Bekijk volle/desktop versie : Vermist meisje (13) uit Casablanca zwanger teruggevonden



Pagina's : [1] 2

02-06-2014, 19:33
Een 13-jarig meisje uit Casablanca werd onlangs drie dagen lang vermist. Het meisje werd achteraf zwanger aangetroffen in Essaouira.





Op 14 mei besloot het meisje na een schooldag niet huiswaarts te keren. Samen met twee vriendinnen ging het meisje op stap met haar veel oudere vriend, meldt Ajourd'hui. Toen de ouders lucht kregen van de vermissing besloten ze eerst bij familie en kennissen te kijken waar hun dochter uit hing. Daarna werd de politie van Casablanca op de hoogte gesteld.


Al heel gauw maakte de politie bekend het viertal op het spoor te zijn. Nog geen drie dagen later vond er een arrestatie plaats. In het bijzijn van een 24-jarige man en een 16-jarige jongen zijn de meisjes aangetroffen in een café in Essaouira. Het is onbekend of de 16-jarige jongen betrokken is geweest bij de 'ontvoering'.


Na medisch onderzoek bleek bovendien dat het 13-jarig meisje enkele weken zwanger was, aldus de bron. Het is nog onduidelijk van wie het kind precies is.

02-06-2014, 19:53


Wie verklaarde de vrouwen en meiden van Marokko ook alweer heilig? Bhal bhal hoor.


02-06-2014, 19:55
Pff 13 jaar !!!!

02-06-2014, 20:02
Ja heren, ga jullie vrouw inderdaad maar uit Marokko importeren.


02-06-2014, 20:05


Heilig Nobody is heilig ...Pfff jeh vieze bitchez
En nu moet ze een kind baren en opvoeden en de mensen hebben al zoveel ...kijk wat je krijgt als je lust volgt inplaats van je verstand ...we zijn allemaal jong geweest ...maar toch gebruikte je verstand die allah swt jou heeft gegeven ...als je die niet gebruikt ken je net zo goed als een dier door het leven gaan


02-06-2014, 20:13
Ik zal maar op mijn tong bijten....

02-06-2014, 20:36
Sommige reacties hier getuigen van 0.0 empathie en dat is op zich best storend en baart me zorgen. Sommige vrouwen van Nederland zien dus vrouwen in Marokko als concurrentie dus dit is voor hen 'goed' nieuws. La hawla wa la quatta illa billah, ik hoop dat het meisje niet al teveel is getraumatiseerd en ik hoop dat deze klootzakken die verantwoordelijk zijn voor een lange tijd mogen weg slijten in de bajes insha Allah.

02-06-2014, 20:46
Wie zegt dat ze niet is misbruikt.. ik weet niet hoe jullie erover denken maar 13 jaar is een zeer kwetsbare leeftijd.

02-06-2014, 20:55

Citaat door Babini-:
Ja heren, ga jullie vrouw inderdaad maar uit Marokko importeren.

Dat je dit als smoes gebruikt walgelijk zeg

02-06-2014, 21:07
Vrouwen toch.. plaatsvervangende schaamte. Wat heeft het kind te maken met ''mannen die vrouw importeren?''

Ze is iig teruggevonden.

02-06-2014, 21:56

Citaat door krijgerr:
Dat je dit als smoes gebruikt walgelijk zeg



-

02-06-2014, 22:02
de wereld zit raar in mekaar

02-06-2014, 22:05



Citaat door studente.:
Vrouwen toch.. plaatsvervangende schaamte. Wat heeft het kind te maken met ''mannen die vrouw importeren?''

Ze is iig teruggevonden.
Eens!

02-06-2014, 23:13
Mijn opmerking was bedoelt voor mannen die vrouwen en meiden uit NL per definitie afschrijven als slecht, en dat iemand uit Marokko beter is. Dat is natuurlijk onzin en dit bewijst dat gewoon.
Ik weet niet wat het met deze kinderen van deze tijd is...SubhanaAllah, er is nu al sprake van een generatiekloof tussen ons en die generatie. Nu begrijp ik wat de vorige generatie bedoelde wanneer ze het hadden over 'hun' of andere tijden.

02-06-2014, 23:14
Die vuile pedofiel moeten ze hard aanpakken.

Pagina's : [1] 2