Bekijk volle/desktop versie : Bezoek koning Marokko aan Rusland uitgesteld



09-06-2014, 16:29
Het bezoek van Mohammed VI aan Rusland zal naar alle waarschijnlijkheid uitgesteld worden.





Onlangs maakte Al Massae bekend dat Marokkaanse en Russische diplomaten het bezoek van de koning aan het bespreken waren. Mogelijk is er tijdens dit gesprek een verandering doorgevoerd. Het bezoek zal nu hoogstwaarschijnlijk na de Ramadan plaatsvinden, aldus MWN.

De Russische ambassadeur in Marokko sprak zich uit over de reden van het bezoek. Volgens hem zullen Poetin en Mohammed VI verschillende onderwerpen bespreken, waaronder de Sahara-kwestie, de laatste ontwikkelingen in Noord-Afrika en de situaties in het Midden-Oosten en Oekraïne.

Vorige week werd bekendgemaakt dat zowel de kersverse Spaanse koning Felipe als de Amerikaanse president Barack Obama een bezoek zullen brengen aan Marokko. Daardoor breken diplomatiek spannende tijden aan voor Marokko.

09-06-2014, 16:36


wejoooo m.nl kan echt goed liegen

hier is het echte verhaal over rusland spanje en de VS

http://www.yabiladi.com/articles/details/26632/armement-l-approche-visite-moscou-washington.html

wel in het frans

wat een leugens van m.nl zeg

m.nl houd er van onzin bij elkaar te verzamelen met ze ''diplomatiek spannende tijden'' ik ben de rot redactie van m.nl spuug zat altijd weer dingen verzinnen van de ene verhaal een andere maken en dan ook nog fotos gebruiken(wat vaak met andere artieklen gebeurt) die helemaal niks met dat onderwerp te maken hebben

09-06-2014, 16:39
en MWN is het zelfde als m.nl alleen MWN is Amerikaans

09-06-2014, 16:42
Die dikke doet toch niet aan de Ramadan...

09-06-2014, 16:55



Citaat door youngstar:
wejoooo m.nl kan echt goed liegen

hier is het echte verhaal over rusland spanje en de VS

http://www.yabiladi.com/articles/details/26632/armement-l-approche-visite-moscou-washington.html

wel in het frans

wat een leugens van m.nl zeg

m.nl houd er van onzin bij elkaar te verzamelen met ze ''diplomatiek spannende tijden'' ik ben de rot redactie van m.nl spuug zat altijd weer dingen verzinnen van de ene verhaal een andere maken en dan ook nog fotos gebruiken(wat vaak met andere artieklen gebeurt) die helemaal niks met dat onderwerp te maken hebben
Ik ben het me je eens. Ze posten soms verhalen die niet kloppen.

10-06-2014, 08:38
M.nl is anti Marokko.


10-06-2014, 08:57

Citaat door Gozer:
M.nl is anti Marokko.

Ja daarom die propaganda voor Marokkaanse overheid.

10-06-2014, 13:48
Haha Marokko.nl moet echt zijn bronnen controleren, want ze posten af en toe inderdaad onzin.

10-06-2014, 17:16
zijn het wel Marokkanen die deze site beheren

11-06-2014, 13:36
Zijn Marokkaanen. Wie anders verkoopt eigen land


11-06-2014, 13:48

Citaat door Gozer:
Zijn Marokkaanen. Wie anders verkoopt eigen land

Het zijn goedkope A radieren, ze doen wat hun gore verraderlijke voorouders ook deden. Namelijk bukken en hun moer en alles verkopen aan de westerse zionisten, de westerse zionisten die hun masters/pooiers zijn na de gore tering woestijn beesten uit het midden oosten.

Marokko en de Marokkanen daar hebben ze niets mee.

08-08-2014, 08:57
Tomaten verkopen aan de Russen