Bekijk volle/desktop versie : Ervaringen met Capabel



21-06-2014, 17:25
Heeft er iemand ervaring met het capabel onderwijs? Ik zou me graag willen inschrijven voor de opleiding medewerker sociale zekerheid is dit te doen?

21-06-2014, 19:42


Ik heb me ook ingeschreven voor maatschappelijk . Mijn vriendinnen hebben het binnen een jaar afgerond, het is wel alleen maar zelfstandig onderwijs en je moet achter alles zelf aan. Maar het is wel te doen. Ghair In cha Allah

21-06-2014, 20:48

Citaat door Ihsaneee:
Ik heb me ook ingeschreven voor maatschappelijk . Mijn vriendinnen hebben het binnen een jaar afgerond, het is wel alleen maar zelfstandig onderwijs en je moet achter alles zelf aan. Maar het is wel te doen. Ghair In cha Allah
Dus het is wel vertrouwelijk en het geld waard? Niet dat we voor verassingen komen te staan haha! Bij welke locatie heb jij je ingeschreven als ik vragen mag?

26-06-2014, 10:20
Up


Sent from my iPhone using Tapatalk

29-06-2014, 19:27


Ik heb alhamdoulilah pas de opleiding pw3 afgerond op 1 van de locaties van Capabel onderwijsgroep alhamdoulilah, Ik ben eerlijk gezegd zeer tevreden je bent voornamelijk veel zelfstandig bezig maar alles staat meestal wel zwart op wit en om niet te vergeten alles is haalbaar als je zelf gemotiveerd bent om je doel te willen behalen dan zal je het gemakkelijker gaan behalen.
Ik heb me alweer ingeschreven voor een ander opleiding maar ook op Capabel onderwijsgroep Incha allah

02-07-2014, 13:41
Ik raad je zeer aan ook om op tijd op stage te zoeken.

02-07-2014, 22:22
Heb daar m'n doktersassistent opleiding gedaan en binnen 15 maanden afgerond. Was wel tevreden op zich alleen m'n stagecoördinator vanuit capabel was echt verrot. Ze haatte me heel erg...

06-07-2014, 01:41
Mochten dames nog boeken nodig hebben voor de opleiding pw3 te capabel.. Ik heb ze allemaal te koop heb net mijn studie afgerond. Graag prive bericht sturen voor meer info

06-07-2014, 14:53
Wat is dat precies als ik vragen mag? Het klinkt namelijk wel aantrekkelijk

17-12-2014, 19:58
ben je al begonnen met de opleiding?



Citaat door Ghizlann:
Heeft er iemand ervaring met het capabel onderwijs? Ik zou me graag willen inschrijven voor de opleiding medewerker sociale zekerheid is dit te doen?