Bekijk volle/desktop versie : Liefdesverdriet.



Pagina's : [1] 2 3

21-06-2014, 08:57
.

21-06-2014, 09:16


Je mag blij zijn als hij nu al zo complex is laat staan in een huwelijk of relatie.
zulke mensen zijn zo en blijven zo. J emoet met iemand verder gaan die opgewekt is en zin heeft in een goede toekomst. ipv een man die zich gedraagt als een depri wijf.

21-06-2014, 09:44
Liefdesverdriet om een sukkel.

21-06-2014, 10:02
Wat voor afsluiting wil je meid.. ? .. Je hebt hem paar keer gezien / gesproken .. Dat "afsluiten" moet je niet zo serieus nemen .. Ga verder ipv onnodige romantische drama voor jezelf te creëren ..

21-06-2014, 10:16


Ja dames jullie hebben ook gelijk.
Met afsluiting bedoelde ik meer van even normaal met elkaar praten
van oke dit kan niks worden dit en dat is de reden, maar niet
dat je weet dat je elkaar nog regelmatig ziet en dan zo schofterig iemand aan de kant
zetten en dat het super ongemakkelijk word.
Terwijl ik de reden niet eens weet waarom die is afgehaakt.
Als die normaal vrienden wou blijven, geen probleem maar waarom
negeren en zo bikkel hard doen!
Terwijl ik niks verkeerds heb gedaan.

21-06-2014, 10:17
Balen dame... Soms is het not meant to bee. Veel mannen hebben met meer dan 1 dame contact en na gelang de tijd zien ze welke het onderdanigst is en alles voor ze doet en die nemen ze vaak.

21-06-2014, 10:28

Citaat door Volwassenmeid:
Balen dame... Soms is het not meant to bee. Veel mannen hebben met meer dan 1 dame contact en na gelang de tijd zien ze welke het onderdanigst is en alles voor ze doet en die nemen ze vaak.
..

21-06-2014, 11:07
Wat moet je doen? Blij zijn en verder gaan!!
Dat hij diet nu heeft laten zien, hij is dus totaal niet goed bij zijn hoofd.
Zoals je het vertelt gedraagd hij zich als een bordi, eerst aantrekken dan afstoten.

Verder gaan!!!!

21-06-2014, 11:11
Je komt er wel overheen en wees blij dat het bij een paar gesprekken is gebleven en moet ziet wat voor iemand het is. Hij is nog lang niet klaar voor de grote stap dus pak de draad weer op gaan verder waar je gebleven was voordat je hem leerde kennen.

21-06-2014, 11:19
Dit is geen liefdesverdriet wat jij voelt. Jij voelt je gewoon bedrogen omdat hij zijn ware aard heeft laten zien en jij daar je kostbare tijd in hebt gestoken. Ik zou zeggen, negeer hem tot de dood en ga lekker verder met waar jij mee bezig was. Doe leuke dingen en zie er altijd uit alsof je je ergste vijand gaat ontmoeten.

Laat hem zien wat die heeft laten gaan.

21-06-2014, 11:35
Verdriet hebben om zo'n rare gast, wees blij dat je ervan af bent. Ga verder met je leven, als je hem tegen komt niks zeggen al zegt hij hallo gewoon doorlopen!! Belt hij je niet opnemen en zeker niet terug bellen. En 1 tip al begint een man over trouwen bla dit bla dat neem dat gewoon niet meteen serieus en ga er niet meteen vanuit dat die persoon dat ook meent en serieus is

21-06-2014, 12:00
Dit klinkt kinderlijk

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

21-06-2014, 13:32


Twee maanden geleden hem leren kennen. Maar jullie ouders zien mekaar geregeld. Begrijp het niet zo. Maar is ook helemaal niet relevant in dit verhaal.


Temsamane❤️

21-06-2014, 15:05
[QUOTE=Tameghnest;123832497]Twee maanden geleden hem leren kennen. Maar jullie ouders zien mekaar geregeld. Begrijp het niet zo. Maar is ook helemaal niet relevant in dit verhaal.


Temsamane❤️[/QUOTE

Misschien zijn het buren/kennissen of familie van elkaar.

21-06-2014, 18:02
Bedankt voor de reacties dames!
Onze families zijn kennissen van elkaar en hebben zakelijk ook met elkaar
te maken en juist omdat de situatie zo was dacht ik dat hij serieus was.
Ik wist wel van zijn bestaan af maar het was zo n 2 maanden geleden dat we elkaar
voor het eerst zagen en hij meteen praatjes begon te maken.
Liefdesverdriet is wel een groot woord inderdaad maar ik ben er gewoon wel verdrietig van
omdat ik dacht dat hij anders was maar ben er
met ogen open ingetrapt blijkbaar.


Pagina's : [1] 2 3