Bekijk volle/desktop versie : Hoe ingewikkeld is..



Pagina's : [1] 2

09-06-2014, 02:24
Jullie relatie met jezelf?

Ik heb namelijk 2 uur lang moeten wikken en wegen of ik nou wel of niet een broodje zou maken. Uiteindelijk toch maar gedaan, want slapen op een lege maag lukte niet.

Tis ook niet makkelijk hé.

09-06-2014, 02:25


wajow, humor

09-06-2014, 02:30
ik zat gewoon te visualiseren haha hele tijd tegen jezelf, nee nu ga ik broodje maken..........nee ik ga niet broodje maken....enz

09-06-2014, 02:31

Citaat door Mourri:
ik zat gewoon te visualiseren haha hele tijd tegen jezelf, nee nu ga ik broodje maken..........nee ik ga niet broodje maken....enz
Heb vaak moeten overleggen, poging tot slapen gedaan maar walou moest dat broodje hebben eerst..

09-06-2014, 02:33



Citaat door Laiilaa_:
Heb vaak moeten overleggen, poging tot slapen gedaan maar walou moest dat broodje hebben eerst..
though life

09-06-2014, 02:35
Yes. Tough it is..

09-06-2014, 02:35

Citaat door Laiilaa_:
Jullie relatie met jezelf?

Ik heb namelijk 2 uur lang moeten wikken en wegen of ik nou wel of niet een broodje zou maken. Uiteindelijk toch maar gedaan, want slapen op een lege maag lukte niet.

Tis ook niet makkelijk hé.
Mijn relatie met mezelf is te ingewikkeld. Ik zit soms, eigenlijk altijd, in een vreselijke strijd.

09-06-2014, 02:38

Citaat door Laiilaa_:
Yes. Tough it is..
niet.

09-06-2014, 02:40

Citaat door TrotseBerberse_:
Mijn relatie met mezelf is te ingewikkeld. Ik zit soms, eigenlijk altijd, in een vreselijke strijd.
Kan je heel makkelijk uitkomen. Mindset you know. En laat dat nou net van mij komen.. Heb je topics gezien komt me erg bekend voor...

09-06-2014, 02:52
De relatie met mijzelf is ook niet geweldig, ik doe juist eerst dingen en denk daarna pas of het wel zo een goed idee was/

09-06-2014, 02:54

Citaat door Laiilaa_:
Jullie relatie met jezelf?

Ik heb namelijk 2 uur lang moeten wikken en wegen of ik nou wel of niet een broodje zou maken. Uiteindelijk toch maar gedaan, want slapen op een lege maag lukte niet.

Tis ook niet makkelijk hé.
Hahahahahaha

09-06-2014, 14:49

Citaat door dezjiesiem:
De relatie met mijzelf is ook niet geweldig, ik doe juist eerst dingen en denk daarna pas of het wel zo een goed idee was/
Die fase heb ik ook gehad .. Misschien moet je eerst nadenken voor je iets gaat doen in sommige situaties .

09-06-2014, 14:58



Citaat door Laiilaa_:
Jullie relatie met jezelf?

Ik heb namelijk 2 uur lang moeten wikken en wegen of ik nou wel of niet een broodje zou maken. Uiteindelijk toch maar gedaan, want slapen op een lege maag lukte niet.

Tis ook niet makkelijk hé.



Buiten deze topic om, jij bent de grootste leugenaar die deze site ooit heeft gekend.
Dat wilde ik even kwijt, ik heb medelijden met jouw soort mensen.

09-06-2014, 15:03

Citaat door ambulance:
Buiten deze topic om, jij bent de grootste leugenaar die deze site ooit heeft gekend.
Dat wilde ik even kwijt, ik heb medelijden met jouw soort mensen.
. Koop een pen en schrijf er een boek over.

09-06-2014, 16:12
Dat heb ik ook weleens... met buikpijn van de honger kan je ook niet slapen.

Pagina's : [1] 2