Bekijk volle/desktop versie : kaartverkoop begint 7 maart voor wk-20



06-03-2005, 00:08
de kaartverkoop zal maandag 7 maart beginnen en zal via de ticketbox gaan dus hier om de hoek kan ik kaartjes gaan halen er zullen al kaartjes zijn vanaf 10€.

met een kaartje kun je twee wedstrijden bekijken mits ze in hetzelfde stadion en op dezelfde dag worden gespeeld, dus je komt heel goedkoop uit en dat is toch wat we willen of nie ik denk dat ik al maandag een paar kaarten ga halen want wie er het eerst bij is krijgt de beste plekken natuurlijk

06-03-2005, 13:41


wanneer is de loting

06-03-2005, 15:01

Citaat door amstermoro:
de kaartverkoop zal maandag 7 maart beginnen en zal via de ticketbox gaan dus hier om de hoek kan ik kaartjes gaan halen er zullen al kaartjes zijn vanaf 10€.

met een kaartje kun je twee wedstrijden bekijken mits ze in hetzelfde stadion en op dezelfde dag worden gespeeld, dus je komt heel goedkoop uit en dat is toch wat we willen of nie ik denk dat ik al maandag een paar kaarten ga halen want wie er het eerst bij is krijgt de beste plekken natuurlijk
kaartjes kan je allang al kopen via internet amstermoro alleen nog effe wachten in welke steden marokko gaat spelen zodat dat bekend is haal ik gelijk kaarten hopelijk komen ze in poule b die zullen in utrecht spelen

06-03-2005, 17:10
welke landen spelen er mee ?

06-03-2005, 17:59



Citaat door the_utrechter:
kaartjes kan je allang al kopen via internet amstermoro alleen nog effe wachten in welke steden marokko gaat spelen zodat dat bekend is haal ik gelijk kaarten hopelijk komen ze in poule b die zullen in utrecht spelen
dat weet ik maar wat heb je er aan als je kaartjes koopt voor bijvoorbeeld wedstrijd 1 terwijl je niet eens weet welke teams daarin zullen spelen

06-03-2005, 18:23

Citaat door mocro_casa4life:
wanneer is de loting
over 10 min

06-03-2005, 18:26

Citaat door Ibliez:
welke landen spelen er mee ?
Aan het evenement, dat 52 wedstrijden omvat, doen 24 landen mee. Uit Europa komen Duitsland, Italië, Oekraïne, Spanje, Turkije, Zwitserland en gastland Nederland. Afrika wordt vertegenwoordigt door Nigeria, Marokko, Benin en Egypte, terwijl Japan, China, Syrië en Zuid-Korea uit Azië komen. Australië is het enige land dat uit Oceanië afreist naar Nederland. De Verenigde Staten, Canada, Panama en Honduras zijn de afgevaardigden van Noord- en Midden-Amerika en het Caribische gebied.

06-03-2005, 20:18

Citaat door amstermoro:
dat weet ik maar wat heb je er aan als je kaartjes koopt voor bijvoorbeeld wedstrijd 1 terwijl je niet eens weet welke teams daarin zullen spelen
daarom zeg ik effe loting wachten