Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk CORTICOSTEROÏDEN tegen Haaruitval.



03-03-2005, 19:24
Kennen jullie het medicijn. Kennelijk blijkt het een goede lotion te zijn voor haaruitval. Het verstrekt je haargroei.

Iemand hier bekend mee?

03-03-2005, 20:38


Lieve schat,

corticosteroiden zijn ontstekingsremmers. Zij dienen niet ter bevordering van de haargroei, maar puur om ziektes te onderdrukken, bijv. eczeem e.d.

Als jij een middel wil hebben ter bevordering van de haargroei en versteviging ervan, raad ik je aan om vitamine B5 te slikken. Ga eens langs de apotheek of drogisterij en raadpleeg hen daar voor middels.

Cortico's zijn absoluut niet geindiceerd voor haar-problemen, behalve als het probleem zou zijn veroorzaakt door ontstekingen.

03-03-2005, 20:50

Citaat door ZiLaaL:
Lieve schat,

corticosteroiden zijn ontstekingsremmers. Zij dienen niet ter bevordering van de haargroei, maar puur om ziektes te onderdrukken, bijv. eczeem e.d.

Als jij een middel wil hebben ter bevordering van de haargroei en versteviging ervan, raad ik je aan om vitamine B5 te slikken. Ga eens langs de apotheek of drogisterij en raadpleeg hen daar voor middels.

Cortico's zijn absoluut niet geindiceerd voor haar-problemen, behalve als het probleem zou zijn veroorzaakt door ontstekingen.
U heeft helemaal gelijk Dr. Zilaal


Je hebt ook van die vitamine pillen die de haar en nagelgroei bevorderen, denk dat dat beter voor je is, ik zag ook laatst iets staan wat puur voor de haargroei is.. Anders moet je even langs bij de tuinen of een goede drogisterij (DA)..

Succes

03-03-2005, 21:24

Citaat door miss_burberry:
U heeft helemaal gelijk Dr. Zilaal


Je hebt ook van die vitamine pillen die de haar en nagelgroei bevorderen, denk dat dat beter voor je is, ik zag ook laatst iets staan wat puur voor de haargroei is.. Anders moet je even langs bij de tuinen of een goede drogisterij (DA)..

Succes
mijn dank aan mijn assistente!

04-03-2005, 11:35


mensen, ga niet zelfdokteren. Corticosteriod is een hormoon!!

04-03-2005, 12:41

Citaat door ZiLaaL:
mijn dank aan mijn assistente!
Alstu Dr. Lief

Maare nog 1 dag, en dan is het zover.. Metamorfose

04-03-2005, 17:12

Citaat door Just Me:
mensen, ga niet zelfdokteren. Corticosteriod is een hormoon!!
Dat klopt en dit hormoon zorgt er ook voor dat je haren sterker groeien. Het is ook te gebruiken tegen eczeem en pigmentvlekken.
Maar je hebt kans dat op dat plek je haargroei sterker word.

04-03-2005, 19:42
waar kun je dat eigenlijk kopen?????

04-03-2005, 21:46


zijn jullie een beetje ziek ofzo?!

Corticosteroiden zijn geen middelen om "uit te proberen". Tis een sterk middel met de nodige nadelen en alleen via de huisarts te verkrijgen. Ik wil niet stoer doen ofzo, maar ik heb in mijn hele studie geneeskunde nog nooit gehoord van het gebruik van cortico's ter bevordering van de haargroei. Wel zou je kunnen vragen naar andere hormoonpreparaten die oestrogenen of progestagenen bevatten; maar ga aub naar de huisarts: daar is hij voor!

Ga (zoals iemand hiervoor al zei) niet zelf doktoren!!!

10-03-2007, 02:42
Ik zou geen producten op basis van corticosteroiden gebruiken. Er zijn veel neveneffecten aan verbonden. Let goed op.