Bekijk volle/desktop versie : Afrikkaanse ploegen stellen voetballend tot nu toe teleur!



Pagina's : [1] 2

16-06-2014, 23:00
Hoe!
Is het in godsnaam mogelijk dat wij als Marokko niet op dit WK staan!!
Jezus wat spelen die Afrikaanss ploegen tot nu toe slecht zeg!
Voetballend hebben ze niks gebracht!!
Als de juiste spelers opgeroepen worden en wij de juiste aanvallende tactiek spelen moeten we toch iedereen van het veld af kunnen spelen!!

16-06-2014, 23:02



Citaat door Yzuiwqhen:
Marokko is nog slechter dan Ghana, Nigeria, Tanzania, Zimbabwe etc

Daarom!

Wij hebben geen recht van spreken.
Waarom zeg jij wij? Je bent niet eens Marokkaans

16-06-2014, 23:02
Ontopic: Er moeten nog 2 Afrikaanse landen spelen.

We zijn niet op het WK door Ivoorkust dusja...

16-06-2014, 23:05

Citaat door Yzuiwqhen:
Ik weet al wie jij bent

Jou negeer ik
Goedzo, met je domme uitspraken.

16-06-2014, 23:08


Omdat jullie door een Marokkaanse bril kijken en denken dat Marokko beter is dan de teams die wel aanwezig zijn op het WK. Das dus niet zo en je mag je gaan afvragen op welke niveau Marokko dan wel zit.

16-06-2014, 23:09

Citaat door Yzuiwqhen:
Uitspraken kunnen niet dom zijn!

Dus laten we het gewoon gezellig houden en elkaar negeren

Anders ia het niet leuk voor anderen hier bij sporthoekje
Uitspraken kunnen niet dom zijn?

Israel een goede land vinden, Moslims kleineren en vervolgens zeggen dat Moslims jaloers zijn op Israel, Frankrijk en Nederland.. In Sch Allah dat Marokko nooit wint... Kifesh deze uitspraken van jou.

16-06-2014, 23:13

Citaat door Riffie_denboch:
ivoorkust doet tog goed
Heb jij die wedstrijd gezien!
Laten we het erop houden dat ze 2 doelpunten hebben gescoord technisch was het een drama.

16-06-2014, 23:20

Citaat door Muestra.:
Omdat jullie door een Marokkaanse bril kijken en denken dat Marokko beter is dan de teams die wel aanwezig zijn op het WK. Das dus niet zo en je mag je gaan afvragen op welke niveau Marokko dan wel zit.
Vertel mij eens dame op welk niveau zitten we dan?
Ik heb nu mijn Marokkaanse bril afgedaan en ik concludeer nadat ik mijn technische bril heb opgezet en een paar keer heb gekeken naar Afrikkaanse ploegen dat wij over een spelersgroep bezitten (mits de juiste spelers worden opgeroepen)die hoger staat aangeschreven dan de meeste afrikaanse ploegen das een feit als je kijkt naar techniek zijn wij al veel verder het Physieke is aspect bezitten de Afrikanen zeker wel maar met de snelheid op onze flanken kunnen wij ze heel erg doen wankelen.

16-06-2014, 23:32

Citaat door Yzuiwqhen:
Marokko is nog slechter dan Ghana, Nigeria, Tanzania, Zimbabwe etc

Daarom!

Wij hebben geen recht van spreken.
Ik zie dat jij geen verstand heb van voetbal de vraag waarbij deze topic mee werd geopend is retorisch,ik weet heel goed waarom we er niet staan!
12 verschillende Bondscoaches in de afgelopen 10 jaar mismanagent van het hoogste niveau van de bond en een Marokkaanse pers die te veel geloof heeft in de spelers van de eigen competitie waardoor er steeds amateurs op plekken meegaan op positie's die ingevuld kunnen worden door spelers die beter rendement hebben en beslissender kunnen zijn.
Daarom staan wij niet op het WK !! als ik al die ploegen zie die tot nu toe gespeeld hebben vanuit Afrika dan zeg ik dat wij echt wel betere spelers hebben en meer voetbal hebben in onze ploeg,daar durf ik mijn hand gewoon zo ervoor af te laten hakken want zo slecht zijn we niet.

16-06-2014, 23:41
Ayoow ik keek naar Nigeria-Iran pffffff als je daar niet van wint .. Iran heeft in de voorbereiding 2 vriendschappelijke wedstrijden gespeeld ... keeper uit de 2e divisie van Portugal en Ali Reza van NEC

Dan heb je nog Kameroen waar Etoó de president alles voor het zeggen heeft .. die elfta heeftl totaal geen tactiek passen over 2 meter gaan verkeerd

Dan heb je nog Ivoorkust die teert op de ervaring van Drogba en Yahya Touré .. maar die verdediging pfff .. zou nog moeilijk worden tegen Griekenland en Colombia.

Straks Ghana daar verwacht ik meer van ... ja en Algerije kennen we allemaal.

Als Marokko er in 2018 er niet bij zit Wallah dan weet ik het ook niet meer ..

16-06-2014, 23:48

Citaat door Les-far-rabat:
Ayoow ik keek naar Nigeria-Iran pffffff als je daar niet van wint .. Iran heeft in de voorbereiding 2 vriendschappelijke wedstrijden gespeeld ... keeper uit de 2e divisie van Portugal en Ali Reza van NEC

Dan heb je nog Kameroen waar Etoó de president alles voor het zeggen heeft .. die elfta heeftl totaal geen tactiek passen over 2 meter gaan verkeerd

Dan heb je nog Ivoorkust die teert op de ervaring van Drogba en Yahya Touré .. maar die verdediging pfff .. zou nog moeilijk worden tegen Griekenland en Colombia.

Straks Ghana daar verwacht ik meer van ... ja en Algerije kennen we allemaal.

Als Marokko er in 2018 er niet bij zit Wallah dan weet ik het ook niet meer ..
Ja dan moeten ze wel de beste spelers opstellen en op de juiste manier gaan aanvallen.
En geen Botola spelers meer oproepen die verliezen tegen Angola en Tanzania ik denk nu wel dat die bewezen hebben dat hun niveau ondermaats is.
Verder moet die oud keeper die zich bondscoach noemt oefenwedstrijden opstellen tegen sterke ploegen en niet blind staren op Zimbabwe Qatar en Kenya want dat is gewoon belachelijk!

16-06-2014, 23:49
Marokko moet een Nederlandse coach nemen die met jonge talenten werkt, er zit geen structuur of basis in het elftal van Marokko.

Er word niet rustig naar elkaar gepast, er wordt niet vrij gelopen en er worden vaak geen combinaties gezocht iets waar Nederlandse coaches altijd hun tijd investeren.

We hebben fysieke en technische spelers dus dat zou een hele goede koppel zijn.

16-06-2014, 23:50



Citaat door Explorer90:
Marokko moet een Nederlandse coach nemen die met jonge talenten werkt.
Goh waar was jij toen Zaki werd aangesteld i.p.v. Dick Advocaat.
Volgens mij heb je veel gemist.

16-06-2014, 23:52

Citaat door BONDSCOACH:
Goh waar was jij toen Zaki werd aangesteld i.p.v. Dick Advocaat.
Volgens mij heb je veel gemist.
Ik wou Advocaat ook niet omdat ik liever Pim had maar helemaal geen Zaki, ik had Advocaat des tijds ook de voorkeur boven Zaki gegeven.

16-06-2014, 23:57

Citaat door Explorer90:
Ik wou Advocaat ook niet omdat ik liever Pim had maar helemaal geen Zaki, ik had Advocaat des tijds ook de voorkeur boven Zaki gegeven.
Waarom in godsnaam een Seat als je een dikke Mercedes kan krijgen??
Nu heb je een Skoda gekregen!

Pagina's : [1] 2