Bekijk volle/desktop versie : Betaalbare trouwdiensten



Pagina's : [1] 2

09-06-2014, 16:04
Salaam wa 3aleikoum allemaal,

Ik ben opzoek naar betaalbare/lowbudget trouwdiensten voor volgend jaar in sha Allah, ik wil dan heel graag mijn bruiloft doen. Daarom wil ik graag weten wat ik ongeveer kwijt zal zijn en of het mogelijk is om binnen het budget van 8000 te blijven. Ik ben op zoek naar de standaard diensten:
- Een vrouwelijke anasheedband
- Ziana
- Hennaya
- Fotografe
- Zaal (kleine zaal want ik hou het niet groot, max. 80 vrouwen zoiets)
- Catering incl. decoratie
- Bruidsbank (soms zit dit bij de catering of ziana, dat zou ook fijn zijn)

Ik zou het erg fijn vinden als jullie mij een offerte kunnen sturen via pm, of dat jullie mij pmen en ik mijn e-mailadres stuur. Als ik iets vergeten ben wat ook bij een bruiloft hoort dan hoor ik het wel.

Wa3aleikoum assallaam.

Snoeppie--

09-06-2014, 16:05


Oh vergeten erbij te vermelden, een zaal in Brabant of omgeving Rotterdam

09-06-2014, 17:16
Salaam alaykom,

Allereerst mabrouk met je voorgenomen huwelijk. Amour Bruidsmode kan je van dienst zijn bij het vinden van je bruidsjurk. Je kunt bij ons zowel huren als kopen voor zeer redelijke prijzen. PM voor prijs.

We zijn gevestigd in Tilburg (vlakbij Den Bosch en Breda)

Tot ziens bij Amour Bruidsmode.




09-06-2014, 18:22
Salaamoe’3alaikoem,

Ik verhuur een bruids-/hennaset inclusief (Stoel met zijkantdecoratie, achtergrond, tapijt, voetenbank, bedankjesdoos en tafelkleed met decoratie) voor €150,-, exclusief bezorgkosten. Indien je alleen de bruidsstoel wilt dan kost het €120,- exclusief bezorgkosten. Hou je je feest in een zaal? Dan heb ik een mooie bijpassend podium.



Bruidsstoel: gebroken wit/goud voor € 170,- inclusief podium, met achtergrond. Indien je alleen de bruidsstoel wilt dan kost het €120,- exclusief bezorgkosten.



Een barokstoel inclusief set ( Stoel, achtergrond, tapijt, zijkantdecoratie, poef met decoratie van henna) voor €100,-, exclusief bezorgkosten.



Nieuwe barokbank met set (achtergrond + podium+ zijkantdecoratie+tafelkleed met henna decoratie): €130,-. De stoel is niet los te huren aangezien deze laag is. Podium is ongeveer 30 cm hoog. De prijs is exclusief bezorgkosten.



Voor meer info graag pm-en. Als je de bezorgkosten wil weten, graag even het adres van de feestlocatie doorgeven.

09-06-2014, 19:39


Bij ons kunt u terecht voor de volgende diensten, namelijk;
- serveersters/ serveerders
- keukenhulp
- Kokkin
- oppasservice
- taart/cupcakes
- koekjes
- snoepbuffet
- hapjes
- salade
- bedankjes

10-06-2014, 16:00
Salamo3alaikom.. Allereerst van harte gefeliciteert met jullie huwelijk, allahi kemel bel ghair in sha allah! Verder wil ik mezelf even voorstellen. Mijn naam is Btisame en ik ben sinds een tijdje begonnen met het plannen van bruiloften die alhamdoulilah goed verloopt. Dus mocht je opzoek zijn naar een weddingplanner die je helpt bij het vinden van de juiste diensten mag je me gerust een pm sturen, wij hebben verschillende pakketten en werken met verschillende diensten.

Met vriendelijke groet Weddingplanning precious love!

11-06-2014, 13:55
Ik maak uitnodigingen voor 50 cent per stuk.
Inclusief drukken, design & lint.


11-06-2014, 14:10
Pm mij!!!!! Ik help jou

11-06-2014, 14:58

Citaat door Mar0cia_17:
Ik maak uitnodigingen voor 50 cent per stuk.
Inclusief drukken, design & lint.

Wauw, die zien er echt leuk uit!!

11-06-2014, 20:40
Up.
Allah ie kamel bghair inschaallah.

11-06-2014, 23:42
Asalaa oe3alaikoem!

Ik zet henna voor maar 75euro!
Je kan me gerust pm'n

12-06-2014, 14:13
zaal omgeving Rotterdam 750 euro
catering 20 euro per persoon

14-06-2014, 01:02


Film en fotografie Familia

14-06-2014, 09:45
Salaam!

Ik heb je een pm gestuurd. Voor foto's en film

liefs

15-06-2014, 22:07
Salaam Alikoem,

Allahie kemel bigheer meid!
Pm je mailadres dan stuur ik je onze offerte. Liefs, Almas Wedding (ziana)

Pagina's : [1] 2