Bekijk volle/desktop versie : Behandel ISIS-strijders als SS-ers



Pagina's : [1] 2 3

17-06-2014, 18:31
Han van der Horst
Historicus
17 juni 2014 Reageer (52) 2880 x bekeken WERELD
RSS
Behandel ISIS-strijders als SS-ers
Die belandden bij terugkeer in de gevangenis en verloren hun Nederlanderschap

De autoriteiten denken dat er inmiddels meer dan honderd Nederlanders in ISIS-verband strijden voor het herstel van het kalifaat. Hoe dat gebeurt, is inmiddels duidelijk. Iedereen die de leer van deze moslimpreciezen niet voor honderd procent onderschrijft, wordt doodgeschoten of gekeeld.
ISIS is daar nog trots op ook gezien de filmpjes die de organisatie op het internet plaatst. Abu Bakr al Baghdadi, de kalief in spé, die zich nu nog tooit met de bescheiden titel emir, is voorlopig bezig met het vervolgen, uitroeien en onderwerpen van de Sji’ieten, een minderheid onder de moslims die het naar zijn inzicht verkeerd begrepen hebben en daarom het werk van de duivel op aarde doen. Daarna zijn wij aan de beurt: “O verdediger van het kruis, weet zeker dat iemand anders laten strijden voor jou belangen, niet zal lukken, zoals het niet gelukt is in Irak. Binnenkort zullen wij ‘face-to-face staan. O Amerika, je zult gedwongen zelf binnenkomen om ‘face-to-face’ tegen ons te vechten.”

De vraag is nu of Nederland zich in deze strijd moet mengen. Het zal voorlopig wel bij informele maar massale steun blijven aan de Sji-itische dictator Al-Maliki, de officiële regeringsleider van Irak, terwijl de Verenigde Staten het misschien wel op een akkoordje wil gooien met Iran, dat als Sji’itische mogendheid weinig goeds te verwachten heeft van Abu Bakr en zijn strijders. De bijbel, niet de koran heeft een uitdrukking voor deze strategie: de duivel uitdrijven met Beëlzebub.

Dat – zo heeft de geschiedenis geleerd – kan niet goed aflopen. Het is dan ook een Nederlands en Europees belang om zoveel mogelijk afstand te bewaren tot wat zich in Irak ontwikkelt. Het probleem daarbij is dat zich een aantal landgenoten onder de banieren van ISIS heeft geschaard. Zij mengen zich rechtstreeks in de Syrisch/Irakese conflicten. Verleden jaar heb ik gesteld dat ons land zich daarom los moet maken van zulke strijders. De beste manier om dat te doen is het intrekken van hun Nederlanderschap. Het zou goed zijn als iedere staatsburger die zonder toestemming van de regering meevecht in enig gewapend conflict, zijn nationaliteit verliest en ook niet meer in ons land wordt toegelaten. Het is immers niet in ons nationaal belang dat wij met hun daden worden geassocieerd.

Als het voetballen afgelopen is, kan Frans Timmermans er misschien in het Luxemburgse overleg van EU-ministers van Buitenlandse Zaken een keertje op aandringen, dat voortaan alle lidstaten zo reageren en dat wie ten oorlog trekt, zich niet meer op het grondgebied van de Europese Unie hoeft te vertonen.

Inmiddels is gebleken dat ISIS oorlogsmisdaden als een officieel gesanctioneerde strategie gebruikt, althans volgens de normen en waarden die de internationale volkerengemeenschap formeel heeft onderschreven. Wie zich bij ISIS aansluit, wordt dan ook lid van een politieke misdadigersbende. Daarmee heeft Nederland ervaring op gedaan. Tijdens de bezetting meldden zich vele Nederlanders bij de SS om aan het oostfront te gaan strijden. Zij hebben dat voor zover ze het overleefden, met gevangenisstraf moeten bekopen om het blote feit dat zij zich hadden aangesloten bij een organisatie die op grote schaal oorlogsmisdaden pleegde en propageerde. Hun Nederlanderschap waren zij net zo goed kwijt.

Ziedaar het voorbeeld.

http://https://soundcloud.com/hanvanderhorst/isismp3

Bron: De Joop

17-06-2014, 18:33


Dit zijn dus de fans van deze ISIS helden:








Bron spiegel


Reken maar dat eenieder hier die zich loyaal verklaart aan ISIS er vroeg of laat de rekening voor betalen gaat, want de EU zal uiteindelijk ook met die ratten in oorlog belanden. Niet huilen dus, als je op een ochtend je bed uit gesleurd wordt en voor onbepaalde tijd de gevangenis in gegooid wordt wegens staatsondermijnend gedrag en staatsgevaarlijk gedachtegoed.

Ondertussen vooral lekker door gaan met demonstreren tegen het westen, sjiieten en het algemeen gezond verstand. Die enkele linkse nuttige ezels die websites als de Joop nog kent zullen vroeg of laat ook de oogkleppen af doen, en dan is er niemand meer die nog enige sympathie op kan brengen voor jullie invulling van "religie".

Wel jammer voor de moslims die bovenstaande screenshots ook absurd en onmenselijk vinden, maar helaas gaat de schreeuwende meerderheid hun plaats in dit land op dezelfde losse schroeven zetten. (73% van de Nederlandse moslims vindt onze Syriëgangers/oorlogsmisdadigers helden).

Kiezen voor ISIS gaat jullie nog stevig opbreken.

17-06-2014, 19:11
En behandel Uruzgan veteranen als Indie-gangers, je weet wel diegene die oorlogsmisdaden gepleegd hadden in Indonesie.

17-06-2014, 19:13

Citaat door Abjectief:


Reken maar dat eenieder hier die zich loyaal verklaart aan ISIS er vroeg of laat de rekening voor betalen gaat, want de EU zal uiteindelijk ook met die ratten in oorlog belanden. Niet huilen dus, als je op een ochtend je bed uit gesleurd wordt en voor onbepaalde tijd de gevangenis in gegooid wordt wegens staatsondermijnend gedrag en staatsgevaarlijk gedachtegoed.

Ondertussen vooral lekker door gaan met demonstreren tegen het westen, sjiieten en het algemeen gezond verstand. Die enkele linkse nuttige ezels die websites als de Joop nog kent zullen vroeg of laat ook de oogkleppen af doen, en dan is er niemand meer die nog enige sympathie op kan brengen voor jullie invulling van "religie".

Wel jammer voor de moslims die bovenstaande screenshots ook absurd en onmenselijk vinden, maar helaas gaat de schreeuwende meerderheid hun plaats in dit land op dezelfde losse schroeven zetten. (73% van de Nederlandse moslims vindt onze Syriëgangers/oorlogsmisdadigers helden).

Kiezen voor ISIS gaat jullie nog stevig opbreken.
Dus dat Saddam Hoessein zijn tegenstanders arresteerde, martelde, dat is dus normaal? Aangezien hun staatsondermijnende gedachtegoed hadden. Want democratie was dan immers ook staatsondermijnend, of mag het dan opeens niet?

17-06-2014, 21:28


Als ik fotos plaats van joodse kinderen die leren wapens te gebruiken.
En op raketten tekenen die richting de palestijnen gaan dan is het niet erg ??

Grappig dat ik vaak lees dat ze vergeleken worden met nazi's en ss'ers.
Maar die bestonden zelf grote deels uit christenen die jezus werk wouden afmaken iedereen die geen christenen was werd dus vermoord.
Maar aan de christenen wordt weinig aan gelabeld maar moslims worden daar wel mee gestigmatiseerd

17-06-2014, 21:33
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/06/gstv_halbe_zijlstra_maakt_geha.html#comments

17-06-2014, 21:46

Citaat door Abjectief:
Dit zijn dus de fans van deze ISIS helden:








Bron spiegel


Reken maar dat eenieder hier die zich loyaal verklaart aan ISIS er vroeg of laat de rekening voor betalen gaat, want de EU zal uiteindelijk ook met die ratten in oorlog belanden. Niet huilen dus, als je op een ochtend je bed uit gesleurd wordt en voor onbepaalde tijd de gevangenis in gegooid wordt wegens staatsondermijnend gedrag en staatsgevaarlijk gedachtegoed.

Ondertussen vooral lekker door gaan met demonstreren tegen het westen, sjiieten en het algemeen gezond verstand. Die enkele linkse nuttige ezels die websites als de Joop nog kent zullen vroeg of laat ook de oogkleppen af doen, en dan is er niemand meer die nog enige sympathie op kan brengen voor jullie invulling van "religie".

Wel jammer voor de moslims die bovenstaande screenshots ook absurd en onmenselijk vinden, maar helaas gaat de schreeuwende meerderheid hun plaats in dit land op dezelfde losse schroeven zetten. (73% van de Nederlandse moslims vindt onze Syriëgangers/oorlogsmisdadigers helden).

Kiezen voor ISIS gaat jullie nog stevig opbreken.
Vreselijk dit alles. En dan ook nog een cursus onthoofden op facebook?

Ik heb echt dat vroeg of laat korte metten gemaakt wordt met deze walgelijke ISIS(terreur)-aanhangers. Hier word ik echt onpasselijk van!

17-06-2014, 21:47

Citaat door Abjectief:
Dit zijn dus de fans van deze ISIS helden:








Bron spiegel


Reken maar dat eenieder hier die zich loyaal verklaart aan ISIS er vroeg of laat de rekening voor betalen gaat, want de EU zal uiteindelijk ook met die ratten in oorlog belanden. Niet huilen dus, als je op een ochtend je bed uit gesleurd wordt en voor onbepaalde tijd de gevangenis in gegooid wordt wegens staatsondermijnend gedrag en staatsgevaarlijk gedachtegoed.

Ondertussen vooral lekker door gaan met demonstreren tegen het westen, sjiieten en het algemeen gezond verstand. Die enkele linkse nuttige ezels die websites als de Joop nog kent zullen vroeg of laat ook de oogkleppen af doen, en dan is er niemand meer die nog enige sympathie op kan brengen voor jullie invulling van "religie".

Wel jammer voor de moslims die bovenstaande screenshots ook absurd en onmenselijk vinden, maar helaas gaat de schreeuwende meerderheid hun plaats in dit land op dezelfde losse schroeven zetten. (73% van de Nederlandse moslims vindt onze Syriëgangers/oorlogsmisdadigers helden).

Kiezen voor ISIS gaat jullie nog stevig opbreken.
Vreselijk dit alles. En dan ook nog een cursus onthoofden op facebook?

Ik hoop echt dat vroeg of laat korte metten gemaakt wordt met deze walgelijke ISIS(terreur)-aanhangers. Hier word ik echt onpasselijk van!

17-06-2014, 21:49

Citaat door Abjectief:

Behandel ISIS-strijders als SS-ers
Han van der Horst
mee eens

17-06-2014, 21:50

Citaat door Tsiehta:
Vreselijk dit alles. En dan ook nog een cursus onthoofden op facebook?

Ik hoop echt dat vroeg of laat korte metten gemaakt wordt met deze walgelijke ISIS(terreur)-aanhangers. Hier word ik echt onpasselijk van!
het is triest

17-06-2014, 22:00
Aaaah die zogenaamde "gematigde moslims" weer.

Aaahh boehoe ik moet er wat van zeggen anders accepteren ze me niet, aauub accepteer mij

17-06-2014, 22:03

Citaat door Explorer90:
Aaaah die zogenaamde "gematigde moslims" weer.

Aaahh boehoe ik moet er wat van zeggen anders accepteren ze me niet, aauub accepteer mij

wat wil je zeggen dat isis in dezelfde vijver zit als de andere moslims? waar zou jij hen plaatsen?

17-06-2014, 22:08


doet mij denken aan de bloedpad die Nederland in Indonesie heeft aangericht.

17-06-2014, 22:10

Citaat door worldcitizen:
mee eens


Citaat door worldcitizen:
het is triest
Serieus, jij bent toch een Marokkaan?
Waarom slijm je zo erg?
Ben je bang dat je eruit wordt gemieterd?

17-06-2014, 22:15

Citaat door ilovesoap:
Serieus, jij bent toch een Marokkaan?
Waarom slijm je zo erg?
Ben je bang dat je eruit wordt gemieterd?
ik kan niet tegen onrecht en extremisme.
Daar reageer ik tegen, niet meer, niet minder.

Pagina's : [1] 2 3