Bekijk volle/desktop versie : Slapen in aparte bedden..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

18-06-2014, 03:46
Lijkt me best grappig. Getrouwd, maar toch gescheiden slapen. -giechel-

18-06-2014, 03:48



Citaat:
[video=youtube_share;afDt0Zd1t7Q]http://youtu.be/afDt0Zd1t7Q[/video]

http://youtu.be/afDt0Zd1t7Q
Interessant filmpje, check it out.

18-06-2014, 04:54
Subhan'Allaah, er was hier laatst nog iets over in België. Daar wilden ze die taboe om apart van elkaar te slapen doorbreken om precies dezelfde redenen.

18-06-2014, 07:19
Ik las al een hele tijd terug een artikel over hoe gezond apart slapen is voor een koppel.....en wederom is deze ontdekking al ruim 1400 jaar eerder dus al gedaan

18-06-2014, 13:28



Citaat door ssweetgirl:
Subhan'Allaah, er was hier laatst nog iets over in België. Daar wilden ze die taboe om apart van elkaar te slapen doorbreken om precies dezelfde redenen.
Apart slapen heeft echt vele voordelen, Subhana'Allaah. Haha, das leuk.. hoe wilden zij dat precies gaan doen?

Citaat door appelcake:
Ik las al een hele tijd terug een artikel over hoe gezond apart slapen is voor een koppel.....en wederom is deze ontdekking al ruim 1400 jaar eerder dus al gedaan
Klopt, inderdaad. Subhana'Allaah. -gniffel-

18-06-2014, 13:56
Apart slapen is fijner en prettiger. Ik moet ruimte hebben.

18-06-2014, 14:12
Heerlijj

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

18-06-2014, 14:47

Citaat door Hero_:
Gewoon een vrouwtje uit Marokko halen, ben je van al dat gezeik af, je geld is wel welkom, maar 's avonds ga je maar in je eigen bed slapen. Blijf dan gewoon bij je pa en ma thuis.
Maar alleen slapen dan slaap je ook goed. Met iemand naast je slapen misschien snurkt die persoon of trekt hij of zij de dekbed van je af.

18-06-2014, 14:47

Citaat door Skiezo:
Apart slapen is fijner en prettiger. Ik moet ruimte hebben.
Dat vind ik ook.

18-06-2014, 14:48

Citaat door Skiezo:
Apart slapen is fijner en prettiger. Ik moet ruimte hebben.
Neem gewoon een groot bed? 1.80m en ieder heeft genoeg ruimte en alsnog kun je lekker tegen elkaar aankruipen.

Citaat door Hero_:
Gewoon een vrouwtje uit Marokko halen, ben je van al dat gezeik af, je geld is wel welkom, maar 's avonds ga je maar in je eigen bed slapen. Blijf dan gewoon bij je pa en ma thuis.
Ik snap dat ook niet, hallo, ben je eindelijk getrouwd, ga je toch niet apart slapen. Het zal misschien zijn voor je gezondheid maar funest voor je huwelijk. Misschien in de ramadan apart slapen ofzo....

18-06-2014, 15:05

Citaat door Tantetje2:
Neem gewoon een groot bed? 1.80m en ieder heeft genoeg ruimte en alsnog kun je lekker tegen elkaar aankruipen.
Ik snap dat ook niet, hallo, ben je eindelijk getrouwd, ga je toch niet apart slapen. Het zal misschien zijn voor je gezondheid maar funest voor je huwelijk. Misschien in de ramadan apart slapen ofzo....
Het hoeft niet funest voor je huwelijk te zijn. Mijn buren zijn 50 jaar getrouwd en de buurvrouw zei een keer tegen mij dat ze in aparte bedden slapen.

18-06-2014, 15:10

Citaat door Tantetje2:
Neem gewoon een groot bed? 1.80m en ieder heeft genoeg ruimte en alsnog kun je lekker tegen elkaar aankruipen.
Ik snap dat ook niet, hallo, ben je eindelijk getrouwd, ga je toch niet apart slapen. Het zal misschien zijn voor je gezondheid maar funest voor je huwelijk. Misschien in de ramadan apart slapen ofzo....

Het gaat om het daadwerkelijk slapen. Niet om de nachtelijke activiteiten.

En waarom in de Ramadan wel?



Citaat door tears:
En achteraf zeggen dat 't niet een hen ligt, maar aan de mannen.

Ik begrijp die geleerden soms niet, zijn ze hier niet op de hoogte dan.
Geleerden niet op de hoogte?
De beste mensen met de beste huwelijken sliepen apart.. Hoezo niet op de hoogte?

18-06-2014, 15:13



Citaat door Marokkaantje001:
Het gaat om het daadwerkelijk slapen. Niet om de nachtelijke activiteiten.

En waarom in de Ramadan wel?




Geleerden niet op de hoogte?
De beste mensen met de beste huwelijken sliepen apart.. Hoezo niet op de hoogte?
Ja dat zeg ik, neem een groot bed ik moet er niet aan denken dat mijn mannetje in een andere kamer zou liggen...
In de Ramadan omdat je misschien anders bepaalde gevoelens of handelingen opwekt in je slaap... Of halfslaap

18-06-2014, 15:18
Interessant..

18-06-2014, 15:19

Citaat door Tantetje2:
Ja dat zeg ik, neem een groot bed ik moet er niet aan denken dat mijn mannetje in een andere kamer zou liggen...
In de Ramadan omdat je misschien anders bepaalde gevoelens of handelingen opwekt in je slaap... Of halfslaap
Da's een persoonlijke voorkeur he. Maar dat het funest is voor 't huwelijk.. Don't know.. Zal voor ieder anders zijn.

Dat kan toch ook overdag? Snachts, binnen de toegelaten uren, zou dat geen probleem moeten zijn.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9