Bekijk volle/desktop versie : Wat zou je doen als je de man van je zus



Pagina's : [1] 2

13-06-2014, 16:31
Met een andere vrouw ziet? Zijnzonde niet openbaren en ervan uitgaan dat het wel vanzelf boven water zal komen of het wel vertellen tegen je zus?

13-06-2014, 16:35


Ik zou hem daar te plekke aanspreken. Is wel mijn zus waarmee hij getrouwd is.

13-06-2014, 16:39

Citaat door BuurmeisjeH:
Met een andere vrouw ziet? Zijnzonde niet openbaren en ervan uitgaan dat het wel vanzelf boven water zal komen of het vertellen?
Dit is boven water komen. Het is mijn zus, natuurlijk zou ik het zeggen.

13-06-2014, 16:39
Mijn bek houden!
Sommigen zijn geneigd jou te zien als boosdoener en onrustzaaier.

Ik zou foto's maken, afdrukken en tav jouw zus met de post versturen.

13-06-2014, 16:42


Het si wel jiu zus, als ik tegen mijn zus zeggen ik heb Ali met Fatima gezien krabt zij zijn ogen deruit.

13-06-2014, 16:45
Miss was hij met collega, of gewoon vriendschappelijk omgang.. Waarom altijd drama ervan maken? Tenzij je ze zoenend op de mond met tong en al, of in bed hebt betrapt kun je pas je zus inlichten..

13-06-2014, 16:45

Citaat door Theelepeltje:
Mijn bek houden!
Sommigen zijn geneigd jou te zien als boosdoener en onrustzaaier.

Ik zou foto's maken, afdrukken en tav jouw zus met de post versturen.
Het gaat over je zus, niet een buurvrouw. Ik zou het mijn zus echt kwalijk nemen als ze het mij via foto's op de post zou vertellen!

13-06-2014, 16:47

Citaat door Nina_love:
Miss was hij met collega, of gewoon vriendschappelijk omgang.. Waarom altijd drama ervan maken? Tenzij je ze zoenend op de mond met tong en al, of in bed hebt betrapt kun je pas je zus inlichten..
Daarom. Dus dan is er ook niets mis mee om tegen je zus te zeggen dat je daar en daar was en haar man zag. Als hij niets te verbergen heeft dan weet zij dat.

13-06-2014, 17:00
Ik zou mijn zus zeker zonder enige twijfel op de hoogte stellen. Ik zou er niet omheen draaien, zij moet weten met wat voor smiecht zij in huis woont!

13-06-2014, 17:04

Citaat door Merida:
Het gaat over je zus, niet een buurvrouw. Ik zou het mijn zus echt kwalijk nemen als ze het mij via foto's op de post zou vertellen!
Juist omdat het mijn zus is zeg ik niks.
Je hebt kans op verschillende reacties;
1) waar, hoe laat, met wie, wat deed hij, dank je wel
2) onmogelijk, dat zou mijn man nooooooit doen. Je zus verteld het haar man en hij zegt dat het niet mogelijk is want die en die dag om dat tijdstip was ik daar en daar. Hoe durft ze zoiets over mij te zeggen?

En na reactie 2 breekt de hel los!

Ik zou geen afzender bij de envelop zetten hoor.
Hooguit een briefje met "je man is daar en daar gespot met die en die".

13-06-2014, 17:07

Citaat door Theelepeltje:
Juist omdat het mijn zus is zeg ik niks.
Je hebt kans op verschillende reacties;
1) waar, hoe laat, met wie, wat deed hij, dank je wel
2) onmogelijk, dat zou mijn man nooooooit doen. Je zus verteld het haar man en hij zegt dat het niet mogelijk is want die en die dag om dat tijdstip was ik daar en daar. Hoe durft ze zoiets over mij te zeggen?

En na reactie 2 breekt de hel los!

Ik zou geen afzender bij de envelop zetten hoor.
Hooguit een briefje met "je man is daar en daar gespot met die en die".
Als je een hele goede sterke band met je zus hebt. Zou ze nooit aan jou verhaal twijfelen. Als zus heb je alleen het beste met haar voor..

13-06-2014, 17:11

Citaat door san_rayane:
Als je een hele goede sterke band met je zus hebt. Zou ze nooit aan jou verhaal twijfelen. Als zus heb je alleen het beste met haar voor..
Zo denk jij, zo denk ik.
Helaas is niet iedereen zo.

13-06-2014, 17:16


Gelijk vertellen. Waarom zou ik hem sparen? Als mijn man zoiets zou doen zou ik het ook zsm willen weten en al helemaal van mijn zus. Ik zou het haar juist kwalijk nemen als ze weet dat mijn man zulke dingen doet en me niks verteld heeft. Dan zou ik mij van twee kanten belazert voelen.

Maarja, ik weet niet welke zussen men hier heeft. Dat je zoiets gewoon stil zou houden voor haar vind ik onbegrijpelijk en in mijn ogen geef je dan niet genoeg om je zus.

13-06-2014, 17:16
Wat zegt ons geloof hier over?

Ik zou dit echt een moeilijke situatie vinden.

13-06-2014, 17:19
Oja, en ik zou die zwager daar ter plekke aanpakken. Zo ben ik. Ik kan niet weglopen en doen alsof ik niets gezien heb.

Pagina's : [1] 2