of ernstige ziekte van familie (1e en 2e graad) of als uw huisarts aangeeft dat het medisch niet verantwoord is dat u met vakantie gaat. De annuleringsverzekering geldt ook als u te maken krijgt met vertrek- en/of aankomstvertraging."

23-06-2014, 13:14
Ik ga even mijn bank bellen dan..

23-06-2014, 13:15

Citaat door Nopain:
Je liet me al schrikken

"Gebeurtenissen waardoor u niet in staat bent om uw vakantie te beginnen of waardoor u uw vakantie af moet breken. Voorbeelden zijn overlijden of ernstige ziekte van familie (1e en 2e graad) of als uw huisarts aangeeft dat het medisch niet verantwoord is dat u met vakantie gaat. De annuleringsverzekering geldt ook als u te maken krijgt met vertrek- en/of aankomstvertraging."
Klopt maar dat is een wijd begrip.. wat zij onder ernstige ziekte verstaan. Maar er is iig een kans dat je het terug krijgt. Toch handig, ik heb nooit gekeken naar mn verzekering haha.

Pagina's : [1] 2