Bekijk volle/desktop versie : ‘Dertig miljoen euro? Dat is de waarde van zijn zwakke been’



31-05-2014, 13:40


Directeur Walter Sabatini van AS Roma heeft zaterdag een persconferentie gegeven. Uit de woorden van de sportbestuurder blijkt dat men bijzonder ambitieus is in de Italiaanse hoofdstad. Volgend seizoen gaat men weer een serieuze gooi naar de landstitel doen en dat wil ook zeggen dat Mehdi Benatia alleen voor de absolute hoofdprijs mag vertrekken. De felbegeerde verdediger staat in de belangstelling van diverse Europese topclubs.

“Benatia is een man van principes: hij wilde niet weg bij de fans van AS Roma of zijn teamgenoten”, laat Sabatini optekenen via de officiële kanalen van de club. Manchester City heeft een openingsbod van circa 22 miljoen euro gedaan, maar dat bod werd direct van tafel geveegd door de Romeinen. Er wordt gezegd dat AS Roma dertig miljoen euro wil hebben.
“Dertig miljoen euro? Dat is de waarde van zijn zwakke been”, schampert Sabatini. “Als zijn zwakke been al dertig miljoen waard is, dan komt zijn totale waarde uit op 61 miljoen euro. Hij is niet te koop, of er moet een club zijn die met 61 miljoen euro over de brug komt”, klinkt het. “Ik kan jullie dit vertellen: AS Roma gaat komend seizoen voor de titel, dit team verdient het.”

31-05-2014, 13:47


Als Luiz 50 Miljoen waard is dan vind ik dat Benatia 100 Miljoen waard is.

31-05-2014, 13:59

Citaat door Explorer90:
Als Luiz 50 Miljoen waard is dan vind ik dat Benatia 100 Miljoen waard is.
Luiz is volgens mij wat jonger en het is Psg die hem kocht, een andere club zou dat niet neertellen voor hem. Als Benatia nou 23/24 was dan kan je de jackpot vragen ja.

31-05-2014, 14:01

Citaat door Largo0:
Luiz is volgens mij wat jonger en het is Psg die hem kocht, een andere club zou dat niet neertellen voor hem. Als Benatia nou 23/24 was dan kan je de jackpot vragen ja.
Luiz is een drama speler dus die 50 miljoen is overdreven, Benatia is 10 keer beter kom op zeg en Benatia kan gemakkelijk nog 6 jaar mee. Net alsof dat City, United, Bayern, Barca geen geld hebben..