Bekijk volle/desktop versie : Bestaan er meisjes die bijna nooit huilen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

10-06-2014, 17:17
Vraag ik me echt af. Kan het me niet voorstellen.

10-06-2014, 17:18


Misschien die meisjes die soort van man zijn.

10-06-2014, 17:19
Yeah that would be me.

Ik huil nooit, maakt niet uit wat er gebeurd - Opa overleden iedereen is aan het huilen behalve ik. Mijne beste vriendin overleden iedereen is aan het huilen behalve ik.

Maakt niet uit wat er gebeurd ik huil nóóit. Behalve bij films.

10-06-2014, 17:23

Citaat door Ollivanders:
Yeah that would be me.

Ik huil nooit, maakt niet uit wat er gebeurd -[B] Opa overleden iedereen is aan het huilen behalve ik. Mijne beste vriendin overleden iedereen is aan het huilen behalve ik.

Maakt niet uit wat er gebeurd ik huil nóóit. Behalve bij films. [/B]

10-06-2014, 17:24



Citaat door Oogappeltjee_:
Misschien die meisjes die soort van man zijn.

Hmm, ik weet niet.


Citaat door Ollivanders:
Yeah that would be me.

Ik huil nooit, maakt niet uit wat er gebeurd - Opa overleden iedereen is aan het huilen behalve ik. Mijne beste vriendin overleden iedereen is aan het huilen behalve ik.

Maakt niet uit wat er gebeurd ik huil nóóit. Behalve bij films.
Huil je ook niet wanneer het je even teveel wordt? Ik heb dat sowieso minimaal een keer per maand.

10-06-2014, 17:24

Citaat door Ollivanders:
Yeah that would be me.

Ik huil nooit, maakt niet uit wat er gebeurd - Opa overleden iedereen is aan het huilen behalve ik. Mijne beste vriendin overleden iedereen is aan het huilen behalve ik.

Maakt niet uit wat er gebeurd ik huil nóóit. Behalve bij films.
Ben jij wel überhaupt een meisje?! Laat je nakijken!

10-06-2014, 17:25

Citaat door Ollivanders:
Yeah that would be me.

Ik huil nooit, maakt niet uit wat er gebeurd - Opa overleden iedereen is aan het huilen behalve ik. Mijne beste vriendin overleden iedereen is aan het huilen behalve ik.

Maakt niet uit wat er gebeurd ik huil nóóit. Behalve bij films.
What the F? Je huilt niet om dierbaren, maar wel om een stomme film? Grootste onzin dat ik ooit heb moeten lezen.

10-06-2014, 17:26



Citaat door Plaaggeest:
Hmm, ik weet niet.



Huil je ook niet wanneer het je even teveel wordt? Ik heb dat sowieso minimaal een keer per maand.

Nee, ik huil ook als ik ziedend ben! Als ik bijvoorbeeld knallende ruzie heb met iemand maar ik moet mezelf inhouden. Dan huil ik van woede. Maar niet omdat ik er mee zit of zo.

Citaat door Queré:
Ben jij wel überhaupt een meisje?! Laat je nakijken!
Haha ja voor zover ik weet wel.

10-06-2014, 17:27
ik ben zo'n meisje

10-06-2014, 17:27

Citaat door ZuiverheidvDien:
What the F? Je huilt niet om dierbaren, maar wel om een stomme film? Grootste onzin dat ik ooit heb moeten lezen.
Wat je nu zegt slaat nergens op, ik huil niet om mijn dierbaren. Maar dat betekent niet dat ze niks of weinig voor me betekenen.

10-06-2014, 17:27

Citaat door Plaaggeest:
Hmm, ik weet niet.



Huil je ook niet wanneer het je even teveel wordt? Ik heb dat sowieso minimaal een keer per maand.
Lastig.

10-06-2014, 17:29

Citaat door Ollivanders:



Nee, ik huil ook als ik ziedend ben! Als ik bijvoorbeeld knallende ruzie heb met iemand maar ik moet mezelf inhouden. Dan huil ik van woede. Maar niet omdat ik er mee zit of zo.

Haha ja voor zover ik weet wel.

Haha, oke! Ik kan het niet echt plaatsen.


Citaat door RealBlood:
Ja, jij.
Nee.

10-06-2014, 17:31



Citaat door Ollivanders:

Wat je nu zegt slaat nergens op, ik huil niet om mijn dierbaren. Maar dat betekent niet dat ze niks of weinig voor me betekenen.
Slaat wel ergens op. Ik kan me dit echt niet voorstellen. Vind het maar raar dat je wel om een film kunt huilen.

10-06-2014, 17:31
Niet liegen tegen ze Fiertjuh.

Laat ze je shadow fiertjuh acties zien.

10-06-2014, 17:31

Citaat door Plaaggeest:
Haha, oke! Ik kan het niet echt plaatsen.

Haha, jij bent niet de enige. Ik huil echt nooit, terwijl mijn zus overgevoelig is en huilt om elke poep en scheet.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8