Bekijk volle/desktop versie : Verliefd geworden terwijl je dat niet wilde



Pagina's : [1] 2

03-03-2005, 14:44
[FONT=Garamond]Verliefd worden terwijl je dit niet wilde!!!

Salaam aleikoem allemaal

hier een waargebeurd verhaal over een meisje dat iemand heeft leren kennen. Ik vertel het in de ik persoon omdat ik dit leuker vind.
Ik zou graag reacties hierop willen krijgen om te kijken wat jullie ervan vinden. Is het positief dan zal ik het verder vertellen zo niet dan kap ik ermee.

Ik heb 1.5 jaar geleden een jongen leren kennen tijdens mijn vakantie in Marokko.
Hij was bij mijn tante op bezoek en ik had hem nog nooit eerder gezien, maar goed later bleek dat hij mijn neef was. We zijn die avond met zijn zus (mijn hele goede nicht) met hun naar hun woonplaats gegaan en we zijn ook blijven logeren bij haar. De volgende dag zijn we met z'n alleen naar het strand geweest en op een gegeven moment zei hij zo van ik vind je leuk en wil je beter kennen. Ik geloofde er niks van omdat ik hem ook helemaal geen aandacht of wat dan ook had gegeven maar vooral omdat hij 11 jaar ouder is dan mij. Dus dat ging er bij mij echt niet in ik wilde niks met iemand die zooo veeeel ouder was, omdat ik zoiets had van nee dat gaat gewoon niet te veel verschil enzo.
Maar goed ondanks dat ik nee zei bleef hij volhouden en kam elke dag naar het strand toe waar ik altijd naartoe ging en dat zo'n 60 km van hem vandaan was.
Ik had in die tijd geen mobieltje dus ik kon hem ook geen nummer geven toen hij ernaar vroeg (hij geloofde het niet want iedereen in die tijd had een nummer ) .
Dus toen kreeg hij van mijn zus haar nummer maar dat bleek in Nederland niet te werken omdat het geblokkeerd was. enige dagen nadat ik was aangekomen in NL belde zijn andere zus op die zei dat ze van hem moest bellen en of ik de volgende dag hem wilde bellen, is goed zei ik als die al die moeite deed was ik wel benieuwd wat ie nou wilde. De volgende dag belde ik hem op en vroeg hem wat er was. Hij had een tel. voor mij via zijn vriend geregeld. Hij zei ook dat hij dat weekend met zijn moeder langs wilde komen terwijl hun nog nooit langs zijn gekomen endat zijn moeder mijn mama zou bellen daarvoor.
Oke nou is goed zei ik, ja wat had ik anders kunnen zeggen. Toen ik een paar uurtjes later thuis aankwam, zei mijn mam gelijk weet je wie er van het weekend langskomen?? Ik deed net alsof ik van niks wist en zei nee, wie komt er dan. Mijn zus die ik jarenlang niet heb gezien. Ohh leuk, was het enige dat ik zei.

03-03-2005, 15:58


Goed begin
Ga snel door....

03-03-2005, 16:07
Een tweede fan erbij Ga gauw weer verder, want het is een leuk begin!

03-03-2005, 16:19
Aiai SJo leuk Ga sneL VeRder XXIess hajar

04-03-2005, 17:39


[SIZE=1][SIZE=3]FONT=Garamond]Ik ben blij dat jullie het leuk vinden en ik zal er weer een vervolg bij plaatsen.
Ohh ja, dit is niet mijn eigen account.
Ik zal proberen om zoveel mogelijk vervolgjes te plaatsen als ik tijd heb.

Ik dacht laat ik maar niks gaan vertellen want straks gaat mijn moeder nog raar over mij denken en dat wilde ik dus absoluut niet vooral niet omdat ik een hele goede vertrouwensrelatie met mijn moeder heb.
De rest van de week was ik superzenuwachtig en had ook nauwelijks zin om iets te eten.
Ik wist eigenlijks niet echt wat de bedoeling was van het bezoekje.
Waarom kwamen ze langs??
Was het gewoon om kennis te maken met mijn familie?
Of wilde mijn tante mijn zus gewoon opzoeken,
of was het een soort van om de hand komen vragen???
Nou daar wilde ik niet eens aan denken en daar moest ik echt niks van hebben.

Het was eindelijk dan zover De zaterdag, de dag dat ze zouden komen. Ik en mijn zusjes en moeder waren al heel vroeg op. Mijn vader was nog in Marokko voor zaken, dit kwam echt heel goed uit want als mijn vader er wel zou zijn geweest waren zij niet gekomen. Mijn vader is zo’n type die niet veel moet hebben van mijn moeders familie alsof hij ze niet mag.
We hebben ons die dag heel erg uitgesloofd. Mijn moeder was vroeg al bezig met het bereiden van het eten en mijn zusjes en ik waren druk bezig met het schoonmaken van het huis. Tegen 12.00 uur heb ik snel de auto gepakt om wat boodschappen te halen. Gelukkig had ik me daarvoor al omgekleed en mijn haar en al gedaan want toen ik thuis terugkwam van boodschappen waren zij er al

04-03-2005, 18:39
ga gauw weer verder

04-03-2005, 22:34
ga snel veder mooi begin

06-03-2005, 14:02
Dag zussiee, wat een schrijftalent zeg!! Je moet wel gauw verder schrijven hoor...
Boussa

11-03-2005, 15:14

11-03-2005, 15:21
begint goed hoor knap werk meid ga zo door ik wacht vol spanning af op jou vervolgjes dikke kus maryam

12-03-2005, 17:50
hey sweety een nieuwe fan erbij en ik kan niet wachten op een vervolgje

kusjes van maghrabia

12-03-2005, 21:28
moooi meid... ik ben benieuwd hoe het verder gaat lopen dus ga snel verder
kussiet

18-03-2005, 15:55


Ik stapte de auto in en pas later kreeg ik door dat ik precies in zijn spiegelbeeld zat, omdat ik de hele tijd ogen op mij gericht voelde. Mijn zus zat wat te kletsen met hem en zijn zus en ik keek een beetje het raam uit alsof dat zo veel interessanter was. Even later vroeg hij waarom ik zo stil was omdat hij mij niet zo kende volgens hem zou ik namelijk zo’n persoontje zijn dat uren lang kan praten en niet moe wordt. Toen we elkaar in de vakantie hebben leren kennen zei hij op een gegeven moment ook zo van zou je nu a.u.b even je mond kunnen houden ik heb hoofdpijn van je gekregen. Dus om hem te jennen ging ik expres door.
Maar nu zaten we in een heeeel andere situatie. Ik schaamde me gewoon om heel normaal tegen hem te praten. Als ik dat deed dan zag ik zijn nichtje stiekem naar me kijken en heimelijk lachen.
Dus ik zei ohh ik heb niks te vertellen en keek maar gewoon weer voor me uit.
Eindelijk na een half uurtje dat wel een eeuwigheid leek kwamen we aan en hij parkeerde de auto.
Terwijl we rondliepen in het centrum probeerde ik hem zoveel mogelijk te negeren, maar op de een of andere manier kwamen we gewoon iedere keer naast elkaar te lopen. Ik ergerde me hier heel erg aan want iedere keer als ik per ongeluk tegen hem aan liep zat ik de hele tijd sorry sorry te zeggen. Ik ging weer naast mijn zusje lopen en op een gegeven moment had ik door dat zij de hele tijd van mij wegliep zodat hij naast mij kon lopen of erger nog, zij riep hem en kletste dan even met hem en liet mij dan alleen met hem achter. Ik kon haar wel wurgen!!!!
Ik was echt kwaad op haar en ik riep haar bij mij en zei dat ik dat echt kinderachtig van haar vond en dat ze ermee moest kappen! Dombo he zei ze, besef je dan niet dat hij 2 uur lang gereden heeft om jou te zien en wat met je praten! Dat is toch niet teveel van je gevraagd.
Klets gewoon wat met hem en kijk wat hij nou eigenlijk wil!
Ik dacht daar zit wel wat in je hebt gelijk, ik dacht eigenlijk alleen maar aan mezelf. Een babbel kan geen kwaad.

19-03-2005, 15:29
he zussie, keep writing, dont give up!!!!!!

22-03-2005, 14:51
wel jammer hoor dat jullie mijn verhaal niet willen het namelijk heel erg waargebeurd

Pagina's : [1] 2