Bekijk volle/desktop versie : Het regenttttt



Pagina's : [1] 2

16-06-2014, 11:35
Dat betekend in bed blijveeeeee



Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

16-06-2014, 11:39


Heb je last van zwangerschapskwaaltjes als vermoeidheid en misselijkheid?

16-06-2014, 11:41
Heel erg zelfs. Sinds afgelopen week continu misselijk en ik slaap als een blok.
Maaarrrr hamdoelilah.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

16-06-2014, 11:44

Citaat door MooierHaar:
Heel erg zelfs. Sinds afgelopen week continu misselijk en ik slaap als een blok.
Maaarrrr hamdoelilah.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
jah das het meest voorkomende de eerste 3 maanden. Moge Allah het voor je vergemakkelijken.

16-06-2014, 11:45


Ameen. Dankjewel lief.

Ik probeer de hele dag door kleine beetjes te eten dan valt het wel mee qua misselijkheid. Ben benieuwd hoe ik het ga volhouden op werk.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

16-06-2014, 11:50

Citaat door MooierHaar:
Ameen. Dankjewel lief.

Ik probeer de hele dag door kleine beetjes te eten dan valt het wel mee qua misselijkheid. Ben benieuwd hoe ik het ga volhouden op werk.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
Geen dank Mooierhaar!
en vooral het vermijden van te vettig eten en te gekruid. Ik denk dat je op het werk daar minder last van hebt dan dat je thuis zou zitten.

16-06-2014, 11:53

Citaat door sahrawiya_:
Geen dank Mooierhaar!
door regelmatig kleine hoeveelheden te eten verminderd dat gevoel van misselijkheid.. en vooral het vermijden van te vettig eten en te kruidig. Ik denk dat je op het werk dat gevoel minder hebt dan dat je thuis zou zitten.
ja dan ben je er ook minder mee bezig waarschijnlijk.
gister en eergister gebbqd en ik kon er niets van eten behalve het brood. vlees kan ik ff niet handelen hahah. je voelt gelukkig wel goed aan wat je lichaam wel en niet kan hebben.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

16-06-2014, 14:41

Citaat door MooierHaar:
ja dan ben je er ook minder mee bezig waarschijnlijk.
gister en eergister gebbqd en ik kon er niets van eten behalve het brood. vlees kan ik ff niet handelen hahah. je voelt gelukkig wel goed aan wat je lichaam wel en niet kan hebben.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
haha van bbq vond ik nog wel te doen en heerlijk ruiken maar ik wilde bijna neervallen tijdens het bereiden van marmita vooral kip met groenten of konijn.

Brood heeft dan bij mij ohhh nooit zoo lekker gesmaakt als tijdens de zwangerschap

Gelukkig maar.

16-06-2014, 14:43

Citaat door sahrawiya_:
haha van bbq vond ik nog wel te doen en heerlijk ruiken maar ik wilde bijna neervallen tijdens het bereiden van marmita vooral kip met groenten of konijn.
pfff ik vind t maar knap hoor koken met die misselijkheid. ik heb al dagen niet meer gekookt. hoelang heb jij er last van gehad?

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

16-06-2014, 14:46

Citaat door MooierHaar:
pfff ik vind t maar knap hoor koken met die misselijkheid. ik heb al dagen niet meer gekookt. hoelang heb jij er last van gehad?

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
Heeft je echtgenoot gekookt? Bij mij meestal de 1 ste 3 maanden en de 2 laatste maanden heb ik daar ook wel wat last van. tss 4 en 7 maand voelde ik me het best.

16-06-2014, 14:53
Zeg, wat stel je eens aan?

16-06-2014, 15:03
niet leukkkkk
ik moet over een paar min kids halen van school met de fiets..

16-06-2014, 15:08



Citaat door sahrawiya_:
Heeft je echtgenoot gekookt? Bij mij meestal de 1 ste 3 maanden en de 2 laatste maanden heb ik daar ook wel wat last van. tss 4 en 7 maand voelde ik me het best.
nee hahaha die kan niet zo best koken. ik ben afgelopen dagen bij mn moeder en schoonmoeder wezen eten. en de bbq heeft overuren gedraait. vandaag ga ik wel wat maken want ik voel me wel schuldig hahah.
ja ze zeggen dat je na de 3e maand een boost aan energie krijgt he, i cant wait.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

16-06-2014, 15:09

Citaat door ik_gewoon:
niet leukkkkk
ik moet over een paar min kids halen van school met de fiets..
hier is t nu droog maar t stormt.
ik wou dat ik al die paar jaar verder was en dat ik mn kids van school kon halen.
heerlijk.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

16-06-2014, 16:59

Citaat door MooierHaar:
hier is t nu droog maar t stormt.
ik wou dat ik al die paar jaar verder was en dat ik mn kids van school kon halen.
heerlijk.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
gelukkig is het opgehouden voor ik vertrok.. alleen wat wind..

je bent toch zwanger?
baby's zijn leuk.. geniet er van wanneer je kleine spruit geboren is.
ze groeien echt snel !

Pagina's : [1] 2