Bekijk volle/desktop versie : iets beginnen voor mij zelf



Pagina's : [1] 2

19-06-2014, 20:19
Hallo allemaal ik kom uit rotterdam centrum en wil zo graag iets voor mij zelf beginnen. Het liefst met iemand zodat we mekaar kunnen aanvullen enz. Heeft iemand misschien een idee in welke branche het zal slagen. Mvg

20-06-2014, 00:20


Wij bieden in samenwerking met een gerenommeerd bedrijf genaamd Forever mensen de mogelijkheid een eigen business door middel van een businessmodel op te bouwen. Mocht je hier meer over willen weten dan hoor ik het graag.

20-06-2014, 13:25
Wil er graag meer over weten.

10-07-2014, 12:35
Zou er ook graag meer over willen weten.

11-07-2014, 12:36


Ik zou er ook graag meer over willen weten.

@ts: Welke opleiding heb je gedaan?

15-07-2014, 03:36

Citaat door fouzia27:
Hallo allemaal ik kom uit rotterdam centrum en wil zo graag iets voor mij zelf beginnen. Het liefst met iemand zodat we mekaar kunnen aanvullen enz. Heeft iemand misschien een idee in welke branche het zal slagen. Mvg


Pm mij aub

16-07-2014, 05:08
We kunnen wel samen een cafe beginnen met marokkaanse gerechten zoals mesemmen, koffie en thee. zou perfect zijn! jij achter de kassa en ik maak alle hapjes en iemand doet de administratiewerk

16-07-2014, 10:42

Citaat door Leila27jr:
We kunnen wel samen een cafe beginnen met marokkaanse gerechten zoals mesemmen, koffie en thee. zou perfect zijn! jij achter de kassa en ik maak alle hapjes en iemand doet de administratiewerk
Lief....

19-07-2014, 08:00

Citaat door hijrahinkomsten:
Wij bieden in samenwerking met een gerenommeerd bedrijf genaamd Forever mensen de mogelijkheid een eigen business door middel van een businessmodel op te bouwen. Mocht je hier meer over willen weten dan hoor ik het graag.
Zou je mij hier wat meer over willen vertellen

20-07-2014, 00:03
Ik achter de kassa. Ewa mli7 waarom zorg ik niet voor al je hapjes en gerechten. Kan van alles maken. Begin maar iets te openen in die richting en het eten die bezorg ik wel.

22-07-2014, 15:19

Citaat door Leila27jr:
We kunnen wel samen een cafe beginnen met marokkaanse gerechten zoals mesemmen, koffie en thee. zou perfect zijn! jij achter de kassa en ik maak alle hapjes en iemand doet de administratiewerk
Dan doe ik de administratie.

22-07-2014, 16:13

Citaat door Leila27jr:
We kunnen wel samen een cafe beginnen met marokkaanse gerechten zoals mesemmen, koffie en thee. zou perfect zijn! jij achter de kassa en ik maak alle hapjes en iemand doet de administratiewerk
Je weet wel dat je eerst een zakenplan moet opstellen, en naar de Kamer van Koophandel moet he? Je moet wel aan een aantal eisen voldoen.

22-07-2014, 16:34


wat wil je dan precies beginnen.
Daar ben ik eerlijk gezegd wel benieuwd naar!

23-07-2014, 01:04
Je moet bepalen wat je passie is, wat vind je heel erg leuk om te doen, wat zou jou gelukkig maken. Dat kan mode zijn, food, sales, schrijven. Iets wat je super leuk vindt. En van daaruit iets opzetten, al dan niet met een aantal mensen.

Wat je ook kan doen is je afvragen wat voor dienst/product jij mist in je leven. Of tegen wat voor probleem loop je met betrekking tot een product/dienst. En daar kan jij dan op inspringen.

Sara Blakely vond panty's niet fijn zitten als ze open schoenen droeg en kwam op het idee om zelf de perfecte panty te maken, dus voetloos. In 2000 investeerde ze 5000 dollar en nu is haar bedrijf Spanx een miljardenbedrijf.

http://edition.cnn.com/2012/12/04/business/sara-blakely-spanx-underwear/

http://en.wikipedia.org/wiki/Spanx

24-07-2014, 18:28

Citaat door Omen:
Je moet bepalen wat je passie is, wat vind je heel erg leuk om te doen, wat zou jou gelukkig maken. Dat kan mode zijn, food, sales, schrijven. Iets wat je super leuk vindt. En van daaruit iets opzetten, al dan niet met een aantal mensen.

Wat je ook kan doen is je afvragen wat voor dienst/product jij mist in je leven. Of tegen wat voor probleem loop je met betrekking tot een product/dienst. En daar kan jij dan op inspringen.

Sara Blakely vond panty's niet fijn zitten als ze open schoenen droeg en kwam op het idee om zelf de perfecte panty te maken, dus voetloos. In 2000 investeerde ze 5000 dollar en nu is haar bedrijf Spanx een miljardenbedrijf.

http://edition.cnn.com/2012/12/04/business/sara-blakely-spanx-underwear/

http://en.wikipedia.org/wiki/Spanx


In dat geval heb ik een miljoenen-idee!

Pagina's : [1] 2