Bekijk volle/desktop versie : *_verscholen liefde in jou en mij_*



04-03-2005, 15:02
salaam mensen ik heb hier zoveel verhalen gelezen en ik heb zin om er ook een te maken. Het is niet waargebeurd.
Hier alvast een paar personen...

hoofdpersoon: Sheima (21 jaar)
Beste vriendin: Zainab (21 jaar)
broer: mohamed (24 jaar)
zusje: warda (17 jaar)
jongen: Ilias (23 jaar)



laat me maar weten of ik moet beginnen...

04-03-2005, 15:10


begin zou k maar zeggen je eerste fan

04-03-2005, 15:43
nieuwe FaN

04-03-2005, 15:57
begin maar je hebt er een fan bij

05-03-2005, 17:07


thnx voor jullie reacties ...ik vertel het in de ik-persoon is makkelijker ik ga jullie eerst even sheima voorstellen...

Sheima is een rustig meisje...rookt niet blowt niet..drinkt niet en gokt niet en heeft nog nooit een jongen gehad...ze draagt gewoon van die lange kleren dus geen strakke kleren..en gaat van huis naar school en van school naar huis..ze bid 5 x per dag...kortom een goeie marokaans meisje....

hier komt ie...

het is 07:00 uur..TUUT TUUT TUUT..tfooeee...weer die shit wekker..die maakt mij altijd chagerijnig...ik sta op en ga met tegenzin douchen doe ook meteen de woudou trek me kleren aan en ga bidden....SHEIMAA!!!!!!....kom eten....roept mama me...ik loop op me gemak de trap af ...sbahh gihrr....ga aan tafel zitten en en ontbijt op me gemak totdat me broer zegt...heejjj sheima...kom je niet te laat ????...je hebt nog maar 10 minuten en dan vertrekt de bus...whaha...shiittt!!!!...ik ren als een speer naar m'n kamer en pak mijn tas in en ga naar beneden en doe me schoenen enn jas aan en doe de deur kij hard dicht ik ren zo00 snel net of m'n leven ervan af hangt...ik zie zainab al in de verte staan m'n beste vriendin ....ooh gelukkig de bus is er nog nie....hee sheima sgatje van me ...hoe gaat het ??...ik gaf haar de gebruikelijke 4 zoenen op har wang..meteen daarna kwam de bus en stapten we in we gingen helemaal agteraan zitten..in de bus zagen we van die ruige jongens...die zaten allemaal dingen naar zainab te roepen ....majah ben ik wel gewend ze is oook zo mooi en ziet er goed uit...geen wonder dat iedereen iets met haar wil majah...we gingen dus zitten en 15 minuten later...waren we al bij ons op school...wee gingen snel naar binnen en naar ons lokaal...ik en zainab gingen naar binnen en gingen naast elkaar zitten...net toen de bel ging kwam hij naar binnen..jah hij die mooie jongen waar ik al ong een jaartje op ben die jongen die mij elke keer betoverd..en die mij vlinders in de buik geeft....sheima...kontakt hij gaat voor jou zitten..zij zainab met een big smile...shit ..neej he....waarom nou juist hier voor me...hij ging zitten..

Ilias:

hehe...ben net op tijd...ik kij de klas in en zie dat mooie meisje ziitten sheima...zoo rustig en zo lief...ze is egt een goed meisje beter als die sletjes niemand weet dat ik haar leuk vind later gaah ik haar ten huwelijk vragen ik gaa voor haar zitten...

zeg maar of ik door moet gaan....sorry voor klein vervolgje eerst wil ik weten of jullie het wat vinden gaah ik tenminste niet door voor niemand...xXx dia

05-03-2005, 17:48
ga gauw verder is egt mooi beginstuk

05-03-2005, 19:54
goed begin ga gauw verder

05-03-2005, 22:25
sheima:

wat ziet hij er leuk uit...zoals altijd....ik kan mijn ogen gewoon nie van hem afhouden...hoe zou het eigenlijk zijn als wij samen iets hebben .... MEVROUW BAOUDI!!!!....doet u wel mee?????..ooh shitt...zat ik weer weg te dromen??..uhh...uhh..j.. ja natuurlijk meneer...oooh wat zij ik dan??...ehh..ehh..ik weet het niet...NOU GA JE DAN MAAAR MELDEN BIJ DE CONRECTOR!!!!!!!!!...het spijt me meneer aub...stuur me er niet eruit!!....meneer stuur haar er nou niet uit...begint illias opeens...ze doet altijd goed mee in de les en haalt altijd goeie punten.....u gaat haar er tog niet uitzetten alleen maar omdat ze een keer niet goed meedoet???....OKE...voor deze ene keer dan...jongedame....en anders blijf je na!!...oke..meneer...

de les verliep langzaam en hij was nog saai ook..ik probeerde met moeite mijn gedachte erbij te houden...TINNNNNNNNGGGGG TINGGGGGGG ...yes de bel!!!...hehe eindelijk...het is pauze..ik loop met zainab het lokaal uit .....heej sheima...moet je illias niet bedanken...zegt zainab OPEENSS!!...ehm jaah doe jij da maar voor mij......neej da moet je zelf doen hup....en ze duwt me naar illias toe...illias sheima moet jou iets zeggen....ehm ik uhh...ooh shit ik voel dat ik rood word...ik eh...wil je bedanken voor daar net....ooh het maakt niet uit..hoor ik kom altijd op voor lieve meisjes als jij.....en illias liep weer weg....zainab heb je dat gehooord!!!...ehm jah hij zij ik kom altijd op voor lieve meisjes...hoeszo??....jaah hij vind mij lief!!!...wauw...endan...je weet tog hij neemt altijd van die sletjes...eh..jaah weet je kun je iets voor mij doen zainab?...zoals..??...kun je mischien uitzoeken..op wat voor meisjes hij valt..?...hoezo...sheima??...jaah mischien kan ik me dan een beetje aanpassen...tog...??vind die mij dan wel leuk....sheima...hij is jou niet waard ALS hij jou zelf niet leuk vind...zainab hou op met dat gebazzel...gaah nou maar uitzoeken..alsjeblieft je weet tog hoe gek ik op hem ben...jaah is goeed....

illias:

ik loop het klas lokaal uit en opeens hoor ik haar stem het is sheima...ze probeert me te bedanken...meskiena ze wordt rood...maar ze praat nooit met een jongen dat moet het wel zijn...ik probeer zoo normaal mogelijk tege haar te doen en loop meteen weg...ik gaah bij mijn vrienden staan....en geef karima een kusje op haar wang...heej sgatje illias...kom effe mee naar buiten gaah effe roken...

sheima..:

ik loop met zainab naar de aula...en gaah bij mijn vriendinnen aan tafel zitten...zainab is bevriend met de ex van illias...die nou uitmaakt van zijn vriendenkring..zainab loopt naar haar toe

Zainab:

heej imane...labbas..?..ik gaf haar 4 kusjes op haar wang en begin met haar te praten..iwa imane...jij hebt iets met illias gehad hoe was dat?...jah was wel leuk hij is ook zeker goed in bed...maar na een tijdje ging hem dat vervelen en heeft hij het uitgemaakt...nie dat ik het erg vind ofzo...ik bedoel zou later tog niks serieus wordeen....ehmm hij heeft tog iets met karima...valt hij op zulke typjes ofzo..??....jaah volgens mij wel...maar ik weet het niet hoor hij gebruikt ze alleen maar ik denk dat hij later gewoon een meisje uit marokko pakt..majah boeit mij niks...kom je effe mee naar buiten mee sigaretje roken..?? laa shoukran ik rook niet

Sheima:

ik kijk de hele tijd naar imane en zainab hopelijk komt ze erachter op wie illias valt je weet wel wat voor type meisje....als de pauze afgelopen is komt zainab naar me toe...heej sheima...ik ben er achter gekomen maar je moet er niet veel op rekenen...waarom niet??..vertel ik je later wel in de bus...als de school uit is...lopen we naar de bus en gaan zoals gewoonlijk achteraan zitten...zied zainab op wa voor meisjes valt hij nu op zied vertel!!!...nou luister..hij valt op meisjes net als imane en karima..dus die meisjes die roken en seks hebben voor huwelijk..strakke kleren dragen.nie bidden .en blablabla.....ooh oke..dan weet ik genoeg...sheima...je gaat tog geen gekke dingen doen he???...neej neej ik gaah me alleen een beetje aanpassen verder niks...dit is onze laatste halte en stap uit....ik neem afscheid van zainab en gaa naar huis ik de begroet m;n moeder en ga naar m'n kamer...normaal ga ik altijd meteen de woedoe doen maar dit keer was het anders ik lag op bed en ging nadenken...morgen is het zaterdag dus geen school ..moet ik illias alweer missen...tfoee....ik ging naar m'n klere kast en keek of ik wat straks had neej alleen maar wijde shit en lange vesten tfoe ik moet naar de stad ....make-up was ook niet in mijn kamer te bevinden...tfoe...ik ga zainab bellen en vragen of ze mee gaat naar de stad vanavond...bzzz bzz bzzz...

zai: hallo..
shei:hee zina met mij
Zai: heej...sgatje..
shei..: heb je zin om vanavond naar de stad te gaan heb kleren nodig..
Zai: jaah tuurlijk sgat hebben we lang nie meer gedaan hoelaat gaan wee..??
Shei: haal je wel op om 7 uur...
Zai: is goed...beslama
Shei: beslama zina

zoo nu alleen nog kleren zoeken die ik aan kan trekken voor de stad..tfoe ik heb egt niks...ik gaa lenen van warda..die heeft wel van die shit kleren..ik loop naar haar kamer..toe n pak een blauwe spijkerbroek en een roze truitje en pak een blauw jasje...mag tog wel..ik loop naar mijn kamer en leg de kleren op mijn bed...effe wa ete..heb egt honger...na wat gegeten te hebben en effe mijn schoolwerk af te hebben gemaakt ging ik douchen en trok die kleren aan die ik van warda heb geleent...doe ma haren voor de EERSTE keer los en doe wat make-up van warda op...doe mijn eige zwarte laarzen aan en ging naar beneden...papa...mag ik 100 euro..ik wil naar de stad??..ooh oke...maar waar heb je die kleren vandaan?..van warda geleent...oki..zied gaah maar wat wil je kopen...ik wil kleren kopen ohjah mama mag ik ook van jou 100 euro is nie eerlijk als ik van papa 200 euro pak ik gaa veel nieuwe kleren kopen...was er a bentie normaal draag je nooit zulke kleren zied pak maar geld...mijn lieve arme moedertje altijd zoo lief het boeide haar niet wat we aantrokken maar ik zag wel aan haar dat ze schrok..van mij..nou ik pakte 200 euro en meeteen daarna belde zainab aan...

ik gaah morgen insha-allah verder...laat me weten wat jullie er van vinden..xXx

05-03-2005, 22:35
ohjah by the way zainab moest sheima ophalen was effe foutje.....xXx

06-03-2005, 12:53
ahahaha is goed maar je vervolg was top nog 1tje

06-03-2005, 14:12
tnxx voor t vervolg ga gauw verder meid

06-03-2005, 15:20
sheima:

heej zainab..zieddie we gaan...we namen de bus naar het centrum en spaten 10 minuten later uit...ze liepen de c&a in en ik kocht egt alles!!...ik kocht broeken...spijkerbroeken...pantalonbroeken...truit jes....underwear..haahah(effe op z;n engels....)...gingen weer naar andere winkels ging schoenen halen ook metteen de six binnengelopen en egt kij veel sieraden gehaald!!...en make-up ook...natuurlijk was dat niet genoeg...ik had stiekem mijn creditcard meegenomen..had egt kij veel geld opgemaakt man...sheima man..beshwieya...je koopt je zelf nog dood man...zied ik heb honger ben de hele tijd agter je aan gelopen...we gingen dus effe naar de mac en bestelden allebei een vismenu...tijdens het eten...zag ik zoo''n shi mooie jongen naar mij kijken ..!!!...wajoow...egt mooi....zainab shoufie...heb sjans.....sheima laat hem lekker....je vind illias tog al leuk...jaah ik weet het maar hij is ook niet slecht...:P...mischien dat ik illias met hem jaloers kan maken...nou het eerste wat ik deed meteen op hem aflopen...heej jij wat zit jij te kijken??...(karim)..sorry maar je bent zo mooi om te zien...hoe heet je??...ik heet sheima..en jij??...ik ben karim..mag ik je nummer??? vraagt hij...jaah tuurlijk waarom niet je bent geen slecht resultaat...nou we hebben dus nummers gewisseld en hij ging metteen weg dus...en ik met een big smile weer terug op m'n plekkie...en sheima...vertel....nou we hebben nummers gewiisseld en hij heet karim....zoo sheima...s'morgens was je nog een braaf meisje en nu opeeens meteen een jongen in jouw mob..heb je daar problemen mee ofzo.....neej maar ik wil niet dat je wat overkomt...je weet ik hou van je...jaah jaah zainab...geloof me nou maar gebeurd niks...nou we gingen snel door eten want het was all 11:00 uur en ik was altijd voor 9 uur thuis wajoow...zainab en ik metteeen rennen naar de bushalte ....en we waren egt net op tijd...dus wij instappen...en bij onze halte stapten we later uit...en namen afscheid en gingen naar huis ik deed de deur open en rende meteen naar boven...ik plofte neer op bed...zoo moe ben ik nog nooit geweest...ik pas mijn kleren..en ze staan mij egt sexey!!!!...ikdoe mijn kleren in mijn klerenkast en gooi die ouwe weg...en opeens gaat mijn mobiel af...ooh heb een berichtje gekregen vam karim...effe checkke....

sinds vandaag is mijn hart sneller aan het kloppen...ik kan hem niet meer laten stoppen!!..je sgatje karim...ik hou van je

ooh wa lieff!!!...mijn hart ging metteen tekeer ik verstuurde meteen eentje terug..

lieve karim....two hearts one love....liefs sheima..ik hou ook van jou..

zoo heb hem gestuurd...meteen daarna ging mijn telefoon af..bzzz bzzzz..

sh: hallo met sheima..
Ka: heej habibi ....hoe gaat het ermee??
Sh: jaah gaat goed en met jou?
ka:..slecht ik mis je...
Sh: ik jou ook karim
Ka: zullen we morgen afspreken...
sh: oke..hoelaat?
Ka: 0m 4 uur..
Sh: is goed bij de mac dan?
Ka: jah is goed ik zie je daar ik hou van je...habiba
Sh: ik ook avn jou tot morgen...

tuut tuut tuut..

zoo morgen een date met karim zo'n lekker ding maar hij haalt het nog steeds niet bij illias...met karim kan ik illias jaloers maken...tfoe waar ben ik mee bezog ik ben egt errug...majah....heb ik lekker schijt aan...ik gaah effe op de pc...zit op mijn kamer met internet...ik gebruikte hem alleen maar voor schoolwerk gaah effe snel op msn...tfoe niemand online....majah ...doe uit...gaah douche...en gaah slape....met illias...in mijn gedachte...

07-03-2005, 17:00


thnx hasna speciaal voor jou plaats ik een vervolgje sorry dat het zoo klein is ....

ik werd wakker...het was 11 uur...tfooee het is zaterdag...ik ga douche...doe klere aan...en loop naar benede...sbah ghir...ik ging zitten en ging svennss eten (soort marokaanse pannekoeken.)..ik smeerde er pindakaas op whaha...typisch ikke...en ging eten ...na het ontbijt hielp ik mijn moeder altijd...behalve dit keer had egt geen zin man ik ging meteeen naar boven en ging op msn...pff was egt dood op msn...opeens ging mijn tel..bzzz bzzz bzzzz.....het was karim......ik meteen opnemen..

sh: haaj sgatje van me!!!!
Ka: salaam habibti..alles goed?
Sh:jaah zekeerss...en met jou?
Ka: gaat wel goed als gaat onze afspraak nog door??...
sh: jaah tuurlijk ik verheug me er egt op...
Ka: is goed ik ook heb een verassing voor je.....
Sh: oke...
Ka: dan zie ik je straks wel habibi van me...
Sh: beslama..sgatje
Ka: beslama

tuuut tuut..

oh my god hij is zoo leuk maar ik voel ook iets voor illias...wie is nou leuker???

07-03-2005, 21:19
graag gedaan......je bent wel mijn enige trouwe fan...majah...als dank typ ik nog een vervolg...

heb er egt zin in man.....effe kijkuhh...wat ik ga aantrekken...ik pakte een blauwe spijkerbroek en een wit topje was lekker warm duss...en pakte een witte riem...en pakte ook mijn nieuwe witte puntschoenen...ging ook effe bijpassende sieraden bij kiezen en legde alles op bed...pfff...wat moet ik in die tussetijd doen..??..ehmm...ik deed muziek op ...let me love you..van mario winans..egt mooi liedje...moest meteen aan illias denken...ik voelde me wel schuldig tegenover..karim majah..schijt aan...een uur later..1 uur...tfooe wat gaat de tijd langzaam..!!!...ik wou eerder afspreken dus ging karim effe smsen..

heej sgatje...heb egt geen zin om zoo lang te wagten ik wil bij jou zijn....zullen we verzetten naar 3 uur??..xXx je sgatje sheima...

pff..zoo is verzonden...ik wagte op een smsje terug en jaah hoor meteen 5 minuten later..hoorde ik mijn telefoon al had smsje terug gekregen....

salam..habibti...ik wil ook bij jou zijn..we zien elkaar okm 3 uur in de mac...liefs karim

yess!!!!...ik ging snel douche...en deed die kleren aaan en deed mijn haren los sieraden in maakte mij lichtjes op en deed schoenen aan liep naar beneden...was ondertussen al half 3 ..ik deed de deur open en jaah hoor ik hoorde mijn naam van mister bemoeial...mijn broer!!..sheima waar gah je naar toe??....hoesszoo gaat je niks aan...mo zo...jaah wel gaat mij wel iets aan!!!...tfoe moo ik gaah naar een vriendin...!! waar denk je anders waar ik naar toe ga??....ik zie het aan je kleren sinds waneer draag je zulke kleren...tfoe...bemoei er nie meej zijn mijn zaken...en deed de deur met een harde klap dicht ik ging naar de bushalte en wagte 5 min en stapte de bus in...kwam 10 minute later bij centrum aan...had nog 10 min...ging effe snel geld pinnen en toen snel rennen naar de mac....wajoowww....hij staat er al...ik liep naar hem toe...

Karim:

shit zeg wat een lekker ding..ik zie haarr all aankomen..majah...jammer dat ze zoo goedkoop...is ....ik zal haar eerst testen....straks...

Sheima:

ik liep naar hem toe...hee zina van me ...goed dat je er bent...en hij gaf mij een kusje op mijn wang ..ik werd rood...kom sheima...we gaan wat eten ik ben uitgehongerd...we gingen zitten en bestelden allebei een menu...hij was eerder klaar en hij begon mij steeds aan te staren...ik werd rood..en hij zoo..opeens...sheima..je bent egt mooi om te zien...ik heb nog nooit zo'n mooi meisje als jou gezien...sinds ik jou heb gezien wist ik dat jij de ware bent...ik hou van je...ik ook vann jou alleen we kennen elkaar pas net man...maar een dag ofzo...dat maakt niet..uit...oke...ik had alles gegeten en begon te vragen...en karim je had tog een verassing voor me??....waar is die??...jaah die krijg je nog...straks pas...we liepen de mac uit en gingen het centrum in ik stopte opeens voor zo'n etalage stond zzoo''n mooie setje een ketting met oorbellen en ring en armband egt zolver nog wel..tfoe..zoo mooi...wara kijk je naar sheima?...die ketting isz zoo mooi...maar hij is te duur en heb nie genoeg geld bij me...hij zoo...ooh ik moet even naar binnen blijf jij maar even wagten hij kwam 5 min later met een doosje aan...ik zo was da...hij zo zie je zoo wel..wij gingen nog even doorwandelen en toen zag ik een piercingshop kon je ook gaatjes laten schieten en ik wou stiekem al altijd een neuspiercing..heej karim wil je effe mee naar binnen wil een peircing laten schieten in mijn neus...karim...zoo...vind je da niet eng..alleen als je er niet bent dus je moet mijn hand vasthouden...wij zo naar binnen...en ik vroeg of ik een neuspiercing kon schieten en hoeveel da koste...was 8,50...en voor ik het wist karim ad betaald ik dagt van jaah laaat maar ik hem bedanken en ging langs mij zitten zehma mijn hand vasthouden...maakte een puntje in mijn neus en jaah hoor die piercing zat er in ik kreeg wel tranen in m'n ogen maar verder deed het niet pijn ..karim gaf een kusje op mijn neus zoooo sweet!!!!....we gingen naar buiten en gingen naar zijn auto...hij zoo...ik laat jou die verassing..zien..ik dus instappen..en gaf een doosje aan mij..
dat is niet de verassing maar alvast een voorproefje ik maakte die doos open en ik kon niet geloven wat ik zag het was die setje die ik zoo erg wou ik was zoo blij dat ik hem omhelsde en hij beon mij opeens te zoenen ik zoende gewoon terug...was lekker man!!...ik deed die doosje in mijn tas en hij reed weg hij reed de snelweg op ikz o waar we naartoe gaan hij zo...ik neem je ergens mee...ik deed radio aan en begon mee te zingen karim keek mij de hele tijd aan...toen we er eindelijk waren zag ik dat hij mij naar een strand bracht....hij zo we gaan zwemmen...shit zeg karim had da eerder gezegd kon ik gelijk bikini kopen..hoeft niet heb al eentje voor je gekocht die je wel sexey staat.....

la me wete wat jullie ervan vinden...

10-03-2005, 15:21
hee people...waar zijn mijn fans gebleven!!!..zeg maar of ik door moet gaan anders stop ik ermee..xXx

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150