Bekijk volle/desktop versie : Ervaringen partyzaal Jansen Rotterdam



31-05-2014, 22:37
Wie heeft daar recentelijk een feest gehad (dus niet 4 jaar geleden ). Wat zijn de voor en tegens?

01-06-2014, 00:01


Ik heb hem voor mij verloving 6 september
Ik heb daar nog nooit een feest meegemaakt

01-06-2014, 01:04
Jaar geleden 2 keer geweest

Vreselijk zal ik nooit vergeten.
Het zijn dieven.

12 uur is 12 uur. Ze rukte bijna bruidje uit de zaal tijdens haar taartceremonie.
En een mede beheerder heeft een meisje van de catering bedreigt met een scherp iets voor niets eigenlijk bleek achteraf.

Keuken is superklein geen vaatwasser

Ik vind t nix

01-06-2014, 12:01
Alleen maar tegens

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

01-06-2014, 15:24


Hm. In vergelijking met Laroussa? Daar is de bovenzaal nogal lelijk vind ik nl. En entree ook.

01-06-2014, 16:40
Ik heb daar aantal keren een bruiloft gehad ja.

Het is wel een leuke zaaltje, vooral als je weinig mensen hebt.
Maar indd de keuken is best wel klein. (Tenminste niet iedereen heeft daar moeite mee)
En toen ik de eigenaar sprak, leek me wel een relaxste gozer, wou mijn verloving ook daar houden.

Ja verder heb ik geen negatieve ervaringen met die zaal zou het zeker iedereen aanraden!

Maar laroussa vind ik echt niks gwn!! Heb daar totaal geen gevoel bij!

Maar er is in de buurt van dordrecht ook 1 ook een helemooie zaal voor die van de vrouwen!
Party centrum lage zwaluwe..
Zou zeker een kijkje nemen, als je jannsen mooi vindt, ga je deze vast ook leuk vinden!

03-06-2014, 13:50
kleine keuken, rest prima zaal!

03-06-2014, 14:01
Het is gewoon een leuke zaal, niet bijzonder maar je kunt er zeker iets moois van maken. Hou er alleen wel rekening mee dat je echt niet al teveel gasten erin moet "proppen".

En overleg met de catering over de keuken, want die is inderdaad wel klein. De bruiloft die ik hier meemaakte(september vorig jaar) had de catering het eten in eigen keuken bereid en hierna in warmhoudbakken zegmaar naar de locatie gebracht.

03-06-2014, 14:01
het is wel een prima zaaltje voor een babyfeest, verloving, kleine bruiloft etc.
beetje van die kleine feestjes.
het is geen geschikte zaal voor als je een bruilooft wilt geven met 200 man ofs. dat is veelste klein ervoor.