Bekijk volle/desktop versie : Ik wil in 3 weken een benefiet organiseren, help!



22-06-2014, 21:39
Salamoe alaikom,

Sinds kort ben ik met een aantal meiden, een groepje geworden die erg veel voor onze ummah willen gaan betekenen. In de maand ramadan willen wij dan ook een benefiet organiseren, op de dag van en voor laylatolqadr. Alles wat we die dag zullen organiseren is voor palestina. Wij zijn dringen opzoek naar mensen met ideeen en die ons hier eventueel bij wilt/kan helpen! We hebben allen hasanaat nodig, dus denk je iets voor ons te kunnen betekenen twijfel niet en bericht ons! Samen kunnen we alles aan.

Wij hebben jullie nodig en palestina ons!

Een berichtje sturen kan via inbox, maar het liefst via de onderate link :

http://https://m.facebook.com/profile.php?id=245105985683511

Moge Allah ons allen belonen insha allah!

22-06-2014, 21:43


Gheir in sha Allah. Maar als het een iftar wordt dan is dat geen goed idee. Dat is een waardevol moment voor de moslims om aanbiddingen te verrichten. Ik zou het dan op een andere dag doen. Je kunt mij overigens pmen, ik heb ervaring met evenementen organiseren.

Voor ik kritiek krijg, benefieten vallen onder evenementen.

22-06-2014, 21:50

Citaat door Desilussie.:
Gheir in sha Allah. Maar als het een iftar wordt dan is dat geen goed idee. Dat is een waardevol moment voor de moslims om aanbiddingen te verrichten. Ik zou het dan op een andere dag doen. Je kunt mij overigens pmen, ik heb ervaring met evenementen organiseren.

Voor ik kritiek krijg, benefieten vallen onder evenementen.
Hahaha,

Nee het word geen iftar maar veel uitgebreider, gewoon precies zoals onze dag in de moskee altijd verloopt met laylatol qadr alleen wat anders! Ik ga jou pm"en insha allah!

22-06-2014, 21:55

Citaat door bigboss--:
Hahaha,

Nee het word geen iftar maar veel uitgebreider, gewoon precies zoals onze dag in de moskee altijd verloopt met laylatol qadr alleen wat anders! Ik ga jou pm"en insha allah!
Ja ik dacht ik vermeld het even want de leden hier zijn niet altijd even wijs.

In sha Allah, is goed. Ben benieuwd!

22-06-2014, 21:58



Citaat door Desilussie.:
Ja ik dacht ik vermeld het even want de leden hier zijn niet altijd even wijs.

In sha Allah, is goed. Ben benieuwd!
heb dat op dit site heel erg gemerkt inderdaad.

22-06-2014, 22:13

Citaat door Tangaoui93:
A salam wahlikom wa rahamatoe allah wa barakatoe oeghti neem InshaAllaah contact op met stichting sadaqa-tv
die je verder zullen helpen inshaAllaah en je tips kunnen geven helaas kunnen we die benefiet niet live streamen
omdat de broeders project hebben in moskee en dan na marokko gaan voor project voor wees kinderen in marokko
Wa alaikomo assalaam,

Ik wilde inderdaad contact met hun opnemen, ik hoor veel over hun! Ahh jammer, zijn er eventueel andere stichtigen die het wel kunnen?

24-06-2014, 22:31
Met de Vierdaagse in Nijmegen (wat valt eind Ramadan) zullen wij met een kraampje staan om geld in te zamelen. Vrijwilligers altijd welkom.