Bekijk volle/desktop versie : Hijaab



26-05-2014, 13:47
Salam alaikum,


Ik denk er al een hele lange tijd over na maar soms twijfel ik, ik ben bang dat ik m af ga doen en dat wil ik niet ..,


Kan iemand me misschien helpen die zelf zo'n situatie heeft meegemaakt ??


Barakallahou wa feekom


Wa alaikum a salam


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

26-05-2014, 13:48


een sorg tegelijk suster. eerst de hijap opdoen en Allah vragen je standvastig te maken.

26-05-2014, 13:58
Wa alaikoem salaam meid,

Gewoon doen! Ga die strijd met jezelf aan! tuurlijk gaat shaytan het jou moeilijk maken maar shaytan is de vijand en die moet jij verslaan! Geen zorgen, zorg dat je met meiden omgaat die ook de hijab dragen zodat zij je steunen en jij je niet alleen voelt.

26-05-2014, 14:03
Gewoon doen schat, bekijk een paar lezingen op het internet, vraag Allah SWT om standvastigheid en In Shaa Allah, komt het allemaal goed,

26-05-2014, 14:14


Salam alaikum barakallahou wa feekom vind het zo lief van jullie en jullie hebben allemaal gelijk. Ik ga het in sha Allah gewoon doen. Maar krijg jammer genoeg geen steun vanuit huis niemand die het draagt alleen mijn oma maar met de wil van Allah zal het lukken !


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

26-05-2014, 14:16

Citaat door Derangee:
Salam alaikum barakallahou wa feekom vind het zo lief van jullie en jullie hebben allemaal gelijk. Ik ga het in sha Allah gewoon doen. Maar krijg jammer genoeg geen steun vanuit huis niemand die het draagt alleen mijn oma maar met de wil van Allah zal het lukken !


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Maak je daar niet druk om meid, Allah zal jou helpen dat is voldoende voor jou in sha Allah

26-05-2014, 14:34
Shokran Tamimt !!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

26-05-2014, 17:48
Als je iets doet wat de mens ontevreden stelt, maar ALLAH tevreden stelt. Weet dat je dan goed bezig bent.

26-05-2014, 21:17
Je hebt gelijk Yilmaz, Alhamdoulilah