Bekijk volle/desktop versie : Hoe krijg ik me haar zsm in deze kleur?



Pagina's : [1] 2

10-06-2014, 22:06
Ik wil mijn haar graag donkerblond. En mss weten jullie wel raad hoe ik dit het beste kan doen, dus geen kapper. maar ikzelf.

Dit is mijn haar nu, het zwarte is wel een beetje vervaagd. heb van mezelf lichtbruin haar maar goed dit is het dus nu:


en dit wil ik als resultaat:


Ontopic blijven ajb en geen reacties met ik vind blond echt lelijk or whatever. i like it and thats the only thing that matter. Meiden die dit zelf hebben geprobeerd.. any tips?

10-06-2014, 22:07


lijkt me raadzaam om het te laten doen ipv zelf te gaan lopen experimenteren.

10-06-2014, 22:10
Gaat je never nooit lukken. Dus gewoon naar de kapper voordat je met een groene of oranje haardos rondloopt

10-06-2014, 22:11
Men neme een emmer en vult deze met 5 liter chloor.
Vervolgens doe je de handstand en blijf je zo staan boven de emmer met je haren erin voor minimaal 2uur.
Daarna kun je het gewoon uitspoelen met lauw water.


Mevr. Theelepel

10-06-2014, 22:11


O my freak girlfriend, wat je moet doen is bleekmiddel van de lidl. Ik heb precies hetzelfde gedaan en mijn haar is gewoon FAB.

Dus bleekmiddel van de lidl en niet verdunnen met water.

10-06-2014, 22:13

Citaat door Theelepeltje:
Men neme een emmer en vult deze met 5 liter chloor.
Vervolgens doe je de handstand en blijf je zo staan boven de emmer met je haren erin voor minimaal 2uur.
Daarna kun je het gewoon uitspoelen met lauw water.


Mevr. Theelepel
Ze moet een po stoel gebruiken, haren door het gat van de po en dan in de emmer die eronder staat, handstand 2 uur lang houdt ze niet vol, be3da met po stoel kan ze nog uitrusten als ze moe wordt.

10-06-2014, 22:14
Dan zou je eerst je haar moeten ontkleuren

10-06-2014, 22:15

Citaat door maaltje:
Ze moet een po stoel gebruiken, haren door het gat van de po en dan in de emmer die eronder staat, handstand 2 uur lang houdt ze niet vol, be3da met po stoel kan ze nog uitrusten als ze moe wordt.


Gat van po stoel zakt ze doorheen, is te groot hahahaha.


Mevr. Theelepel

10-06-2014, 22:16

Citaat door Theelepeltje:

Gat van po stoel zakt ze doorheen, is te groot hahahaha.


Mevr. Theelepel
heeft ze zo'n grote tagsasht hoofd dan?

10-06-2014, 22:17

Citaat door SchatjeRayan:
Gaat je never nooit lukken. Dus gewoon naar de kapper voordat je met een groene of oranje haardos rondloopt

En wat als ik het opbouw met highlights?

Citaat door Theelepeltje:
Men neme een emmer en vult deze met 5 liter chloor.
Vervolgens doe je de handstand en blijf je zo staan boven de emmer met je haren erin voor minimaal 2uur.
Daarna kun je het gewoon uitspoelen met lauw water.


Mevr. Theelepel

Nog zo'n 9 jarige grap. Wat een humor zeg hier.

Citaat door Bisou.:
O my freak girlfriend, wat je moet doen is bleekmiddel van de lidl. Ik heb precies hetzelfde gedaan en mijn haar is gewoon FAB.

Dus bleekmiddel van de lidl en niet verdunnen met water.
Wat een humor. Echt zo'n grap dat mijn nichtje van 9 maakt.

10-06-2014, 22:23

Citaat door maaltje:
lijkt me raadzaam om het te laten doen ipv zelf te gaan lopen experimenteren.
Ja ik weet dat het risicovol is alleen dacht ik dat er mss dames hier zitten die hun eigen ervaringen kunnen delen.

10-06-2014, 22:25

Citaat door jaenee:
Ja ik weet dat het risicovol is alleen dacht ik dat er mss dames hier zitten die hun eigen ervaringen kunnen delen.
als je haar je lief is, kun je het beter laten doen. Zeker als het de eerste keer is. dan kun je aan de kapster vragen hoe je het zou moeten aanpakken als je het zelf zou willen doen. die kan je dan tips en adviezen geven

10-06-2014, 22:29


Van donker naar licht gaat niet, tenzijn je helemaal gaat ontkleuren, maar dan is je haar dood!

Onderstaande foto is een natuurlijke ass tint met hairlights, mooie kleur combi btw.


Citaat door jaenee:
Ik wil mijn haar graag donkerblond. En mss weten jullie wel raad hoe ik dit het beste kan doen, dus geen kapper. maar ikzelf.

Dit is mijn haar nu, het zwarte is wel een beetje vervaagd. heb van mezelf lichtbruin haar maar goed dit is het dus nu:


en dit wil ik als resultaat:


Ontopic blijven ajb en geen reacties met ik vind blond echt lelijk or whatever. i like it and thats the only thing that matter. Meiden die dit zelf hebben geprobeerd.. any tips?

10-06-2014, 22:34

Citaat door maaltje:
als je haar je lief is, kun je het beter laten doen. Zeker als het de eerste keer is. dan kun je aan de kapster vragen hoe je het zou moeten aanpakken als je het zelf zou willen doen. die kan je dan tips en adviezen geven

haha je maakt me bang! heb ik gedaan, mij werd verteld om indd alles eerst te bleken. Maar heb van andere die dit ook hebben gedaan dat ze er highlights in hebben gegooid. dus ik twijfell..

Citaat door Pavillon:
Van donker naar licht gaat niet, tenzijn je helemaal gaat ontkleuren, maar dan is je haar dood!

Onderstaande foto is een natuurlijke ass tint met hairlights, mooie kleur combi btw.
Ook niet als je het stap voor stap doet? ik heb van mezelf al lichtbruin, en mijn haar is al een stukk uitgegroeid. En dat zwarte is vervaagd, dus dacht aan stap voor stap verlichten met gurl en dan richting de blond gaan? Zolang je je haar masseerd met goede haarmasker, whats going 2 happen denk ik dan haha

10-06-2014, 22:56
Ik heb het eens ooit gedaan. Ik ben donkerblond tegen licht bruin haar. Ik had er ook zwart ingegooid, maar maakte mijn gezicht zo bleek. Na een half jaar heb ik er zomaar blond erin gegooid haha. Wonderwel pakte het gewoon. Het zwarte was wel gewoon uit gevroeid en vervaagd.

ik durf het je niet aan te raden, want vaak hoor ik dat het mislukt.

Pagina's : [1] 2