Bekijk volle/desktop versie : #Diamond Heart



16-06-2014, 01:22




Citaat:



Als een mens eens doordenkt voor dat diegene iets doet, zou de wereld denk je bestaan uit oorlog, een oceaan die gevuld is met tranen van verdriet van de mensen om ons heen. Zouden de mensen aan andere denken. Als je om je heen kijkt zie je alleen oorlog, geweld en haat. Maar niet iedereen is zo gevoelloos denk je zeker. Voor mijn part wel. Als de mensen van deze wereld niet gevoelloos waren dan zouden ze aan de economie denken van andere landen. Donatie's geven. Niet van die dure technologische onzin kopen. Zo word je maar materialistisch. Maar nee, de mensheid denk aan wat de anderen van hun vinden. Ik daar aan tegen heb liever dat ik mensen help dan dat ik me bezig houd met wat andere over mij denken. DE leven noem ik dit. Niet logisch, maar wel helder. Mijn naam is Romaisa en dit is mijn verhaal.




Romaisa



Denkend lig ik op mijn bed. De mensen om me heen zijn koppig, eigenwijs of hebben kapsones. Ik daar en tegen heb altijd een pokerface. Ik wil niemand laten zien wie ik echt ben. Waarom zal ik ook, ik ben toch anders. Ik lach bijna nooit. Huil nooit, ben nooit boos. Wat je wel kan zien is dat ik altijd aan het dagdromen ben of Serieus te werk ben. Ik verspil me leven niet aan die dingen. Ik moet straight to my point. Diploma halen, Werken, vriendjes komen daarna pas. Denk ik. Ik ben nooit echt verliefd geweest. Dat kan me niet eens schelen, tenminste nog niet. Morgen Gaan mijn ouders en ik en me 2 broers verhuizen naar een ander PROVINCIE. Me pa heeft een nieuwe Baan gekregen als manager van een Bedrijf. Me broers zijn van die Hyper kinderen. altijd lachen lol maken, niet aan hun toekomst denken. Al hebben ze nu al een mooie auto en Een goedbetaalde baan. Ik nog niet, maar dat komt nog. Ineens hoorde ik me moeder roepen. "Romi~!! Kom eens,, we gaan". ik ging snel naar beneden."Yemma, wat zegt u, we gaan pas morgen weg hoor?''Je vader zei vandaag, de nieuwe bewoners komen zometeen hier intrekken dus moeten we vandaag gaan' ik keek een beetje raar maar ik zei 'okee'. Me broers kwamen als gekken binnen rennen en liepen naar mij toe.'Eeey Romi, ga je met ons naar de stad?' zei Zakaria. 'Nee bedankt het is hier zo ie zo saai' zei ik glimlachend naar hun. 'Ben je gek ofzo. naar deze stad jij bent grappig. Hij bedoelde naar onze nieuwe woonplaats. die huis. We moeten zometeen toch weg naar daar toe en alles is opgeruimd dus papa moet alleen mama brengen klaar.'zei Youssef lachend.'Ewaa jaa, is goed dan,'zei ik blij. Me broers betekenen alles voor mij. Daarom ben ik ook zo blij met zo'n familie als deze. We liepen naar de auto van me broers. Ik ging in de auto van Zakaria, want youssef rijd als een gek. Youssef ging in zijn eigen auto rijden. We waren op weg naar een nieuwe Start met veel avontuur..
----

Chapters
#1 Sweet dreams or a Beautiful nightmare?
#2 Who is he?
#3 I can see a vision NIEUW!!
[/SIZE]#4 A new beginning [SIZE=1]NIEUW!!


"Alsje. Dit was een verhaal die ik 4 jaar geleden heb geschreven. Maar ik kon het niet afmaken en heb er nu zin in om het af te maken. Veel leesplezier en ik hoor graag feedback."

16-06-2014, 01:30


#1 Sweet dreams or a Beautiful nightmare?




'Don't let people see the real you'. Zei een Dame in wit.'Wat? Wie bent u?'vroeg ik zo verward mogelijk. Het ene moment was ik in de auto van me broer, het andere moment was ik hier. 'People are looking for you'. Zei de dame weer. Ik snapte er niks van. Dus bleef ik maar luisteren. 'You got the key to the treasur. Don't let them catch you'. Ze bleef het herhalen tot ze niet meer hoorbaar was. Ik riep haar nog na. Maar ze kwam maar niet terug. Ineens zag ik alles wit. Ik voelde me warm, alsof..alsof ik op hete lava stond. Maar het deed geen pijn. Nee, het tegendeel. Het voelde zo fijn. Ik keek naar mijn borstkas en zag dat het zat te gloeien een mooie geel/witte licht was het. Dat was die warmte die ik voelde, dacht ik. Ik sloot mijn ogen en voelde het gevoel door mij heen stromen. Ik hoorde iemand mijn naam roepen. Ik keek overal heen maar zag niks. Ik keek weer om en zag een zwarte schaduw de omgeving waar ik was donker maken. Ik keek bang toe. Ik hoorde nog steeds diegene mijn naam roepen. Maar ik zag niks. Ik keek weer naar de schaduw en zag een mens eruit komen. Het gezicht kon ik niet goed zien. 'Jij zult van mij zijn, verstoppen is geen keus.'zei hij met een duivelse lach. 'ROMAISAAAAA!' ik deed met een ruk mijn ogen open. Het was een droom. Een levensechte, enge droom. Ik keek naast me en zag me broer naast me raar naar me kijken.'Sorry, had een nachtmerrie'.Zei ik zo snel mogelijk.'Ja oké, maar ik wou gewoon zeggen dat we er zijn.'zei hij met een rare uitdrukking op mij gericht. 'Oké. Zullen we dan naar de stad gaan en zo veel geld van youssef opmaken.'zei ik giechelend, zodat hij niet weer zou doordenken. Hij lachte en keek me glimlachend aan.'Als het over youssefs geld gaat, natuurlijk'. Ik keek uit het raam naar de lucht. Het leek alsof de lucht huilt. Het werd donker en weer kwam die duivelse lach in me. De rilling ging door me lichaam. Me broer stapte uit en ik ook. Ik keek rond en voelde ogen prikken. Het leek alsof de man die net in mijn dromen naar me keek. Zo voelde het tenminste. Ik keek om me heen en zag een pleintje met Marokkaanse jongens. Ze zaten te voetballen. Maar ik voelde ergens daar de ogen prikken. Ik keek heel de plein door tot ik bij een jongen kwam met de groenste ogen die iemand maar kan hebben. Hij keek naar me. Maar anders dan die man in mijn dromen. Hij keek meer mysterieuzer dan de man. Uit het niets glimlachte hij naar me. Ik draaide me gelijk om, naar me broers. Die zaten te kibbelen over wie Mac ging betalen. Ik lachte hun uit. Ik riep mijn broers. Maar ineens voelde ik een hand op mijn schouder branden. Ik schrok en draaide me om naar diegene die achter me was..

16-06-2014, 01:34

#2 Who is he?




Ik keek om en zag niemand. Maar ik zwoor dat ik iemands hand voelde. Ik voel nog steeds de warme plek op mijn schouder. Ik vond het raar. Ik zat diep in mijn gedachte, totdat youssef keihard een klap op mijn hoofd gaf. 'au! Waar was dat goed voor?'zei ik met een pijnlijke gezicht.'We riepen jou, maar jij wou geen antwoord geven. Dus maar een klap.'zei zakaria die me bezorgd aankijkt. 'wat is er?'vroeg ik aan zaka terwijl we door de stad winkels in en uit gingen.'Niks, gewoon. Waarom vraag je dat?'vroeg hij weer.'Gewoon, ik zie je steeds bezorgt kijken. Dus wat is er?''Er is niks. Ik keek niet bezorgt. Ik was aan het dagdromen, misschien dat ik zo keek, maar niet op jouw gericht.''Okee, zal wel. eey youssef. Ik wil deze jurkje. Zal me zeker goed staan.'zei ik zo slijmerig mogelijk. Hij keek naar me en moest lachen en zei:'ya tamshount! Slijmen, zodat ik alles voor je kan kopen. Hahaha, gaat je niet lukken.' Ik keek hem aan met puppy ogen en een pruillipje, want daar kan hij niet tegen.'Ohhhhhw, okee dan. Maar dan mag ik de grootste kamer in onze nieuwe huis.''Okee, dus ik krijg de jurk?'hij knikte en ik straalde van blijdschap. Me broers lachte naar me. We gingen naar de kassa en daar was een Marokkaanse meisje die naar youssef zat ze knipogen.’Heb je wat aan je ogen of wat.’zei youssef chagrijnig. Ik lachte en zakaria die ging los. Het meisje schaamde zich en rekende snel af. Ik en zaka gingen niet meer bij. We waren buiten. En mensen keken ons kapot vies aan. Zeker omdat we zo dom doen. Youssef schaamt zich voor ons, en loopt een beetje voor ons, zodat mensen niet denken dat we samen horen. Dus ik en zakaria gingen weer naast hem staan en deden dom. Eindstand moest youssef ook mee lachen,
‘Youssef je moest je kop toch eens zien. Je zou jezelf uitlachen. Dat was echt zielig voor dat meisje.’zei ik lachend.’Houden jullie nou op. Saffie klaar, dat is geweest. Gedraag jullie je niet als gekken.’zei hij met een blozend gezicht.’Okee saffie we gedragen ons. Maar wat gaan we nu doen. Ik wil me geld niet opmaken aan deze dame die alleen kleren wilt. En dan moeten wij het sjouwen.’zei zakaria vermoeid. Ik keek hem lachend aan en zei:’Ewaa kom we gaan dan…. ‘ Ik botste ineens tegen iemand. Ik viel naar achteren. Maar diegene trok me naar boven en mijn handen waren om zijn borstkas en zijn handen waren om mijn middel. Ik keek snel naar diegene en het was een jongen met lichtgroene ogen en zwarte stekeltjes. Ik vond het eerder irritant dan leuk. Ik keek hem kil aan en hij glimlachte. Me broers keken om en zagen die jongen. Gelijk liepen ze op hem af.’EY SAHBI WAT DOE JE MET ME ZUSJE?!’Riep zakaria. De jongen liet me langzaam los en zei:’Ewaa ik doe niks ze viel bijna en ik pakte haar. Is dat ze3mak erg dan.’ Youssef keek hem dodelijk aan. ‘Jongens laat het. Kom we gaan. Anders verpesten jullie mijn dagje voor de school begint’. Zei ik met pruillipje. Ze glimlachte naar me maar keken de jongen dodelijk aan. Ik vond hem best wel creepy, hij bleef maar glimlachen. Hij gaf mij geen goed gevoel. We liepen weer samen met z'n drieën. Ik keek achterom en zag dat die jongen keek. Hij knipoogde naar me, ineens werd ik rood. Ik draaide me snel om, voordat me broers me zouden zien. Ik bleef maar denken wie dat is. Ik kreeg een slecht gevoel van hem. Alsof ik ‘m ken. Maar nog nooit heb ik hem gezien of zo. Waarom kwam hij me dan zo bekend voor en kreeg ik een slecht gevoel door hem? Ik zat diep in me gedachte maar ik voelde ogen op me prikken. Keek snel naar achter, maar daar was niemand meer. Ik keek naast me en zag me broers naar me kijken. Oeps! Ik had niet naar achter moeten kijken. Ik werd een beetje rood. Me broers zagen het volgens mij, want zakaria zei gelijk:’wat is er met jou?’. Ik keek voor me en deed een pokerface:’Niks lieve broer, ik dacht ff na hoe school morgen zal zijn?’.’Hahaha sinds wanneer geef jij om school’.Zei youssef.’Sinds altijd. Waarom denk je dat ik zulke hoge cijfers heb?’’Omdat je ging afkijken’begon zakaria weer. Ik keek boos naar hun.’Okee, okee. Ik geloof je al. Niet zo boosjes kijken jij.’zei zakaria lachend. Ik lette niet op hun en dacht aan die jonge weer. Ik keek voor me en zag een jongen die op hem leek van achteren. Ik en me broers liepen langs de jongen heen en hij was het. Tenminste hij leek op de jongen van daarnet alleen had deze blauwe ogen en andere kleren aan. Hij merkte dat ik hem zat aan te staren en hij knipoogde naar me. Wat is hier aan de hand.

16-06-2014, 10:43
Leuk verhaal!! Up

17-06-2014, 00:11


#3 I can see a vision



Met een ruk draaide ik me om. Ik voelde me ongemakkelijk. ‘Ey zullen we naar huis gaan?’ zei youssef.’Nee!’riepen zaka & ik.’Zullen we eerst naar Mac gaan?’zei ik.’ik heb zo een honger’. Zei zaka terwijl hij aan zijn buik ging wrijven. Ik lachte hem uit.’Jullie willen mij echt blut maken yek?’zei youssef.’Nee, a sahbi ik betaal nu wel.’zei zaka. We liepen samen naar de Mac. Gelijk toen ik 1 stap binnen deed voelde ik me niet goed. Ik keek rond. Maar niemand die naar me keek. Dus waarom voel ik me zo ongemakkelijk. Zakaria ging bestellen dus ik en youssef gingen naar boven om alvast te zitten. Ik voelde nu echt ogen prikken. Erger dan daarnet. Ik keek om me heen maar ik zag alleen een groep Marokkanen. Ik keek rond waar de Marokkanen zaten. Ik schrok toen ik 2 bekenden zag. Ze leken precies op elkaar. Alleen de ogen waren verschillend. Het waren hun die me de hele tijd zaten aan te gapen. Mijn hoofd deed ineens pijn. Ik deed mijn handen voor mijn ogen. Mijn hoofd bonkte helemaal. Ik haalde me handen weg van mij ogen. Ik zag de 2 jongens duivels lachen. Ineens werd alles niet zwart maar kreeg ik een witte flits. De witte flits verdween en ik zag mensen.


Citaat:

Een groot gebouw met veel kinderen. Ze leken 17/18/19 jarigen. Ze zaten buiten. Ineens waren we in een kamer. In een klaslokaal kun je zeggen. Kinderen zaten in op hun stoelen. Sommige op tafels en de anderen stonden. De leraar was er niet. Zo te zien. Ik keek naar de leerlingen. De gezichten kon ik niet zien. Alleen hun lichamen en kleding en de rest. Maar de gezichten waren vaag. Ik hoorde ze praten. 4 jongens waren in gesprek. Ik moest gewoon horen wat ze zeiden.
Jongen’#1:”eey wat zeiden ze?”
Jongen’#2:”ik weet niet man. Maar we moeten haar vinden.”
Jongen’#1:”is dat alles? Maar Rayan wil haar nu! Als we haar niet vinden gaan wij der aan!
Jongen’#3:”Dat weten we nu wel! Maar hoe kunnen we haar vinden. Het enige dat we weten is dat ze bijzondere ogen heeft && dat ze even oud is als ons.
Jongen’’#4:”Ja,, vergeet nog 1 ding. Ze kan in de toekomst && in het verleden kijken.
Jongen’#2:”maar dat is wel moeilijk, naar een meisje gaan en vragen ’kan je in de toekomst kijken’.
Jongen’#3:”ja dat wisten we ook al. Daarom hebben we ook andere kenmerken ven haar.
Jongen’#1:”dan beginnen we vandaag met deze school. Zoeken naar de meisje met bijzondere ogen && dat ze in de toekomst kijkt.
Jongen’#4:”ja dan beginnen we in de pauze. Maar niet te opvallend,voordat de andere het ontdekken.
Jongen’#2:”en we willen niet dat ze haar als eerst vinden, dat ze in gevaar word gebracht.
Jongen’#4:”Nee dat willen we niet.

Ik keek weer goed. Maar zag de jongen niet meer. Ik keek om me heen en zag niks meer alleen wit.

Ik kneep me ogen dicht en deed ze open. Ik voelde me een beetje duizelig. Ik keek naar me broers en zag dat ze het geen eens hebben gemerkt. De één is nog steeds aan het bestellen bij de kassa, de ander zit me aan te staren. ‘Waarom kijk je zo naar me?’zei ik verward.’Gewoon, ik zat tegen je te praten en ineens zagen je ogen er zo kill uit. Ik bleef je roepen maar je gaf geen antwoord. Net toen ik zakaria wou halen. Zagen je ogen er anders uit en begon je weer te praten.’zei youssef met bezorgde blik. ‘Oh, okee?! Maar hoe lang bleef ik eigenlijk zo?’’Ongeveer 10 min ofzo, wat was er?’’Niks. Was gewoon ff weg van deze wereld..?’hij keek me raar aan. Maar gelukkig hield hij op met vragen. Zakaria kwam aan lopen met een dienblad met eten. Ik keek snel de richting waar die jongens waren. Zij zaten ook te genieten van hun eten. Totdat de jongen met de blauwe ogen weer keek. Ik voelde me niet goed. Hij bleef maar kijken. Ik draaide me snel om en zag dat zaka al bij ons zat. Hij begon met eten en youssef zat nog steeds naar me te kijken. De dag was bijna voorbij en we waren onderweg naar onze nieuwe thuis. Het nieuwe begin van mijn leven vol avontuur.

17-06-2014, 00:18

#4 A new beginning



Week later




Ik werd vroeg wakker. Vandaag begint mijn eerste schooldag in een nieuwe stad. Nerveus ben ik niet, maar vraag me wel af wat voor soort kinderen ik in me klas krijg. Ik ben dan de nieuweling van de klas. Natuurlijk ben ik dat als iemand verhuist na de kerstvakantie moet je wel een nieuweling zijn van de klas. Kom op zeg. Wie gaat er nou verhuizen midden in het jaar. Ja wij maar wie nog meer? Niemand. Dat weet ik zeker.
Ik stond op en ging naar de douche. Ik was moe, maar de warme stralen water maakte me wakker. Ik liep uit de douche met een kleine badjas tot me knieën. Deed de deur van mijn kast open en keek wat ik zou aantrekken. ‘Uhmm,, vandaag trek ik…. Aha! Dit is mooi.’zei ik tegen mezelf. Een witte blouse tot onder me kont, met een bruine riem erom heen en lichtgekleurde skinny. Ik gebruikte geen make-up, dan leek ik zeker op een paspop :P. Deed me stijlen haren los met nog een scheve pony. En klaar ik liep naar beneden. Me moeder lag nog te slapen, me pa is naar zijn werk met youssef. Zakaria was de enige die ik niet wist waar die was. Ik liep snel de keuken in. Pakte een broodje en at het snel op. ‘shit ben bijna laat.’zei ik. Ik rende naar de gang pakte me uggs en sprintte naar de tram. Precies toen ik daar aangekomen was zag ik de tram. Ik rende naar de tram, maar zag dat de deuren dicht gingen. Ineens ging de laatste deur weer open en ik sprintte ernaar toe. Eenmaal binnen stond ik hijgend degene te bedanken die de deur open hield. Ik draaide me om naar degene die de deur open deed en tot me schrik was hij het. Hij die me kibbelveld geeft. Die me alleen bang maakt wanneer hij in me ogen keek. Die de mooiste natuur groene ogen heeft. De jongen van stad. Hij keek me glimlachend aan en zei:”Nou graaggedaan. Wij komen elkaar vaak tegen zeg. Omdat ik je heb geholpen wil ik wel een beloning.” Ik keek hem raar aan. Wat wil deze gozer nou weer.”ligt eraan wat je wilt. Misschien geef ik je wel een beloning maar misschien ook weer niet.””Okee, dus een pittige dame. Hahaha, ok ik wil weten hoe je heet”. Ik keek nu echt verward. Dus dat wilt ie als beloning. Slaat nergens op. Dan maar liegen. Ik glimlachte gemaakt en zei:’Maryam aangenaam… Jij?’’Faisel aangenaam.’ik keek hem met dezelfde gemaakte glimlach aan en liep weer naar een plaats voorin de tram. Wat een sukkel denkt ie nou echt dat ik mijn naam aan hem ga vertellen.

Ik keek naar rechts en zag al het schoolgebouw staan. Best wel groot. Hopelijk verdwaal ik niet. Ik keek naar achter en zag dat “Faisel” ook uit stapt. Ik liep snel naar binnen en was nu op het schoolplein. Eenmaal binnen voelde ik iets bekend. Alsof ik hier eerder ben geweest. Het gebouw kwam me zo bekend voor. Ik dacht na van waar ik deze plek ken. Niks schoot me binnen. Ik liep door naar de ingang van het gebouw. Blijkbaar was ik meer dan een uur te laat. Dus die eerste uur ben ik absent gemeld en de 2e uur ben ik laat gemeld. Wat een goeie start voor een schooljaar.
Ik liep naar binnen en zoals ik dacht was ik verdwaald. Ik keek rond of ik iemand kon zien die me kon helpen maar nee. De gangen waren leeg. Dus liep ik rond en rond totdat ik in de aula was. Daar waren mensen en ik voelde me weer bekeken. Een meisje kwam naar me toe. En begon tegen me te praten:’Heeyy, ben jij het nieuwe meisje van A5c?’’Jaa, maar ben de weg kwijt. Dus weet ik niet waar ik heen moet.’’Je hebt geluk vandaag, de 2e uur is uitgevallen, want meneer moest weer nodig naar de kapper.’’Wat? Nu in de ochtend naar de kapper. Is hij gek ofzo?’’Nee, dat is zijn smoesje. Als hij geen zin heeft in onze klas, want hij haat onze klas, dan verzint hij smoesjes om niet bij ons te zijn.’’dus je bedoeld we hebben een onrustige, vervelende klas?’’ Nee, maak je maar geen zorgen. Onze klas is misschien onrustig maar wel gezellig. De meeste kinderen zijn aardig behalve de jongens. Maar die geven we geen aandacht toch?!’’ Jaa tuurlijk. Ik heet Romaisa trouwens. Jij?’’Ik heet malek. Aangenaam. Onze 3e uur begint over een kwartier. Zal ik je alvast de klas laten zien. Tenminste de dames?’’Ja, dankjewel.’ik liep achter haar aan. Ze ging richting een groep met 2 Nederlandse, 4 Marokkaanse en 3 bruine dames. Ze zaten te lachen. Ze merkte dat Malek en ik bij hun kwamen zitten en begonnen gelijk te groeten.’Ewaa dames dit is Romaisa, de nieuwe meisje van onze klas. Romaisa dit zijn Sena, Ikram, Wafa, laila, Carla, Kimberly, Melissa, Savienne en Angelica.’’Aangenaam’. zei ik. ze keken me glimlachend aan.’Nou zijn we alleen met zijn 11e in de klas?’’ Nee er zijn nog paar jongens maar die geven wij geen aandacht. En als je wilt weten waarom… je zult er straks erachter komen.’zei Wafa. Ik keek hun verwarrend aan. Ik dacht echt waarom.’Je hebt echt mooie ogen. Ik heb nog nooit iemand ontmoet die paarse ogen heeft. Heb je lenzen op?’Vroeg Kimberly. ‘Nee dit zijn mijn echte ogen. Ik weet niet waarom ik deze heb want me broers hebben blauwe ogen. Me pa heeft groene en me ma heeft grijze. Ik ben de enige met paarse.’ze keken naar me ogen en ik moest me gewoon schamen. Me wangen werden rood en ze begonnen te lachen.’Waarom schaam je je man?’vroeg Angelica. ‘Gewoon jullie kijken diep man.’ Ze begonnen weer te lachen. ‘Boing! Boing!’ De bel ging. Ik volgde de dames naar de klas. Iedereen zat op zijn plaats. We hadden onze vaste mentor. Hij keek naar me en zei dat ik naar voren moest komen. Ik ging naar hem toe en de klas was 1 en al herrie. Hij fluitte en ineens was iedereen stil. Ze keken allemaal naar mij en ik werd een beetje zenuwachtig. ‘Allemaal dit is Romaisa en een nieuwe leerling in onze klas.’ Ik keek de klas rond en me ogen stopte naar de een paar groene ogen die me met een grijns aankeek. Hij was het die Faisel. Shit ik zei nog tegen hem dat ik maryam heet! Shit. Shit. Shit. En hij zit nog in mijn klas.’Aangenaam ik heet Romaisa.’’Je kunt daar achter zitten.’en mijn mentor wijste waar ik moest zitten. Ik zat voor Faisel en naast laila. Eenmaal op mijn plek begon laila gelijk weer. ‘Leuk! Je zit naast me..’ fluisterde ze enthousiast.’Ja, ik weet.’ Ik voelde de ogen van Faisel nog steeds. ‘Nou mevrouw maryam of moet ik Romaisa zeggen.’zei Faisel met een grotere grijns dan dernet. ‘Je hoeft niet te weten hoe ik heet.’’maar nu weet ik het zo ie zo.’’nou goed. Je kent me naam nu wel. Waarom zeuren. Dus aub stil zijn.’’Nee Mvr.Romaisa, ik begin interesse voor jou te krijgen. Dat betekend dat je nog lang niet van me af bent.’’wat bedoel je?’ ik draaide me om. Maar hij keek me met een duivelse grijns aan en zei niks meer. Ik werd geïrriteerd door hem. Ik draaide me weer naar de leraar en voelde dat vandaag een rare dag zal worden.

08-09-2014, 03:50
Heel mooi meid!