Bekijk volle/desktop versie : Belg vernoemt baby naar doelpuntmakers 'Marouane' en 'Dries'



Pagina's : [1] 2 3 4

18-06-2014, 10:58
Een Belgische voetbalfan is zo blij met de overwinning van de Rode Duivels gisteren dat hij zijn zoon de namen van de makers van de Belgische doelpunten geeft. Titus Marouane Dries Tijtgat werd geboren tijdens de wedstrijd tegen Algerije.



"We zijn allebei voetbalsupporters", zegt vader Pieter in de krant Het Laatste Nieuws. "En we hadden afgesproken dat we, áls ze die match zouden winnen, ons zoontje behalve Titus ook de namen van de doelpuntenmakers zouden geven. Hadden ze vijf keer gescoord, dan hadden we hem vijf namen gegeven."

Tweede helft gemist

Moeder Evelien Jonckheere was uitgerekend op 26 juni, de dag dat België tegen Zuid-Korea moet spelen. Baby Titus wilde blijkbaar echter het hele WK meemaken en werd geboren op de dag van de eerste WK-wedstrijd voor de Rode Duivels in twaalf jaar.

"De eerste helft hebben we een beetje gevolgd via de radio in de verloskamer. Toen de bevalling begon, zag het er slecht uit voor de Belgen. Daarna wisten we zelf niet meer wat de stand was. Al onze aandacht ging naar hem, even was er geen radio of telefoon."

Feest

Toen de ouders achteraf hoorden dan Marouane Fellaini de gelijkmaker had gescoord en Dries Mertens voor 2-1 had gezorgd, was duidelijk welke namen Titus zou krijgen.

Volgens Tijtgat leek het wel alsof heel België de geboorte van zijn zoon vierde. "Er rijden gigantisch veel toeterende auto's rond. Het lijkt wel alsof iedereen de geboorte van ons zoontje aan het vieren is. Een leuk extraatje."

http://nos.nl/wk2014/artikel/662776-belg-noemt-zoon-naar-rode-duivels.html

18-06-2014, 11:06


Maar goed dat ze niet voor de bijnamen zijn gegaan van Marouane

▪ The Perminator
▪ Big Fella
▪ Hairo
▪ Screech

18-06-2014, 11:07
Oh my god..haha sorry dit is echt triest..

18-06-2014, 11:10

Citaat door Danona:
Oh my god..haha sorry dit is echt triest..
Ach kom op, is toch leuk

18-06-2014, 11:22


van die crusch haar kop zou ik nooit zijn naam geven voor mn kind wat n leijleke kop

18-06-2014, 11:23
Haha... gekke Belgen!
Maar wel leuk.

18-06-2014, 11:24

Citaat door hassans85:
van die crusch haar kop zou ik nooit zijn naam geven voor mn kind wat n leijleke kop
Niet zo haten jij!
Marouan bezaf 3liek!

18-06-2014, 11:24

Citaat door hassans85:
van die crusch haar kop zou ik nooit zijn naam geven voor mn kind wat n leijleke kop
dat komt haast uit je tenen...heeft dat te maken met je voorkeur voor het een en ander?

18-06-2014, 11:24
jammer dat Nacer Chadli ook niet gescoord had.

had ie nog een Arabische naam erbij

18-06-2014, 11:26

Citaat door massin_:
jammer dat Nacer Chadli ook niet gescoord had.

had ie nog een Arabische naam erbij

18-06-2014, 11:34

Citaat door MoiSophia:
Niet zo haten jij!
Marouan bezaf 3liek!
dat die marouan heet dat wist ik niet maar zo n kop is denk ik wel een algerijn tunieser of marokaan

18-06-2014, 11:50

Citaat door hassans85:
dat die marouan heet dat wist ik niet maar zo n kop is denk ik wel een algerijn tunieser of marokaan
Is een Marokkaan uit Tanger a hater

18-06-2014, 11:56



Citaat door Ras-Al-Ghul:
Is een Marokkaan uit Tanger a hater
wat n kop man

18-06-2014, 12:10

Citaat door hassans85:
wat n kop man
Drijf vooral de spot met een creatie van Allah, dat zal jou heel goed doen in het hiernamaals.

18-06-2014, 12:37

Citaat door hassans85:
dat die marouan heet dat wist ik niet maar zo n kop is denk ik wel een algerijn tunieser of marokaan
Het is een topvoetballer.. hij doet niet mee aan een schoonheidswedstrijd.
Een Marokkaan... een Tangaoui zelfs!

Pagina's : [1] 2 3 4