Bekijk volle/desktop versie : zwanger van een tweeling???????



04-03-2005, 16:15
wie is er zwanger van een tweeling of zwager geweest,
en hoe hebben julie het meegemaakt was het super zwaar of viel het wel mee ,en hadden julie dan een keizersnee of een normaale bevalling
ik hoop dat ik veel tips krijg insaalah

najat

04-03-2005, 16:20


Een vriendin van me is bevallen van een tweeling. Het viel allemaal héél goed mee alhamdulillah, dus maak je maar geen zorgen!!!

04-03-2005, 16:24
super leuk zeg ben je zwanger van een tweeling?!

veel suc6 met je twee wondertjes in je buik

04-03-2005, 16:25
dank je lieverd maar ik ben zelf niet zwanger van een tweeling ben wel zwanger 2 maanden maar het is er 1 en mijn nicht die is zwanger van een tweeling(4 maanden) en is heel bang het zijn haar eerste kinderen vandaar en bedankt voor je reactie

04-03-2005, 16:28



Citaat door zwangermeisje:
super leuk zeg ben je zwanger van een tweeling?!

veel suc6 met je twee wondertjes in je buik
mischien heb je het al gelezen mijn nicht is zwanger van een tweeling en ik ben ook wel zwanger 2 maanden maar zij is een beetje bang vandaar deze topic
is eigenlijk voor haar bestemd

04-03-2005, 16:41

Citaat door najatmoh:
mischien heb je het al gelezen mijn nicht is zwanger van een tweeling en ik ben ook wel zwanger 2 maanden maar zij is een beetje bang vandaar deze topic
is eigenlijk voor haar bestemd
oww oke nou begrijp het volkomen

mijn schoonzus heeft een tweeling en ze vertelde haar allerlei enge verhalen dat 1 het misschien niet zou redden enzo maar Alhemdoelilah zijn het nu twee pracht meiden

en mijn vader is ook 1 van een tweeling zijn zus hoefde niet in de coufuse maar hij wel maar toch is ook hier alles bij goedgekomen


ik heb wel gehoord dat de zwangerschap ietsje zwaarder kan zijn puur ook lichamelijk omdat je buik wat groter is enzo

04-03-2005, 16:49
MIjn tante heeft een 2ling gekregen. laat je niet bangmaken, ze heeft ze thuis gekregen, zonder convouse of wat dan ook. het is wel zwaarder dan 1 natuurlijk, maar het lukte wel. de reden waarom je soms een keizersnee moet is omdat 1 is al lag goed en de tweede die ligt omgekeerd. Maar zoals het met een 2ling gaat, gaat wel altijd goed. Gewoon netals 1 maar met weer dan 2 word het moeilijker.

05-03-2005, 17:47
Ik wil insha allah ook een tweeling Het zou echt masha allah zijn als het een meid en een jongen zou zijn....




NU eerst een producer