Bekijk volle/desktop versie : Voor de 8ste keer gezakt voor rijexamen



Pagina's : [1] 2 3

18-06-2014, 20:18
Ik ga het nooit halen Zoveel geld verloren gegaan. Ik wil mijn rijbewijs zo graag, maar heb weinig hoop.

Zijn er dames die er ook lang over gedaan hebben?

18-06-2014, 20:21


Ik heb een nichtje die er wel elf keer over heeft gedaan, neem een cursus? Geef de hoop niet op, je haalt 't vast wel in sha Allah.

18-06-2014, 20:22
Is Bnor examen geen optie?
Je kan ook rijbewijs halen voor automaat.

18-06-2014, 20:27
Probeer zoveel mogelijk met een naaste te oefenen op een lege parkeerplaats. Totdat je echt het gevoel hebt dat je de controle over de auto hebt. Alles moet vanzelfsprekend worden. Ook een korte rit.

Vaker met de auto korte ritten. Uiteraard met een ervaren persoon naast je. Heeft mij wel geholpen. Heb em overigens vrij snel gehaald, maar heb veel geoefend met mijn vader en broers..

18-06-2014, 20:43



Citaat door Bisou.:
Is Bnor examen geen optie?
Je kan ook rijbewijs halen voor automaat.
na 3 x cbr ga je automatisch naar bnor

18-06-2014, 21:03
Ik ken iemand die had in totaal zo'n vierhonderd lessen gehad, tig keer gezakt en toen veranderde ze van rijschool. Na een paar lessen kon ze via die nieuwe rijschool afrijden en toen had ze 'm gehaald.

Geef de moed niet op. Insha'Allah haal je 'm alsnog.

18-06-2014, 21:24
Na de vierde keer rij ik inderdaad bij bnor. En deze zijn erger dan het cbr.

Inshallah haal ik het echt, want naast tijdrovend is het ook nog eens duur.

18-06-2014, 21:45
Niet opgeven! zus heeft er 12 x over gedaan!

18-06-2014, 21:53
6 keer! Voorlopig opgegeven, krijg een blackout zodra ik examen moet doen.

18-06-2014, 22:03

18-06-2014, 22:04
En de Maro vrouw beweert gelijk te zijn aan de Man. Ewa Fhem.

18-06-2014, 22:29
Raak de hoop niet op. Blijf doorzetten. Moge Allah je laten slagen zowel in dit leven als in het hiernamaals, Allahoum Ameen.
Tip: Bereidt je goed voor als je examen gaat doen, veel ad3iyaa doen, ayatul kursi reciteren, twee of meer raka3aat bidden voordat je gaat beginnen. En heb vertrouwen in jezelf. Ik weet zeker dat je het kunt, khayr In sha Allah.

18-06-2014, 22:33



Citaat door Toevallig_:
En de Maro vrouw beweert gelijk te zijn aan de Man. Ewa Fhem.
Roh atirad. Alsof iedereen er zolang over heeft gedaan of er zo lang over doet.

18-06-2014, 22:44
Niet opgeven! Ik ben ook vier keer gezakt en ik wilde de vijfde keer gewoon echt niet meer gaan. Ik zei mijn broer (tevens mijn rijinstructeur) van ''Weet je, laat ook maar.. Ik ga wel lopen. Ik ga gewoon niet.'' Hij heeft me de auto in gedwongen en SoebhanaAllaah, die dag maakte ik de domste fout tijdens het afrijden. Er kwam een auto van rechts en ik ging leuk gas geven. Die mevrouw heeft keihard op de rem moeten drukken. Ik dacht op dat moment echt dat ik gezakt was en ze heeft m'n rijbewijs gewoon gegeven ''omdat je jezelf daarna herstelde en kalm je examen hebt afgerond.''

Geef de hoop niet op. Je gaat het halen in shaae Allaah.

18-06-2014, 22:56
Wat is de reden? Misschien kan je daaraan werken.
Na elf rijexamens kan je al wel rijden, maar er is waarschijnlijk iets mis waardoor je steeds zakt. Oefend jouw instructeur jou wel
op datgene wat steeds fout gaat?

Pagina's : [1] 2 3