Bekijk volle/desktop versie : Blunders!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

06-04-2002, 14:31
Wat is de grootste blunder die je in je leven hebt gemaakt??????

Deel het met ons dan kunnen wij ook nog even lachen hier op yasmina

06-04-2002, 14:33

De grootste blunder die ze hebben gemaakt is Sabrinat op de wereld zetten

Beslama

06-04-2002, 14:35

Citaat:
Origineel gepost door Stille
De grootste blunder die ze hebben gemaakt is Sabrinat op de wereld zetten

Beslama
Zooo, wat is er met jou aan de hand?

wel je pillen op tijd innemen, hé

06-04-2002, 14:36
Toegeven dat ik verslaafd was aan Abdenour,
het bleek niet wederzijds

Star

06-04-2002, 14:38

Hé Sabrinat we mogen toch hier op yasmina lachen zeker dat wou je toch

Beslama

06-04-2002, 15:56
Moo...kun je moeilijk van een vreemd wezen verwachten...geld op zak hebben

Ik weet niet of het een blunder is...maar een tijd geleden...op de dag van El3ied (schapefeest) s'morgens...kwam een kennis met een min-bus langs ons huis...om samen naar het slachthuis te rijden...alvorens we vertrokken...liet hij ons de schapen...drie in totaal, even zien...die had hij in de mini-bus plaats gegeven...en wat bleek, ook niet vastgebonden...
Tja...je kan het al raaden...één van de schapen...zag de mooie kans om te ontsnappen...en twijfelde geen twee keer...
Sorry, mensen...jullie zullen het misschien grappig vinden...maar op dat moment...was ik in alle staten...hoe moet je nou...een super nerveuze schaap kalm zien te krijgen...de schaap rende weg ...ik erachter...alsof mijn leven er van afhing...
Ik kreeg assistentie van een jongen van 12 jaar...en maar rennen die schaap...ik erachter...dan stopt de schaap...ik met uitgestrekte armen voorzichtig naar de schaap...ik denk dat ik maar 1.5 meter van verwijderd was...ik maak mij gereed voor een vangpoging...nopes...rennen die ...ongelooflijk hoe snel die kan rennen...maar, ik gaf het niet op...ik moet de schaap vangen...want het was echt levensgevaarlijk...ze rende als een gek door alle straten en drukke kruispunten...en ik en de andere jongen achter de schaap aan het rennen...het kon mij geen bal schelen wat de mensen erover zouden denken...ik moest gewoon die schaap vangen, punt...het probleem is dat de mensen die schaap extra zenuwachtig maakten...met geroep en handbewegingen...ik was doodop...ik was blij als de schaap even stopte...dan stopte ik , om alleen op adem te komen...op een bepaalde moment paseerden de schaap, ik,en de jongen...een politiekantoor...die zagen direct dat iets niet klopte...de schaap draaide een ronde rond het gemeentehuis van Borgerhout (Antwerpen) en vervolgens richting zonstraat...da achtervolgers, achter het schaap,ik,de jongen,en twee politieagenten...in de zonstraat ging het schaap (alhamdu lilaah) in een autogarage...waarvan de de grote poort open stond...
ik was kapot...kon niet meer lopen...ik stopte...de jongen...en de twee politieagenten...bestormden de garage...de drie werknemers in de garage...deden ook mee om de schaap te vangen...de schaap is gevangen...Allahu Akbar...wat was ik blij...ik kreeg bijna tranen in mijn ogen van blijheid...de schaap hebben we goed vastgebonden...heb de schaap op mijn schouders tot thuis gedragen...mabrouk el3ied allemaal.

Als ik nu terug denk aan dat moment...dan kan ik mijn lachspieren niet bedwingen...O wat is het mooi...als zoiets goed afloopt...

groeten,

Justice.

06-04-2002, 16:03
ik moest voor een zaal met meer dan 100 mensen praten. Het ging over een mini-ondeneming. Ik zelf was daarvan commercieel directrice. Ik moest zeggen hoe we reclame maakten en zo. op een bepaald moment zei ik "mond op mond reclame ipv mond aan mond reclame" en de hele zaal was aan het lachen. Ik zweer het ik wou dat ik die dag kon wissenn. Het was zo een afgang!!! Je hebt er geen idee van hoe erg het was. Ik schaamde me te pletter . Maar iedereen bleef maar lache ne mn ouders zaten ook in de zaal! pffffffffffffffffffffffff!!! dat is mijn grootste blunder. En weet je wat het ergste van al was? ik heb heel mn leven gedacht dat het Op was ipv AAN. Dus die dag had ik ook wat bijgeleerd.

dat was het

doei

06-04-2002, 16:50
hhahaha justice, wollah je moet me hier eens zien lachen

hahahaha, goed dan zal ik mijn blunder eens vertellen, die is niet zo erg maar toch is en blijft het een blunder, vooral als ik daaraan terugdenk schaam ik me dood.

kijk...ik was een jaar of 11 en mijn buurvrouw had een babyfeest....wij waren daar ook utgenodigd....ik ging naar binnen met mijn moeder, maar toen ik het saai vond worden ben ik ff naar buiten gegaan met een paar meisjes en jongens....ik zag daar 3 mannen staan, ik dacht dat mijn vader er ook bij was, (het was donker en kon het niet zo goed zien) de achterkant leek precies op hem!! ik vloog hem om de hals, en hij zei "ahum, minte3niet?" wollah je moest me toen eens zien...ik werd roooood en stotterde dat ik dacht dat het mijn vader was. (hij was ook een hadj) volgens mij heb ik het record verbroken van snel rennen hahaha, achteraf is het wel grappig als ik eraan denk

06-04-2002, 17:23
laila, leuke blunder heb je meegemaakt

ps: kijk eens goed naar mijn avatar, misschien dat jou dan iets opvalt ?

06-04-2002, 17:26
Jeeeeetje blunders..dat zijn teveel om op te noemen.

En weeeet je wat het ook het vervelendste bij mij is ..dat is wanneer ik een BLUNDER maak wat 1 keer in de twee jaar gebeurd of zo ..dat dan die BLUNDER gewooon zo ERG !!!! en zo DOM is !!!!!!!!!!! echt niet normaal..gewoooon schaamte.

Van de week had ik nog een blunder gemaakt op school..ik had zoveeeeel boeken in me tas wat ik dus nooit heb..en het was een rugzak en toen was de les voorbij en we liepen allemaal naar buiten en toen VIELEN AL DIE BOEKEN OP DE GROND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik was Tas vergeten om dicht te doen en toen raapte ik het op enzo..blabla en op 1 of andere MANIER VIELEN ZE WEER OP DE GROND..

En dat was niet leuk..maar ja ik kon er wel om lachen..en de rest die het zag ook...

Ciao BaBy

06-04-2002, 19:53
hahah, ze zijn echt leuk, maar die van Justice is echt geweldig

06-04-2002, 20:57
Thanks Sabrinat...

Ja...een domme blunder/vergissing...heb ik ook meegemaakt...we woonden in een straat met woonblokken...en ze zijn allemaal hetzelfde...ik kwam juist van mijn werk...en ging lekker naar binnen in ons appartementsblok...met de trappen, tot het 2de verdiep...pakte mijn sleutels en probeer de deur open doen...het lukt...en maar proberen...en het wil maar niet lukken...plotseling kreeg ik een heel raar gevoel...en draaide mij hoofd naar de naam op het bel...

En ja hoor...ik was de verkeerde appartement binnen gegaan...ik maakte me wel effe snel weg...dom...Justice.

groeten,

Justice.

06-04-2002, 22:22

nou vooruit...................... ik werd heel vaak gebeld door een meisje waarvan ik zeker wist dat ze Marokkaans was. En we praten gewoon over van alles en nog wat. Maar als ik vroeg wie ze was dan hield ze altijd de boot af maar ze wist wel heel veel van mij af ... waar ik was geweest etc..
ik werd er helemaal gestoord van en ik ging naar ieder meisje kijken met een rare blik............ en :verliefd: ineens wist ik het XXXXXXXXXXX was degene die mij altijd belde en in mijn verwarde hoofd wist ik het ook zeker. Ik schreef een soort liefdesbrief naar haar maar wat bleek ((voor schut)) zij had mij helemaal niet gebeld. Hoe haal je dat in je hoofd, denk je dat ik jou zou bellen............

en het geroddel bleef die nacht extra lang doorgaan!!!

Salahdin

06-04-2002, 22:56
Wayooowww, de mijne is eruuggg!!!!

Datum: Zomer 2000
Locatie: Tetouane, Amsa , waar verderop een boerderij is met
koeien

Ik liep zo in mijn nieuwste strandoutfit met mijn nicht en nichtje richting het strand. Mijn nichtje met walkman (zehma stoer, je weet wel
NASS DEL HOLLANDA)
Achterons loopt een groepje jongens (gewoon uit marokko), ze versierde ons, en wij nog meer stoer doen met onze outfitten,
je weetochhhh.......... opeens zie ik wahde grote koe onze richting opkomen...... je wilt niet weten , ik wenkte mijn nicht en nichtje, we begonnen te trillen en te schreeuwen, ik verborg me achter mijn nichtje en mijn nicht verborg zich weer achter mij....
in plaats dat we wegrennen of achter een muurtje gaan staan, bleven we daar staan te schreeuwen als mongolen, EN DIE KOE MAAR DICHTER BIJ KOMEN..... ondertussen keken al die vrouwen met hun dochters en van het dak, lachend natuurlijk.

En toen kwamen onze helden >>>> de jongens die ons versierde renden de koe tegenmoet en hielden haar tegen.......

PFFFFF.........Marokkoooo...... democratischer kan niet, zelfs de koeien mogen wandellen tussen de mensen.

06-04-2002, 23:32
FATINELLE...ben je een jablia...gewoon nieuwsgerig hoor...

Amsa...is dat het klein plaatsje tussen Tetouan en Oued Law...denk het wel...

Het land van jbala...je weet wel...heel mooi streek...

groeten,

Justice.

Pagina's : [1] 2 3