Bekijk volle/desktop versie : Waarom verraden Marokkanen elkaar?



Pagina's : [1] 2

21-06-2014, 21:48
Wat ik merk is dat Marokkanen elkaar verraden en verkopen aan andere volkeren.

Dit zie je bij ons echt niet terug.

Als wij problemen hebben, dan houden we dat in onze Turkse gemeenschap.

21-06-2014, 21:51


Dan ben ik het eindelijk een keer met je eens. Oly shit!

21-06-2014, 21:52
Ik geef je helemaal gelijk. Turken altijd nummer 1!!

21-06-2014, 21:52

Citaat door BarbiePopje:
Ik geef je helemaal gelijk. Turken altijd nummer 1!!
Klopt.

Wij helpen elkaar ook vaak.

21-06-2014, 21:53



Citaat door TYGER:
Klopt.

Wij helpen elkaar ook vaak.
idd turken zijn altijd goed voor elkaar

21-06-2014, 21:53

Citaat door BarbiePopje:
idd turken zijn altijd goed voor elkaar
En niet te vergeten.

Wij zijn ondernemend.

21-06-2014, 21:55

Citaat door TYGER:
En niet te vergeten.

Wij zijn ondernemend.
en niet te vergeten turken hebben bijna heel de wereld veroverd..Toerken altijd nummer 1

21-06-2014, 21:55

Citaat door BarbiePopje:
en niet te vergeten turken hebben bijna heel de wereld veroverd..Toerken altijd nummer 1
Ottomaanse rijk altijd 1.

21-06-2014, 21:56

Citaat door TYGER:
Ottomaanse rijk altijd 1.
Ataturk jullie held toch

21-06-2014, 22:01
tina waqila 3andek shi identiteitsstoornis...qalek turk

21-06-2014, 22:01

Citaat door Lion:
Altijd terug gaan naar de geschiedenis haha, Marokkanen deden dat vroeger al met die stammen onderling.
Turken niet, die zijn nationalistisch cultureel, geloof het of niet maar dat maakt een natie juist sterk.
Wat roepen hedendaagse Marokkanen: Nee je mag niet cultureel zijn, alleen Islam maar vervolgens houden ze zich niet eens aan die Islam alleen als het hen goed uitkomt.
klopt

21-06-2014, 22:02

Citaat door zayna:
tina waqila 3andek shi identiteitsstoornis...qalek turk
Tina Turner.

21-06-2014, 22:17


:
Citaat door TYGER:
Tina Turner.
Ma hshamtishi tqoel ne nas tina turki.. hsoema ga3..blatsi daban jib tshankla dyali bash an darbak bash marakhra mat 3awdashi

21-06-2014, 22:22

Citaat door zayna:
:

Ma hshamtishi tqoel ne nas tina turki.. hsoema ga3..blatsi daban jib tshankla dyali bash an darbak bash marakhra mat 3awdashi
Ik ga mijn Berberse vriend vragen of hij deze wilt vertalen.

21-06-2014, 22:26

Citaat door Lion:
Ja wollah iets wat mij opvalt. Door die samenhorigheid van de Turken
en weinig verdeeldheid onderling, zijn ze sterk.
Kijk naar Chinezen bijna het zelfde. Of het nou op het gebied van trouwen is, of een kind adopteren dan houden ze het bij hun eigen volk. Ook komen ze op voor elkaar, en daarom draait hun economie en alles goed.
Er is ook niks met dit bovenstaande, heel vroeger was dat ook zo allemaal.
Al dat gemengel en al die gaos in de wereld, zijn alleen maar tekenen van de eind tijden.

Wat doen Marokkanen? Elkaar zwart maken en misgunnen, andere volkeren verheerlijken dat is ook opvallend,
een ander volk vinden ze speciaal terwijl zij andersom gehaat worden.
Misschien krijg jij het niet mee, maar ik ga met veel Turken om en die maken ook verschil tussen Koerden en Turken en uit welk deel van Turkije je komt. Ene dorp noemen ze ouderwets, ander weer moderner en weer een ander dorp bestaat alleen uit lelijke mensen etc. Dat is in China ook zo of ben je er geweest en heb je wat anders meegemaakt?

Economie draait goed omdat mensen met eigen volk trouwen en voor elkaar opkomen? Walla abi jij moet niet over economie praten walla alsjeblieft stil. Duik in de Chinese economie, waarom die ineens zo booming was en Chinezen strijden juist enorm veel onderling. Mohim jouw horizon reikt niet ver genoeg om hierover te kunnen praten.

Pagina's : [1] 2