Bekijk volle/desktop versie : Iemand verstand van Prestashop en wilt meewerken aan een leuk project?



13-06-2014, 14:23
Ik ben op zoek naar iemand met ervaring in Prestashop en die tegen een vergoeding een basisshop kan maken. Je krijgt er een vergoeding voor conform je portfolio en wat je eerder hebt gemaakt. Je kunt direct beginnen als wij akkoord gaan en dan ontvang je direct een briefing. Het ontwerp is al gemaakt en het pakketje staat al klaar op de server...

Heb je vragen of interesse? Stuur even een PM.

13-06-2014, 18:55


kan je als leek ook maken, heb het zelf ook gedaan nooit 1 les in gehad. wijst voor zich. succes

14-06-2014, 00:04
Hij wilt waarschijnlijk iemand die door middel van css aanpassingen een gewenst ontwerp kan leveren en niet een standaard template. (denk ik)

14-06-2014, 13:31

Citaat door NLMarokkaanse:
kan je als leek ook maken, heb het zelf ook gedaan nooit 1 les in gehad. wijst voor zich. succes


Wij kunnen het ook maar willen het uitbesteden.


Citaat door dadeljongen:
Hij wilt waarschijnlijk iemand die door middel van css aanpassingen een gewenst ontwerp kan leveren en niet een standaard template. (denk ik)
Onder andere ja...

15-06-2014, 06:25


Stuur maar een berichtje broeder

15-06-2014, 09:49
hij wil nix. hij is een leugenaar die iemand laat werken en dan achteraf wachtwoord op ftp en de site zelf zet en dan kan je fluiten naar je uren
Wees gepast met zo een lafaard

15-06-2014, 21:52

Citaat door abdelghalek12:
hij wil nix. hij is een leugenaar die iemand laat werken en dan achteraf wachtwoord op ftp en de site zelf zet en dan kan je fluiten naar je uren
Wees gepast met zo een lafaard
Of hij is iemand die zijn tijd aan het verdoen was met het uitbesteden van een opdracht aan iemand die er geen verstand van heeft. Wees opgepast met zo een mafkees.