Bekijk volle/desktop versie : Waar kan ik advies vragen aan een imam of geleerde ?



08-06-2014, 19:12
Asalaam alikoum broeders en zusters fe deen

Ik zou graag advies willen vragen op islamitish vlak maar ik zou niet weten waar naar een moskee gaan is ook geen optie want het is een prive iets wat ik niet zo 1 2 3 aan iemand durf te vragen daarom mijn vraag kennen jullie misschien een site waar je je vraag kan stellen en dan advies krijgt van een imam of geleerde .

09-06-2014, 03:23


Probeer het via een Islamitische vrouwen groep. Zoek informatie bij vraag islam.nl. Maak anders een afspraak met de imam van de moskee als je er echt niet uitkomt.

09-06-2014, 19:44

Citaat door leilam:
Probeer het via een Islamitische vrouwen groep. Zoek informatie bij vraag islam.nl. Maak anders een afspraak met de imam van de moskee als je er echt niet uitkomt.
Salaam a3likoum oukhtie , soukran voor je tips maar wij hebben geen islamitishe vrouwen groep in de buurt en ik zou toch echt advies van een imam willen maar hoe heet die site van vraag islam.nl ? want alsje vraagenislam bedoelt dat ken ik die site maar die is denk ik niet zo betrouwbaar want heb daar mijn vraag gesteld en kreeg een antwoord waarvan ik dacht dat kan niet waar zijn snapje oukhtie

09-06-2014, 19:50

Citaat door Glutenvrij:
Salaam. Wat is je vraag?
Wa3likoum salaam mijn vraag is of iemand een site kent waar ik advies aan een imam of geleerde kan vragen .

10-06-2014, 15:13


Ik denk dat glutenvrij bedoelt waar mee je zit dus wat is je vraag waar je antwoord op wiltm

verzonden vanaf mijn galaxy s4 -inlove-

10-06-2014, 22:54
Wat kunnen vinden?

10-06-2014, 23:44

Citaat door Curlyshorty:
Wa3likoum salaam mijn vraag is of iemand een site kent waar ik advies aan een imam of geleerde kan vragen .
SALAM O 3ALAYKOM JA DIE KEN IK ZEKER ZUSTER EN 1 betrouwbare ook van moskee assoenah in denhaag je kan ze mailen op http://www.al-yaqeen.com/contact/ duurt wel lang uit ervaring zeker 1 week minimaal toen je kan ze ook bellen nummer staat erbij...

12-06-2014, 20:33

Citaat door xHappiness:
Ik denk dat glutenvrij bedoelt waar mee je zit dus wat is je vraag waar je antwoord op wiltm

verzonden vanaf mijn galaxy s4 -inlove-
Oh ja dat kan natuurlijk ook maar dat verhaal leg ik hier liever niet neer ik denk dat t toch maar een beter idee is om naar de moskee te gaan

12-06-2014, 20:35

Citaat door vrouwvoormeoom:
SALAM O 3ALAYKOM JA DIE KEN IK ZEKER ZUSTER EN 1 betrouwbare ook van moskee assoenah in denhaag je kan ze mailen op http://www.al-yaqeen.com/contact/ duurt wel lang uit ervaring zeker 1 week minimaal toen je kan ze ook bellen nummer staat erbij...
Soukran oukhtie lakien ken je geen andere site want heb al iets anders aan hun gevraagt en in plaats van advies kreeg ik een paar topics gestuurd waar ik over mijn vraag kon lezen maar bij dit issue heb ik echt rechtstreeks advies nodig van een imam denk ik anders kom ik er echt niet uit.

12-06-2014, 20:36

Citaat door dikke_boesa:
Wat kunnen vinden?
nee oukhtie nog niet.

12-06-2014, 22:57
Wat raar want ik kreeg wel persoonlyk advies via mail waar ik heel Lang op moest wachten maar DAT was 3jaar terug