Bekijk volle/desktop versie : [Foto] Cocu gespot met Afellay



02-06-2014, 02:15

Citaat door Moslimm.:
Phillip Cocu is zondag in Utrecht gespot in gezelschap met Ibrahim Afellay. Of het sportief iets te betekenen heeft voor PSV, is natuurlijk maar zeer de vraag. De foto zal echter ongetwijfeld tot de nodige geruchten leiden op internet de komende dagen.

http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/33550_%5BFoto%5D%20Cocu%20gespot%20met%20Afellay.p hp
.

03-06-2014, 01:18



Citaat door Moslimm.:
Zaakwaarnemer Afellay: niet het juiste moment voor terugkeer naar Nederland

2 juni 2014

Rob Jansen, zaakwaarnemer van Ibrahim Afellay, stelt tegenover De Telegraaf dat zijn pupil geen terugkeer naar Nederland overweegt. "Daarvoor is dit niet het juiste moment. Ibrahim is nog een jonge speler en heeft nog veel te bewijzen in het buitenland. Afgelopen week heb ik met FC Barcelona om de tafel gezeten en die club is bereid om mee te werken aan een oplossing."
Jonge speler?
Hij is al 28 jaar.

03-06-2014, 16:45
PSV moet Afellay niet halen. Ze hebben al aanvallende middenvelders, Afellay is waarschijnlijk te duur, en sowieso heeft PSV bepaalde zwaktes waar ze eerst naar moeten kijken.

Ik denk dat Afellay verder ook niet naar PSV kijkt en gewoon ergens wil spelen waar hij veel kan verdienen. Wel jammer dat zijn voetbalcarriere voor het top-onderdeel eigenlijk zo goed als mislukt is. Voor een groot deel heeft hij dat ook aan zichzelf te danken, aangezien hij dacht dat hij een absolute topspeler was die bij Barca wel effe mee kon doen. Dit terwijl iedereen kon zien dat dat niet het geval was, en dat hij dat potentieel ook niet had. Barca heeft hem op de gok gekocht, omdat hij zo goedkoop was. Dat was ook de schuld van Rutte die Ibi centraal had gezeg in een controlerende rol. Had Afellay meer gescoord, dan waren er ook andere teams geweest uit heel Europa die tegen elkaar hadden opgeboden.


Citaat door Mocro_maniak:
Jonge speler?
Hij is al 28 jaar.
Ik vond het ook een rare opmerking. Maar misschien bedoelt hij met jong als in te jong om terug te keren naar Nederland. En natuurlijk ook jong genoeg om Jansen nog een flinke zak aan tekengeld op te leveren.

03-06-2014, 23:18

Citaat door Moslimm.:
Ibi kan ook als controleur naast een (type Strootman).
Strootman is geen controleur. Daarvoor loopt hij te veel naar voren. Hij kan het echter wel. Ibi kan het zeker niet. Zijn talenten liggen vooral in het aanvallende spel. Rutten liet hem controlerend spelen, en dat deed Ibi gewoon niet zo goed. PSV liep totaal niet, en Ibi zag daar het spel ook niet. Wanneer je hem meer naar voren zet, komen zijn inzichten veel beter tot zijn recht.

Citaat:
Op links is ook mogelijk , Bakkali nog nie zeker of ie bijtekent en Depay staat in belangstelling van grote clubs.
Bakali is sowieso geen eerste keus. Die heeft het afgelopen seizoen na een zeer goede start het gewoon niet laten zien. Nu wil hij weg, maar dat ventje overschat zijn kwaliteiten enorm. Op zijn leeftijd had hij normaal gesproken nooit aan zoveel wedstrijden gekomen.
Afellay kan inderdaad op links spelen, maar dat is niet zijn beste positie. Voor de positie komend achter de spitsen heeft PSV Maher en Wijnaldum al. Maar sowieso is Ibi ook erg duur, en moet PSV voor investeringen meerder naar de verdediging kijken en naar een goede controlerende speler. En misschien ook naar een spits. Matavz gaat sowieso weg, en Lodacia kan je niet als enige optie hebben.


Citaat:
Ik ze em graag komen ook voor wa ervaring , Park stopt en Schaars half jaar eruit

Dit is inderdaad wel zo. Alleen weet ik niet hoeveel ervaring Ibi heeft opgedaan met vooral op de bank zitten en niet regelmatig spelen. Maar dan nog zou hij in dit opzicht wel wat extra's kunnen brengen. Ik weet alleen niet hoe goed hij als aanvoerder is. Afellay speelde natuurlijk wel met veel betere spelers als die er nu zijn. Het is niet een type speler die derest op sleeptouw neemt.

Ik zou natuurlijk Afellay graag nog eens bij PSV zien spelen, maar ik denk niet dat Afellay dat zelf ziet zitten en ik denk dat het ook voor PSV niet zo verstandig zou zijn.

04-06-2014, 06:16



Citaat door Riffie_denboch:
Alweer een ban, Moslimm heeft een abonnement genomen volgens mij, elke dag een ban