Bekijk volle/desktop versie : Keuze maken



12-06-2014, 16:14
Ik mag ieder telefoontoestel uitkiezen die ik maar wil, maar moet wel vandaag een kuze maken.
Wat raden jullie me aan? En ik hoor graag de voor en nadelen


Ik heb momenteel een Iphone 4s

12-06-2014, 16:15


Nieuwste Samsung, de galaxy 5 volgens mij. Ik zou daarvoor gaan.

12-06-2014, 16:17
Samsung galaxy 5

12-06-2014, 16:28
Wat leuk! Ik heb ook een mogen uitzoeken voor mijn verjaardag en heb een gouden 5s genomen. Destijds net uit. Geen nadelen nog, alleen maar voordelen

Samsung ken ik niet, succes met je keuze en alvast besa7a!

12-06-2014, 16:46


Oke, dus de Samsung is populair. kan iemand me misschien vertellen wat er beter is aan de Samsung dan de Iphone?



Citaat door Anonimous:
Wat leuk! Ik heb ook een mogen uitzoeken voor mijn verjaardag en heb een gouden 5s genomen. Destijds net uit. Geen nadelen nog, alleen maar voordelen

Samsung ken ik niet, succes met je keuze en alvast besa7a!
Ik krijg het als voorhuwelijkse kado
op zich ben ik ook wel blij met de Iphone, alleen vind ik de kwaliteit van de foto's minder vergeleken met de Samsung. Heb foto's gezien van de Samsung en die waren echt veel mooier en helder. En voor de rest ken ik de Samsung niet en heeft de Iphone 5 ook betere kwaliteit foto's

12-06-2014, 16:53

Citaat door Diamantje_20:
Oke, dus de Samsung is populair. kan iemand me misschien vertellen wat er beter is aan de Samsung dan de Iphone?




Ik krijg het als voorhuwelijkse kado
op zich ben ik ook wel blij met de Iphone, alleen vind ik de kwaliteit van de foto's minder vergeleken met de Samsung. Heb foto's gezien van de Samsung en die waren echt veel mooier en helder. En voor de rest ken ik de Samsung niet en heeft de Iphone 5 ook betere kwaliteit foto's
Ik heb de Iphone 5 maar ik vind de kwaliteit van de foto's niet echt denderend hoor. De Samsung maakt vele malen mooiere fotos.

12-06-2014, 16:58
Iphone 5S

12-06-2014, 17:19
iPhone 5S natuurlijk!