Bekijk volle/desktop versie : Stilte



13-06-2014, 00:48
God sta me bij


Citaat:
Het liefst sluit ik mezelf op. Ik wil alleen zijn.

Ondanks het hele gebeuren ben ik erg kalm. Tot voor kort was er geen traan te verkennen, maar ik heb ze even de vrije loop gelaten. Eigenlijk ben ik verbaasd van de kalmte die zich van mij meester heeft gemaakt. Ondanks de leegte in mijn hart, razen duizende gedachten door mijn hoofd. Ik wil de vrouw worden die ik altijd al heb willen zijn. Dit wordt mijn nieuwe start. Nieuwe kansen zal ik met beide handen vastgrijpen. Ik zoek mijn toevlucht tot Allaah. Mijn Heer zal de leegte in mijn hart vullen met zijn liefde. Ik heb zijn liefde nodig.

13-06-2014, 00:55


Gister begonnen met lezen, vandaag, nu al 267 bladzijden verder. Wat een plezier.

13-06-2014, 01:05
Stuur als je klaar bent.

13-06-2014, 01:10
ik dacht dat je het zelf meemaakte=drama is zo normaal geworden hier

13-06-2014, 01:14



Citaat door Toevalstreffer:
Stuur als je klaar bent.

Mijn boek?

Citaat door Skiff83:
ewa pak het met beide handen aan dan. als die kans er is moet jij niet twijfelen. niet geschoten is standaard mis dame
Ik weet wat ik wil en waar ik voor ga. Khair Insha Allaah. Allaah al Baari, de Schepper met het vermogen om al het bestaande van de ene toestand naar de andere te veranderen.

13-06-2014, 01:16

Citaat door tariq:
ik dacht dat je het zelf meemaakte=drama is zo normaal geworden hier
Wat in post #1 staat heeft betrekking tot mijn jonge, mooie, maar turbulente leven. Wat in post #2 staat heeft daar niets mee te maken, ben gister begonnen aan een nieuw boek. Of bedoel je iets anders?

13-06-2014, 01:17

Citaat door Skiff83:
ewa doe jouw best. beter dan je best kan je niet doen
Absoluut.

13-06-2014, 03:22
Ik sluit mezelf dagelijks op. Tis heerlijk.

13-06-2014, 14:05

Citaat door Affectionist:
[video=youtube_share;zjXINkZd1FY]http://youtu.be/zjXINkZd1FY[/video]
http://youtu.be/zjXINkZd1FY

Hmm bedankt. Mooi.

Citaat:
Hoe moet men geduld hebben? Geduld neemt belang voor de moslims op het eerste moment van een proces. De Profeet zei: "De echte geduld is bij de eerste slag van een calamiteit." [Overgeleverd door Anas en opgenomen in Sahih Al Bukhari vol 2 # 389.]

Dit is de tijd van de werkelijke test, wanneer de eerste reactie is ofwel geduld of ongeduld, en dit is de tijd waarop geduld meest nodig is. Allah zegt in de Koran: "Nee calamiteiten, maar door de toestemming van Allah, en wie in Allah gelooft, Hij leidt zijn hart. En Allah is de Alwetende van alles. " [Surat at-Taghabun 64: 11]

Citaat:
Ibn Kathir zei over dit vers: Wie leed een kwelling en hij wist dat het kwam door Oordeel van Allah en decreet, en hij geduldig blijft, in afwachting van Allah's beloning, dan Allah leidt zijn hart, en zal hem compenseren voor zijn verlies in dit leven door het verlenen van begeleiding aan zijn hart en zekerheid in het geloof. Allah zal wat hij verloren voor Hem te vervangen door hetzelfde of wat beter is.

13-06-2014, 14:06

Citaat door ssweetgirl:
Ik sluit mezelf dagelijks op. Tis heerlijk.

Dagelijks is niet goed voor je. Zo raak je nog in een isolement. Wij mensen hebben het nodig om zo nu en dan onze dierbaren om ons heen te hebben. Maar alleen zijn is zo nu en dan ook fijn. Tijd om alles te relativeren en overdenken.

Citaat door CreativeMind:
xToevlucht
A ha, vraag me niet waarom ik dat woord zo raar getypt had. Laten we de late nacht de schuld geven.

13-06-2014, 14:39

Citaat door Juna:
Dagelijks is niet goed voor je. Zo raak je nog in een isolement. Wij mensen hebben het nodig om zo nu en dan onze dierbaren om ons heen te hebben. Maar alleen zijn is zo nu en dan ook fijn. Tijd om alles te relativeren en overdenken.
Ik hou er gewoon heel erg van alleen te zijn, kan echt héél slecht tegen drukte.. Tuurlijk, daar en wanneer het nodig is heb ik wel dierbaren om me heen. Maar toch, liever rust en alleen zijn. Er spelen hierbij ook meerdere factoren mee.