Bekijk volle/desktop versie : Politie ziet rol families bij stoppen liquidaties



29-05-2014, 14:24
De families van slachtoffers van liquidaties moeten hun verantwoordelijkheid nemen bij het voorkomen van nieuwe liquidaties.





"Laat ik er maar geen doekjes omheen winden. Natuurlijk zijn er families die meer weten", zei hoofdcommissaris van de Amsterdamse politie Pieter-Jaap Aalbersberg in een interview met stadszender AT5. In de uitzending praatte Aalbersberg over de liquidaties die regelmatig in de hoofdstad plaatsvinden. Volgens hem zijn die het gevolg van de georganiseerde misdaad. Angst om als een verklikker te worden aangeduid moet volgens de hoofdcommissaris geen reden zijn om niet naar de politie te stappen.

"Ik neem aan dat niemand in zijn familie iemand wil verliezen", zei Aalbersberg. Mensen die meer weten doen er volgens hem goed aan de politie te benaderen. "Iedereen wil dit soort extreem geweld toch stoppen."

29-05-2014, 14:41


Gaat niet werken.
Lees het boek 'Doorgeschoten' van Paul Vugts of luister audiofragment in deze link.

29-05-2014, 14:47
In neem aan dat de Marokkaanse 'gemeenschap', want het lijkt me dat het daarom gaat, een tamelijk gesloten bolwerk is voor de pliesie.
Ik zou zeggen: Lekker houden zo.

30-05-2014, 13:34
ik zou zeggen Pieter-Jaap Aalbersberg doe je werk waar je voor betaald word en zoek zelf de moordenaars.die familie,s weten net zo weinig.

30-05-2014, 13:49



Citaat door onaangepast:
In neem aan dat de Marokkaanse 'gemeenschap', want het lijkt me dat het daarom gaat, een tamelijk gesloten bolwerk is voor de pliesie.
Ik zou zeggen: Lekker houden zo.
Je zou er bijna uit kunnen opmaken: dan maken ze elkaar af .

30-05-2014, 13:56
Ik denk dat die families dat anders zien.

30-05-2014, 14:00

Citaat door onaangepast:
In neem aan dat de Marokkaanse 'gemeenschap', want het lijkt me dat het daarom gaat, een tamelijk gesloten bolwerk is voor de pliesie.
Ik zou zeggen: Lekker houden zo.
Wanneer de volgende Marokkaan uit dat criminele wereldje wordt geliquideerd mogen sommigen leden uit de Marokkaanse "gemeenschap" verder leven met de wetenschap dat er bloed aan hun handen kleeft.

30-05-2014, 14:03

Citaat door Svengali:
Wanneer de volgende Marokkaan uit dat criminele wereldje wordt geliquideerd mogen sommigen leden uit de Marokkaanse "gemeenschaap" verder leven met de wetenschap dat er bloed aan hun handen kleeft.
Er altijd als de kippen bij om het dramatischer te laten lijken.

30-05-2014, 14:05

Citaat door Dutchman98:
Je zou er bijna uit kunnen opmaken: dan maken ze elkaar af .
De pliesie zegt gewoon "We weten geen zak" en willen daarmee informanten zieltjes winnen.