Bekijk volle/desktop versie : PENTAGON DE WAARHEID?

06-04-2002, 14:04
Frankrijk in de ban van boek over Pentagon-bedrog

Uitgegeven: 3-4-2002 6:51
Laatst gewijzigd: 3-4-2002 8:49

LONDEN - Het Franse publiek is in de ban van een boek waarin de auteur beweert dat het Pentagon op 11 september niet getroffen is door een gekaapt vliegtuig. Binnen tien dagen zijn er al 20.000 exemplaren verkocht van L'Effroyable Imposture (Verbijsterend Bedrog) van Thierry Meyssan.

De Fransman zegt dat er geen enkel bewijs is dat het Amerikaanse ministerie van Defensie door een vliegtuig werd getroffen. Volgens Meyssan spreken de ooggetuigen elkaar tegen en is er op foto's van het Pentagon na de aanslag geen spoor te zien van de resten van een vliegtuig. Ook zou de schade die aan het gebouw is aangericht niet overeenkomen met die van een vliegtuigcrash, zo meldt de BBC.

Het boek verwijst naar een website, Hunt the Boeing, waarop foto's staan die de stelling van Meyssan zouden moeten onderbouwen. Op de afbeeldingen zijn geen sporen van de Boeing te zien. De plaatjes zouden de allereerste theorie onderbouwen, volgens welke het Pentagon getroffen werd door een aanslag met een zware autobom, Die veronderstelling werd door de autoriteiten al op 11 september direct van tafel zijn geveegd.

Het boek van Meyssan gaat niet in op de vraag waarom er gelogen zou zijn over de aard van de aanslag op het Pentagon. Ook blijft in het midden hoe de 68 mensen die zich op 'vlucht 77' bevonden, om het leven zijn gekomen.

DE SITE MET FOTO'S EN BEWIJZEN:http://www.asile.org/citoyens/numero13/pentagone/erreurs_en.htm

WASSALAAM,

:rood:

Wat vinden jullie hiervan? heeft de Fransman gelijk? Als ik kijk naar de geschiedenis van de VS geloof ik dit graag. Maar je weet maar nooit.......

06-04-2002, 14:07

ik ben de bronvermelding vergeten
bij deze: http://www.nu.nl

06-04-2002, 14:16
Heel vreemd, dacht eigenlijk ook dat er veel meer schade zou moeten zijn als er zo'n groot vliegtuig in zou zijn gevlogen

07-04-2002, 14:01
EHHUMMMMM de pentagon is gewoon door een vliegtuig geraakt, klaar is keeees........ ze willen gewoon niet toegeven dat (als het de moslims waren) de daders heel nauwkeurig te werk zijn gegaan.

En die bronvermelding is geen genoeg bewijs, want die joden kunnen alles vervalsen (ze hebben zelfs hun oude testament duizenden keren gewijzigd)

Dussss ...... geloof hun onzin niet.

09-09-2002, 12:42

Citaat:
Origineel gepost door sabrinat
Heel vreemd, dacht eigenlijk ook dat er veel meer schade zou moeten zijn als er zo'n groot vliegtuig in zou zijn gevlogen
Zou je wel verwachten ja……

Ik denk dat er meer achter zit…….
Sinds dat Bush president is geworden gebeuren er allerlei vreemde dingen.

Ik geloof in “the conspiracy theory”
Er zit VEEL meer achter 11-09, misschien over 50 jaar horen pas wat er werkelijke gebeurt is, en hoe het tot stand was gekomen.

09-09-2002, 14:40
De Bewijzen zijn inderdaad zeer betrouwbaar. De enige reden die ik kan bedenken waarom Bush dit heeft willen verbergen is omdat het passagiersvliegtuig neergehaald is door straaljagers zodat het niet in het Pentagon zou neerkomen wat ongetwijfeld honderden doden en honderdduizenden dollars had gekost. Maar dat kan je natuurlijk niet aan de nabestaanden van de passagiers vertellen dus dan zet je maar het een en ander in scene.

Dat is mijn theorie...

Ali Z.

09-09-2002, 14:54
Tjah en wat zeggen de hoofd alqaida mensen hier over?op al jazeera.?

09-09-2002, 15:00
Als ik dat zie dan ga ik inderdaad wel heel erg rare dingen denken. Met name over BUSH.

Heel raar dat dit niet te verklaren is. Geen toestelwrakken, helemaal niets! STRANGE!

09-09-2002, 15:12
woow
ik wist niet dat jullie zo achtergesteld waren op vlak van actualiteit,
ik heb er enkele maandjes na 11 september van gehoord
en er zijn inderdaad heden ten dage nogsteeds geen bewijzen,
noch van dit geval, noch van Osma Bin Laden,
mensen
luister eens !

als men in staat is een film als Juressic Park tot stand tebrengen, waarin dinosaurussen tot leven worden 'gewekt', is het dan niet logisch dat men tot vele zaken in staat gaat zijn?

een vliegtuigcrash faken of een videobandje van Bin Laden faken is voor deze mensen een peace of cake
11 september stinkt zo hard dat zelfs de domste mens op aarde beseft dat er iets niet pluis was/is,

de amerikanen wouden er alles aan doen om het volk en alle burgers van de wereld aan het lijntje te houden zodat ze zich later (nu dus) rechten konden verwerven waardoor ze dan op werledniveau maatregelen kunnen nemen zonder er maar 1 iemand iets zal zeggen (kijk naar de dag van vandaag),
ik aanschouw bush net als Farao, alleen geeft hij niet openlijk toe dat ie voor god speelt,
walakin aan alles komt een eind, zo ook aan zijn 'rijk',
vroeg of laat komt de waarheid naar boven en dan zullen jullie mij dankbaar zijn dat ik jullie dit heb meegedeeld
:-)

09-09-2002, 15:20
salaam,

En met wie vergelijk je Osama de crimi dan
p.s. pas op je antwoord
peace

10-09-2002, 14:07
nog steeds mensne die ontkennen dat Osama erachter zat??? zelfs al heeft hij dat toegegeven? .. Nee Osama jij liegt jij was het niet

10-09-2002, 15:14
je zou eens wat meer in de boeken moeten kijken ipv tv kijken en dan heb ik het over islamitsche boeken over dit onderwerp. Mischien wel shockerend