Bekijk volle/desktop versie : Uit marokko trouwen voordeel nadeel



Pagina's : [1] 2 3

05-03-2005, 11:43

Citaat door Kh@lid_zuilen:
Wat is eigenlijk het voordeel om uit marokko te trouwen volgens mij zijn dat niet zo veel.

groetjes.
.

05-03-2005, 11:51


.....ff denke...........euuhhhhh...............
























denk geen




05-03-2005, 12:10
Walou Voordeel

05-03-2005, 12:11
voordelen:

je kunt veel leren van iemand die in een andere omgeving is opgegroeid qua islam, het harde leven ect.

Je trouwt met iemand die arabisch kan schrijven en lezen.

Als je ouders komen te overlijden, en er is sprake van land, geld of en huis dat geerfd gaat worden, dan kan hij je in het land van je ouders bijstaan omdat hij Arabisch kan lezen en dingen voor je uitzoeken. Er is nl sprake van veel corruptie in marokko, bij het verdelen van erfenis omdat ze weten dat kinderen uit 'elgarieg' nauwelijks arabisch kunnen spreken en lezen, dus men kan ze makkelijker voor de gek houden.

Lekker geen schoonfamilie in de buurt (als je er niet zo mee kan opschieten)

Verder vind ik jongens uit Marokko een veel warmer hart hebben dan hier, ze zijn gewend voor elkaar te zorgen .

Nadelen:

Achterstand in de taal, jullie zullen nooit samen Friends kunnen kijken of Netwerk omdat meneertje er geen f. uck van begrijpt en er te moeilijk nederlands in wordt gebruikt.

Hij zal hooguit op LBO niveau Nederlands kunnen spreken in het begin, dus je moet wel geduld hebben.

Je moet hier weer alles voor hem regelen voordat hij zelfstandig kan worden: dus kost je veel energie naast je baan.

Het schaamtegevoel als hij eindelijk Nederlands kent en het probeert te spreken waar jij bij bent, maar waanzinnig veel spelfouten maakt, waardoor je die NL-er ziet denken: weer zo'n domme allochtoon, en waarschijnlijk zal hij, doordat hij zich nooit zo goed zal kunnen uitdrukken in het Nl, altijd zo gezien worden

Als je dan eindelijk kinderen hebt, dan spreken ze na een paar jaar duizend keer beter Nederlands dan hun vader, waardoor ze hem dus vaak voor de gek kunnen houden en hun vader misschien ook gaan zien als 'domme allochtoon'omdat hij steeds om uitleg aan ze moet vragen.

Hij zal waarschijnlijk geen mooie carierre maken, waardoor je (zeker als je zelf een goede baan hebt) op een gegeven moment tegen hem neer gaat kijken en het respect langzaam aan wegvloeit.

Ik kan wel uren doorgaan....

05-03-2005, 12:12



Citaat door Mocro_maniak:
Walou Voordeel
Dacht ik ook



05-03-2005, 12:14

Citaat door Yaminake:
Ik vind het grootste voordeel aan iemand van Marokko is dat hij / zij onze moedertaal echt onder de knie hebben. Natuurlijk zijn hier ook mensen die goed Berbers of Arabische spreken.
Dat is geen voordeeel iedereeen kan een taal leren .

05-03-2005, 12:33

Citaat door Kh@lid_zuilen:
Wat is eigenlijk het voordeel om uit marokko te trouwen volgens mij zijn dat niet zo veel.

groetjes.
Sommigen zijn een genie wat betreft het huishouden en koken.

05-03-2005, 12:41
ik vind niet echt dat er en voordeel is de meeste trouwen alleen met je om marokko te kunnen verlaten

05-03-2005, 12:48
Zyn voordeel
Live import sans papier

Next 6 Months

Tous le Papier Anti illi & zn laatste groet

Beslema a gtie shokran kwartek selaktenie

05-03-2005, 12:52
Malika wil gy zegge da mense met mense van daar moete trouwe omda hun leven zogezegd een HEL IS

Dan weet gy nie hoe de hel is

En mense die trouwe met hen om hen te 'verlosse' van hun 'hel'

Wete nie wat liefde inhoud

05-03-2005, 13:09

Citaat door lalla_malika_20:
Ja en dan??/ Wij zouden geen haar beter weten als we daar woonde. Duss plaats je ook eens in die meisjes en jongens. Het leven in Marokko is voor de meeste mensen een hel.

Wij hebben die kans gekregen, via de weg van onze ouders, gun het iemand anders ook.
Je hebt gelijk wij moeten onze ouders dankbaar zijn . Maar veel van ons beseffen dat niet een denken ja ik ben hier geboren klaar. Maar het leven in marokko is inderdaad heel zwaar als je niet werkt heb je ook geen eten .

05-03-2005, 13:10
In elke ECHTE LIEFDE importhuwelyk is het een klein stukje voor het buitenland

Die mense moete ALHAMDOULILAH lere zegge

Ze denke dat het geld hen hier op de schoot word geworpen

05-03-2005, 13:26


ik denk dat er echt veeel nadelen zijn om met iemand uit marokko te trouwen , vooral omdat wij hier zijn geboren, en dat wij iets andere gewoontes hebben, ik denk dat als je met een marokkaanse nederlander trouwt, elkaar veel beter begrijpt. Maar het hoeft niet altijd, en trouwens het is niet aan ons te beslissen het is gewoon mekteb

05-03-2005, 13:55
Ow ow de tyd van onze ouders nie vergelyken met de tyd van nu

In die tyd kenden ze NIYA

Kenden ze RAHMA

Iets wa ge van deze tyd nie kan zeggen vol bedrog, leugens, egoisme, arrogantie


Citaat door lalla_malika_20:
Wat maakt dat dan????



Ik gun het de mensen van harte van daar. Onze ouders zijn ook in eerste instantie niet gekomen omdat ze zooooo verliefd zijn op het land, maar om de money en een betere toekomst van hun kinderen.

05-03-2005, 14:07
voor mannen bied een huwelijk uit marokko veel voordelen .

Pagina's : [1] 2 3