Bekijk volle/desktop versie : Divorce Hotel



Pagina's : [1] 2

03-06-2014, 23:22
Ik vind je niet meer leuk. De koek is op

Raar hoor.

http://www.rtlxl.nl/#!/gemist/divorce-hotel-316166

03-06-2014, 23:29


Tnx, heb ik weer iets om naar te kunnen kijken..

03-06-2014, 23:38
Heb een klein stukje van gezien. Haar huwelijk vond ze te normaal en dat was niet genoeg voor haar.

04-06-2014, 00:48

Citaat door -Abstruse:
Zij was echt een bitch.
Zwaar


Citaat door ssweetgirl:
Tnx, heb ik weer iets om naar te kunnen kijken..
Is wel interessant.


Citaat door Sabeah:
Heb een klein stukje van gezien. Haar huwelijk vond ze te normaal en dat was niet genoeg voor haar.
De koek was op

04-06-2014, 00:50


De koek was op maar bij Henk was er nog een stukkie koek hoor dus daar gaan we meer verder

04-06-2014, 10:37

Citaat door prototype01:
Ik vind je niet meer leuk. De koek is op

Raar hoor.

http://www.rtlxl.nl/#!/gemist/divorce-hotel-316166
Zo snel gaat het dus

04-06-2014, 10:48
Ik snap niet dat mensen hier naar kunnen kijken. Wat voor goeds kun je er uit halen dan dat ook moslims die gaan imiteren, bewust of onbewust, vroeg of laat, het zal een keer gaan gebeuren.

04-06-2014, 11:00

Citaat door CreativeMind:
Ik snap niet dat mensen hier naar kunnen kijken. Wat voor goeds kun je er uit halen dan dat ook moslims die gaan imiteren, bewust of onbewust, vroeg of laat, het zal een keer gaan gebeuren.
Denk leerzaam juist. Zelfreflectie

04-06-2014, 11:03

Citaat door prototype01:
Denk leerzaam juist. Zelfreflectie
Denk eerder een slecht voorbeeld en een gevaarlijke imitatie gehalte.
Leerzaam is hoe onze Profeet, vrede zij met hem, ons heeft geleerd hoe we met elkaar moeten omgaan, met geduld en respect.

04-06-2014, 11:09

Citaat door CreativeMind:
Denk eerder een slecht voorbeeld en een gevaarlijke imitatie gehalte.
Leerzaam is hoe onze Profeet, vrede zij met hem, ons heeft geleerd hoe we met elkaar moeten omgaan, met geduld en respect.
Ik heb het programma niet gezien maar maakt niet uit wat voor programma het is, dit is het beste antwoord wat je kon geven.

04-06-2014, 12:27

Citaat door CreativeMind:
Denk eerder een slecht voorbeeld en een gevaarlijke imitatie gehalte.
Leerzaam is hoe onze Profeet, vrede zij met hem, ons heeft geleerd hoe we met elkaar moeten omgaan, met geduld en respect.
Ik snap je.

Daar heb je gelijk in.

04-06-2014, 12:59

Citaat door CreativeMind:
Ik snap niet dat mensen hier naar kunnen kijken. Wat voor goeds kun je er uit halen dan dat ook moslims die gaan imiteren, bewust of onbewust, vroeg of laat, het zal een keer gaan gebeuren.
Niets mis mee om daar naar te kijken. Met zo een instelling moet je dan helemaal geen Nederlandse programma's kijken. Je moet wel erg beinvloedbaar zijn wil je dit als voorbeeld nemen. Je kan het ook zien als een voorbeeld hoe je het juist niet zou moeten doen.

04-06-2014, 13:07



Citaat door Sabeah:
Niets mis mee om daar naar te kijken. Met zo een instelling moet je dan helemaal geen Nederlandse programma's kijken. Je moet wel erg beinvloedbaar zijn wil je dit als voorbeeld nemen. Je kan het ook zien als een voorbeeld hoe je het juist niet zou moeten doen.
Je moest dus wel heel erg beïnvloedbaar zijn om te waarschuwen voor zulke programma's en voor te kiezen om er niet naar te kijken.
Dan maar beïnvloedbaar zijn want blijkbaar beschikt niet iedereen over een rotsvaste imaan als die van jou.

Ik meen dat er een spreekwoord is die stelt dat voorkomen beter dan genezen is.
Maar ik kan het ook verkeerd hebben begrepen.

05-06-2014, 19:41
Wat een walgelijke heks en die man verdient veel beter meskien zo zieliggggggggggggggg. Heks dat ze is

05-06-2014, 20:29

Citaat door prototype01:
Ik vind je niet meer leuk. De koek is op

Raar hoor.

http://www.rtlxl.nl/#!/gemist/divorce-hotel-316166
Heb de aflevering bekeken en begrijp gewoon niet dat zo een lieve man met zo een verschrikkelijke vrouw zoveel jaar heeft kunnen leven..

Verschrikkelijk gewoon..

Pagina's : [1] 2