Bekijk volle/desktop versie : De liefde van mijn leven op een onverwacht moment...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

13-02-2003, 23:38
Hey peepzzz:
zoals beloofd ga ik een nieuw verhaal beginnen maar ik zeg er wel duidelijk bij:ik heb niet zoveel tijd meer over dus soms kan het wat lang duren voor ik een vervolg plaats...Hiervoor mijn excuses....
Dit is niet waargebeurd dus het is en blijft fictie

Willen jullie dan ook zeggen wat jullie er van vinden+stemmen...dank je wel!Zo weet ik tenminste of ik moet verdergaan of niet...



xzuchtxIk word wakker en ik zie net dat het al 10 na 8 is.....Damn,ik had net afgesproken om met mijn beste vriendin wat te shoppen in Amsterdam....Ik ga haar bellen in de hoop dat ze niet kwaad is...Eer ik me klaargemaakt heb,zal het al erg laat zijn Ik haal snel mijn telefoon uit mijn tas en bel haar op:

Nawal:Hallo,met Nawal....
Amal:Eyyy hallo,meid...Amal hier..Sorry dat ik te laat ben maar ik heb me overslapen..
Nawal:Ik sta hier al een halfuur te wachten!!
Amal:ik ga me nu snel klaarmaken en ik kom af...
Nawal:jah...goed dan...Haast je maar en tot strax
Amal:Ciao....(shit,Nawal was niet zo blij )Never mind...

Ik ga snel naar de douche,was me in een recordtempo en hup,weer naar beneden....Ik zeg snel even gedag tegen mijn moeder en ik loop de deur uit....


Als jullie een vervolg willen,moeten jullie het zeggen....

14-02-2003, 00:07


Terwijl ik op weg was naar de bus,merkte ik dat ik mijn sleutels vergeten was...Ik had geen zin meer om terug naar huis terug te keren...Dus dat betekende 1ding:ik moest vroeg thuis zijn zodat mijn ouders de deur konden open doen...Shitt....Ook dat nog...Jah...De bus is er al..Ik stap in en ga ff gezellig zitten...Ik neem mijn disc-man uit mijn tas en steek er de cd van Bryan Adams in:Everything I do,I do it for you...Mijn allermooiste liedje dat al mijn mooie herinneringen naar boven haalt...xzuchtxWaarom kan het leven toch zo klote zijn? Maar jah...iedereen heeft wel eens een slechte dag....

dacht ik...

14-02-2003, 10:18
begint leuk!!
wanneer ga je verder???

15-02-2003, 16:19

Citaat:
Origineel gepost door Najat_the_Don
begint leuk!!
wanneer ga je verder???
Ik ga nu een vervolg schrijven......Sorry dat het lang duurde

15-02-2003, 16:33


Jah...De bus is eindelijk aangekomen...Ik zie mijn vriendin al staan en blijkbaar was ze niet zo blij...Natuurlijk wist ik dat het kwam doordat ik erg laat was.
Nawal:Ben je er eindelijk?
Amal;jah..ik heb het jou toch uitgelegd!
Nawal:welja...goed dan...dit was de eerste en laatste keer hoor.
Amal:ik heb sorry gezegd dus als je blijft zeuren,keer ik gewoon terug naar huis!
Nawal:safie...genoeg...laten we wat gaan shoppen

Ondertussen gingen we naar het centrum en natuurlijk kregen we steeds marokkaanse jongens achter ons..We vonden dit vet irritant maar als we er op zouden reageren,gaan ze alleen maar verder en worden we gelijk voor xxxxx of xxxx gehouden...dat wouden we absoluut vermijden,dus we wandelden op ons gemak verder...Ik had een nieuwe jas nodig dus stapten we de H&M binnen...Ik kon moeilijk een keuze makenb want er stonden daar heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel jassen...Aangezien ze dan ook zo duur waren,koos ik voor een goedkoper model(wat eigenlijk toch nog steeds duur was)...Mijn vriendin had niets gekocht aangezien ze niets speciaals nodig had...Toen ik aan de kassa betaald had en naar buitenging hoorde ik plots iemand naar me roepen...Ik reageerde er niet op aangezien ik weet dat er daar veel marokkanen rondliepen...

15-02-2003, 16:42
begint leuk

vervolgje?

15-02-2003, 16:56
Die jongen bleef naar me roepen....Ik draaide me eventjes om en zag dat hij iets in zijn hand vasthield...Een kaart....Ik keek in mijn tas en ik vond mijn bankkaart niet..Ik wist dat het mijn bankkaart was die ik per ongeluk;vergeten was aan de kassa...Shit.....Hoe kon ik zo dom zijn?Maar het was vandaag een soort ongeluksdag voor mij...Ik liep naar die jongen...Ik was verlegen want het was erg hshoema dat ik mijn bankkaart vergeten was..Wie kan dit nou vergeten?

Jongen:hey meid;je bent jouw bankkaart vergeten
Amal:jah...dit is mijn bankkaart...sorry...dit was erg dom van me...
Jongen:je hebt geluk dat ik het gezien heb...Anders was ie al gestolen door een of andere marokkaan...(hij lachte)
Amal:heum.....ja je hebt gelijk!

Ik durfde die jongen niet aankijken...Ik schaamde me zo erg...Hij gaf me die kaart en nam mijn hand vast...Damn....wat doet ie nou?!!

15-02-2003, 16:58
heeeeeeeeeeeeeey


goed begin meid

ik hoop dat je snel verder gaat


dikke kusss

15-02-2003, 16:59

Citaat:
Origineel gepost door sammy333
heeeeeeeeeeeeeey


goed begin meid

ik hoop dat je snel verder gaat


dikke kusss
THANXXXXX honey......Ik zal zeker verdergaan...

15-02-2003, 17:05
ik kan nie wachtennnn

15-02-2003, 17:09
HEY SCHATJES,
ik ga strax of morgen verder want ik moet nu dringend weg...Ik beloof jullie dat er een vervolg komt

16-02-2003, 13:23
Hij nam mijn hand vast en keek in mijn ogen...ik helde mijn hoofd op en daar stonden we danog in oog met elkaar....wat had hij mooie ogen zeg!!mooie donkere ogen die me opeens deden verblinden..Ik stond eventjes verstomd....ik had niet door dat nawal de hele tijd naar me aan het roepen was...

hij begon een gesprek:

"wat ben jij een knappe meid" zei hij
"wat is jouw naam?"

"heum....ik heet Amal..."antwoorde ik heel verlegen.

16-02-2003, 13:27


ga snel verderrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!

dikke kusss

16-02-2003, 13:31
"En hoe heet jij? zei ik...
Hierop antwoorde hij:"ik heet Fouad en ik woon hier in Amsterdam"Jij ook?
"neen,ik woon ik Utrecht maar ik kom hier shoppen met mijn vriendin"
"ach zo...gezellig is dat"..
"zekers..."

Ik keek even om en zag mijn vriendin niet meer staan en ik moest dus snel afscheid nemen:

"zeg Fouad;ik moet nu dringend weg...leuk je te ontmoeten"
"moet je nu al weg...???nou ja....spijtig..."

Hij liet mijn hand los en heel eventjes vond ik het spijtig dat hij me losliet...Hij had zo'n mooie zachte handen die ik voor altjd zou willen vasthouden...


"Amal...mag ik jou iets vragen?"vroeg hij aarzelend
"heu...ja...vraag maar...."
"mag ik jouw nummer?"..
"mijn nummer???????? "


wat moest ik nu doen?Meende hij dit nou?ik had al zoveel verhalen gehoord van meiden die hetzelfde meemaakten en achteraf bedrogen werden....

16-02-2003, 13:42
Ik stond eventjes verstomd...Als ik mijn nummer onmiddelijk zou geven,denkt hij dat ik een of andere xxxx ben...dat wou ik dan ook absoluut vermijden

amal:mijn nummer geef ik jou niet want dat is veel te riskant
fouad:ik begrijp het hoor....ik heb daar respect voor....


gelukkig vroeg hij hier niet meer achter...als mijn ouders dit te weten zouden komen,dan vermoorden ze mij...dat weet ik heel zeker...maar deze jongen....wat moet ik er van denken???Hij is heel lief,knap...en stiekem ben ik een beetje verliefd geworden op zijn mooie stem,zijn mooie ogen...xzuchtx

fouad: gaan we dan eens afspreken..volgende week ofzo...?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24