Bekijk volle/desktop versie : Relatie/huwelijk met een niet-Marokkaan



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

27-05-2014, 17:49
Ik vind het best wel apart dat men er anno '14 nog steeds zo fel tegen is. Hier op deze site lees ik althans veel negatieve reacties erover.

Zoiets is toch leuk juist? Het is uiteraard wel beter als diegene een moslim(a) is.

27-05-2014, 17:51


Klopt ken marokkaanse meisjes die met een Nederlandse moslim zijn getrouwd en die hebben een goed huwelijk gevuld met liefde en de islam

27-05-2014, 17:52
IDD MEID! ik had een neger die mijn hand wilde komen vragen en hij zit echt elke dag op werk achter mij aan en ik wil wel maar durf t niet bij mn ouders voor te leggen..dus je moet ook wel lef hebben denk ik wil je trouwen met een niet marokkaan

27-05-2014, 17:53

Citaat door Nadiine_:
Klopt ken marokkaanse meisjes die met een Nederlandse moslim zijn getrouwd en die hebben een goed huwelijk gevuld met liefde en de islam
Juist, is niks mis mee. Alleen maar goed.
Mijn ex was Nederlands/Italiaans, ze had wel wat weg van Yolanthe hh.

27-05-2014, 17:53


Dind yemakoum

27-05-2014, 17:54

Citaat door Salma22.:
Juist, is niks mis mee. Alleen maar goed.
Mijn ex was Nederlands/Italiaans, ze had wel wat weg van Yolanthe hh.
Ik merk dat best vaak dat bv n nl meisje bekeerd met een jongen wilt trouwen maar de familie wilt dat dan niet

Ik kon 1 jongen hij was marokkaans en hij mocht enkel alleen trouwen met een meisje uit zijn dorp..echt overdreve

27-05-2014, 17:56
Mijn broer is getrouwd met een Poolse meiske. Mijn broer is half Nederlands en half Marokkaans. Zijn vrouw heeft mijn pumps nog steeds niet teruggegeven. Mijn jurken trouwens ook niet. Ik heb hun voor het laatst een half jaar geleden gezien. Mijn broer weet volgens mij niet dat mijn zus is bevallen.

27-05-2014, 17:56

Citaat door leukedametje:
IDD MEID! ik had een neger die mijn hand wilde komen vragen en hij zit echt elke dag op werk achter mij aan en ik wil wel maar durf t niet bij mn ouders voor te leggen..dus je moet ook wel lef hebben denk ik wil je trouwen met een niet marokkaan
Haha, ik begrijp wel dat je het moeilijk vond. Is ook best wel lastig om zoiets tegen je ouders te zeggen.
Maar je moet het toch proberen, anders komt er niks van terecht.

27-05-2014, 17:57

Citaat door Fietsbell:
Mijn broer is getrouwd met een Poolse meiske. Mijn broer is half Nederlands en half Marokkaans. Zijn vrouw heeft mijn pumps nog steeds niet teruggegeven. Mijn jurken trouwens ook niet. Ik heb hun voor het laatst een half jaar geleden gezien. Mijn broer weet volgens mij niet dat mijn zus is bevallen.
had je mij niet liever als schoonzus

27-05-2014, 17:58

Citaat door Nadiine_:
had je mij niet liever als schoonzus
Eigenlijk wel, maar mijn broer is 40 en een kaffir. Ga ik jou niet aandoen liefje

27-05-2014, 17:59

Citaat door Fietsbell:
Eigenlijk wel, maar mijn broer is 40 en een kaffir. Ga ik jou niet aandoen liefje
Ahwww dat vind ik heel lief van jou

27-05-2014, 17:59

Citaat door Fietsbell:
Mijn broer is getrouwd met een Poolse meiske. Mijn broer is half Nederlands en half Marokkaans. Zijn vrouw heeft mijn pumps nog steeds niet teruggegeven. Mijn jurken trouwens ook niet. Ik heb hun voor het laatst een half jaar geleden gezien. Mijn broer weet volgens mij niet dat mijn zus is bevallen.
Ik heb dus hetzelfde, rot mens. Ik word niet goed van haar. Mijn broer heeft haar leren kennen in een kas. Ik weet niet of hij haar nou een warme dame vond of dat de temperatuur van de kas hem teveel werd. Anyway, ze spreekt geen woord Nederlands, kapot irritant. Ze zegt op alles ja in het Pools. Dat is tak. Elke keer als ze wat zegt zeg ik tak eh takkenwijf, meskeena, dan gaat ze lachen.

27-05-2014, 18:00



Citaat door MosibaElke7laa:
Ik heb dus hetzelfde, rot mens. Ik word niet goed van haar. Mijn broer heeft haar leren kennen in een kas. Ik weet niet of hij haar nou een warme dame vond of dat de temperatuur van de kas hem teveel werd. Anyway, ze spreekt geen woord Nederlands, kapot irritant. Ze zegt op alles ja in het Pools. Dat is tak. Elke keer als ze wat zegt zeg ik tak eh takkenwijf, meskeen gaat ze lachen.
!

27-05-2014, 18:00

Citaat door MS-13:
Dind yemakoum
Nee. Gewoon normaal doen.


Citaat door Nadiine_:
Ik merk dat best vaak dat bv n nl meisje bekeerd met een jongen wilt trouwen maar de familie wilt dat dan niet

Ik kon 1 jongen hij was marokkaans en hij mocht enkel alleen trouwen met een meisje uit zijn dorp..echt overdreve
Dat komt helaas vaak voor nog. Het is zonde dat die ouders cultuur boven geloof verkiezen.

27-05-2014, 18:01

Citaat door leukedametje:
IDD MEID! ik had een neger die mijn hand wilde komen vragen en hij zit echt elke dag op werk achter mij aan en ik wil wel maar durf t niet bij mn ouders voor te leggen..dus je moet ook wel lef hebben denk ik wil je trouwen met een niet marokkaan

Hij zei niet-Marokkaan, geen bestialiteit. Grap.


Citaat door MS-13:
Dind yemakoum

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11